KENDİME SAHTE BİR AŞK BULDUM

18 1 0
                                    

Kerim beni arabayla Lavinia Mahallesine bıraktı. Merdivenleri çıkarken ayaklarımın ve vücudumun ağırlığı tüm bedenimi kaplamıştı. Aslında bu kadar kendimi kötü hissetme sebebim Kerim'in neden bir sevgilisi var ve benimle uyudu sorusundan kaçış mı? Yoksa ben bir yalan söyledim bu işin içinden nasıl çıkacağım korkusu mu? Bilemiyordum.  Evimizin balkonunu yıkadım. Bahar gelmişti.

Bu mahallede insanlardan ne kadar çok uzaklaşmıştım. Nedeni ne olabilir bilmiyorum.  Çok uzun zamandır hiç balkondan oturup geleni geçeni izlememiştim. Sahi en son bu mahallede ne olmuştu?  Her mahallede olduğu gibi bizim Mahallenin Ayaklı Gazetesi vardı.

Belki de benim de derdime çare bulurdu. Telefonunu telefon defterime kaydetmiştim. Saadet Abla 40 yaşlarında hafif kilolu, bütün gün balkonda oturup insanları izler. Elbisesinin altına hep kalın bir tayt giyer ve kaç yaşına gelirse gelsin oturmasını öğrenemediğinden mi? Yoksa biraz işve sevdiğinden mi bilinmez o siyah koyu ve kimi zaman kedi tüyü olan taytı hep gözükürdü. Kedileri vardı evinde bir sürü kedisi. Onlara bazen kızar bazen onları öyle bir severdi ki şen kahkası kaplardı. Hiç evlenmemişti nedeni bilinmez. Bana hep kedi sahiplen derdi. Belki de artık zamanı gelmişti benim annem kedileri hiç sevmezdi. Ama şey birikmiş içimde sanırım artık mahalleye karışma zamanım gelmişti.

Tam biraz süslenip Saadet ablaya gideyim derken kapı çaldı. Gelen kişi o gizemli adamdı. Yüzü düşmüş ve benimle bir şey konuşmak istiyor gibiydi.

"Merhaba Yıldız Hanım iş yerimden kovuldum. 1 ay kira gecikebilir. İsterseniz gideyim. Ama idare ederim derseniz kalırım" dedi.

İzlediğim entrika dizilerinden mi? Bilinmez aklıma bir teklif geldi. 2 ay hiç para almayacaktım ve benim sevgilim rolünü uygulayacaktı. Bunu nasıl anlatacağımı uzun süre düşündüm.

Birden ağzımdan çıktı. Ve Nasıl her şeyi anlatmaya başladım bilmiyorum ama ona her şeylerimi anlatırken bir yandan kendimle yüzleşiyordum. Kabul etmesine ihtiyacım vardı.

"Tamam"demekle geçiştirdi...

Kerim'e mesaj attım ve en baştan planımızı yaptık.

Hayatıma yeni bir heyecan mı? Yoksa yeni bir utanç günü mü gelecekti onu akşama anlayacaktım.

Lavinia Mahallesi Yine Bir Kaos Gecesine Hazır Mısın?

51

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin