Hayal Kırıklığı

39 1 0
                                    

Yaşamda herkes için bir tuzak vardır. Hepimiz en az bir tuzağın harcadığı olmuşuzdur .
    En büyük tuzak  zaaflarımızdır. Kaçamaz ve engel olamazsınız....
  ” En büyük tuzaklar bana zaaflarımla örülmüştü.”

   Kafamı kurcalayan bir diğer detay benim giderek dipleri görüşümü neden kimse umursamıyordu?

      İçimde kocaman bir ateşle kalakaldım . Ve bir seçim yapmaya karar verdim.
  Uzun bir mesaj yazıp herşeyi anlatmaya karar verdim.
      
      Merhaba uzun süredir sana söylemek istediğim bir şey var. Buğra benim ilk aşkım. Artık saklamak yerine söylemek istedim seninle olamam bunu yapamam.

   1 yeni mesaj gönderildi.
İletildi
   Üzerimden öyle bir yük kalkmıştı ki
Ne kadar mutluydum. Buğra ben artık bir olacak ayrılmayacaktık..

     Kerim bu duruma çok sinirlenmiş ve sadece bana;
         BENİ BİR DAHA ARAMA DEDİ.
    
     Buğra’yı aramıştım açmamış ve teli suratıma kapatmıştı.

    Kerim sinirle tüm işlerini geri çekmiş ortaklıktan çekilmişti.
   
  Buğra herşeyi inkar etmiş ve beni şirketleri için satmıştı .

   ” Ne aşkı sadece aynı okulda okuduk demiş beni çok kötü bir konuma sokmuştu.

   Bir anda ortada kalmıştım . Üstelik iki arkadaşın arasını açan  basit ve zenginliğe özenen bir mahalle bataklık gülü olarak akıllarında Kalmıştım.
  
      Bu Giray’ın iç acısına benzemiyordu. İçimde kopan bir sevda değil kocaman bir ateş ve bu yangın beni tanınmaz bir kadın olmaya itecekti.
      İşte o gün  kaybettim....
   Ah canım ben yine ne belalara bulaşacaktım.....

     Bu cahil kinlerim benim en büyük yanlışlarımdı....
                             36

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin