Yıldız'ın Giraydan Kaçışı

44 0 0
                                    

Bir kadının en dağınık yanlarını taşıdım. Bocaladım, yoruldum. Doğruları ararken yanlışlara bulaştım.
17 yaşımdan; bu yaşıma kadar günlük tutmaya böyle karar verdim.

Yaptığım yanlışlıkları, aldattığım , aldatıldığım bedenleri içimde taşıyamadım.
Lavinia Mahallesi; benim hayatımın en kırgın yanlarının sırdaşıydı. Giray'ın evine koşa koşa gittiğimde gerçekten bir mektubun varlığına inanmıştım. Ve koşa koşa evine gittim.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde ;beni bir mektup değil şık bir yemek sofrası bekliyordu. Ve hemen yanında bir hediye paketi. Ölen babamı kullanarak  bana bir ortam hazırlamasına mı? Delireyim! Yoksa artık onu istemediğimi anlamamasına mı?

- Giray sen ne yapmaya çalışıyorsun ya!

Ben seninle bir şey yaşamak istemiyorum. Yetti artık! Beni hiç umursamaz bir ifadeyle;
_Günlüğümü alıp beni tanıdın. Eski nişanlı mı öğrendin!
Nasıl anladığını anlayamamıştım.
_ Şey Giray, Tam okumadım!
Gülümseyerek.
_ Yemeğimizi yiyelim , git ve bir daha ne halt yersen ye!
masaya oturdum ve iştahla yemekleri yedim.
Annem benden ziyade "Giray'ı çok severdi." Sıla'nın babası erken gelmişti ve ben Giray'ı ilk kez bu kadar içten bulmuştum. İşte kendi çıkmazıma; bir merdiven dayadığımı bilmeden. O gün Girayla çok içmiştik. Ve bütün gün sohbet ederken gece olduğunu anlayamamıştım. Annem de Benim mezarlığıma toprak atarcasına.

" GİRAY'a sonsuz güveniyorum. Bu gece orada kal!" Ben idare ederim dedi.
Girayla sohbet ederken; bir anda kendimi onun tenine sarılırken buldum.
   Kalbimin hızlı çarpması Garip bir hisle birleşti ve Giray beni öptü. Arıcan gibi değildi bu.

   Bacaklarımın titrediğini hissettim. Ona sımsıkı sarıldım ve boynuma öpücükler kondururken. Bir anda" dur !" O kadar sesli dur demiştim ki. Hemen oradan kalkıp kaçtım.
Lavinia Mahallesi karanlık ve benim kaçışım kadar sessizdi. Ne olmuştu bana.

"Senelerdir istemediğim adamın; koynunda olmak için her yerim titriyordu."

Bu kaçış neyin kaçışıydı.Eve geldiğimde herkes uyumuştu.
Bütün gece Giray'ın teninin sıcaklığını düşünüp sızmışım.

Sabah oldu ve Sıla bana .
" Yıldız ne oldu? Giray abilerde kalmıyordun sen?" Sesi uykuluydu.

" Giray'ı öptüm, gece sevişiyorduk. "
Şaşkın ve heyecanlı bir şekilde.
" OHAAA!! Seviştiniz mi? Kız anlatsana, nasıldı?"
Ona olan herşeyi ince ayrıntısına kadar anlattım.
_ Neden kaçtın? Dedi bana gülerek.
Bilmiyordum gerçekten bilniyorum.
1 Yeni mesaj
Günaydın, GECE ÇOK GÜZELDİ.
Tadın damağımda!
Bu mesajı çok okudum ve yüzümde ; o garip gülümsemeler yer aldı.

GÜNAYDIN LAVİNİA MAHALLESİ ARTIK HERŞEY DAHA ÇOK KARIŞACAKTI...
27

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin