Aradan Bir Ay Geçti ve Ben Yeni Ev Arkadaşlarıma İyice Alıştım. Annem Öldükten Sonra ; Hiç Alışamam Sanmıştım. Geçmişimi Düşünce Bazen Kendimden Çok Utanıyorum.
Ne saçma şeyler yapmışım. Ne saçma değersiz bir Kadın olarak kendimi kabul etmişim. Evimi Pansiyon Olarak Yapmak Bana Çok İyi Geldi.
Eski Gelen Kişiler Gitti . Sessiz ve Sakin Oğlu Istanbul Tarafından değişti. Kadıncağız Aynı Eski Türk Sinemasında olur ya Hani . Temiz İnsanlar Kocaman Bir Batıklıkta Kaybolur Gider.
Kış Mevsimi ; Soğunu Alıp Gitmişti. Ben de Yeni Nevresim Takımları ve Yeni Eşyalar Aldım Eve.
İstanbul beni hiç korkutmamıştı. Fakat Belki de Boğaz'a aşık oluşum ve Zengin Bir Evin " Deniz'in Mis Kokusuna Bulanmış Evimiz Beni Hep Güvende Hissettirmişti.
Odaları Düzenlerken; Eski Günlükleri mi Buldum. Ne saçma şeyler yapmışım. Ne zor bir ergenlik geçirmişim. Keşke Genç Kızlara Şunu Anlatma Şansım Olsaydı.
Sizler Birer Nadide İnsanlarsınız . Kendinizi Sevin , Kendinize Değer Verin. Evet Yanlışlarımız Olacak. Lütfen Lütfen!! Ders Çıkarın. Kendi Ayaklarınız Var. Başka Ayaklara İhtiyaç Yok. Zaten Yanında Olmak İsteyen Olur. Sevmek İsteyen Sever. Neden? Her şey Kendimi Suçlama Duygusuna İtiyor Beni? Annen ve Baban Yanlış Yaptı Bu Onların Yanlışı.
Caner Baban Sana Babalık Etti ve Canına Kıydı Bu onun Suçu. Giray Seni Aldattı Bu Onun Suçu, Buğra Seninle Oynadı Bu Onun Suçu,Kerim sahi Kerim ? Kerim neden bir anda kayboldu. Sahi Onunla Biz Neden Koptuk.
Düşündüm. Ne hızlı İlerlemiş Hayat. Neler olmuş Beceremediğim Veya Harcadığım Eğitimim İşte Bu Benim Suçum Olabilir. Tutanamamalarımın Acılarını O Okul Senin Bu Okul Benim Gezerek Mi Çıkardım.Çocuk Bakmak Onlarla Zaman Geçirmek Ve Giderek Mesleğimde İlerlemek Belki De Artık Bana Uzun Süredir İyi Gelen Bir Şey Olmuştu. Aklımın Bir Köşesinde Kerim Kaldı. Belki de Bir Merhaba Demek En azından İçimde Kalmamaya Vesile Olacaktı.
Ogün Evi Temizlemiş Yeni Gelecek İnsanlara Oda Düzenlemiştim. Tatil Günümdü Ve Yarın Kerimle Buluşmak İçimden Gelen Uzun Zaman Sonra Tek İstekti. Yeni Yıldız'ı Tanıması Gerekiyordu.
Balkondan Sessiz Geceyi Dinlerken; Bir Yandan Kerim'e
Merbaha Ben Yıldız Umarım ☺️ Numaran Değişmemiştir. Yarın Görüşelim mi?
İletildi.
Kerim Yeni Mesaj.
Olur. Araşalım,☺️İçimde Unuttuğum Bir Heyecan Yankılanmıştı.
Hemen Yerime Uzandım İYİ GECELER LAVİNİA MAHALLESİ ☺️
47ÇOK UZUN BİR ARADAN SONRA YENİ BÖLÜMLERLE SİZLERLEYİM❤️
YOUTUBE KANALINA KİTAP ÖNERİLERİ, YAZARLIK ÜZERİNE TAVSİYE VE BİR ÇOK YENİ VİDEOLAR , İÇERİK EKLEDİM.YAYIMLANAN ❤️ ADALET RÜYALARDA POLİSİYE, FANTASTİK ROMANIMIN İKİNCİ SERİNİ YAZMAYA DEVAM EDİYORUM .
SİZLERİ DE KANALA BEKLİYORUM. LİNK BİO'DA
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA MAHALLESİ
Chick-LitHER EVİN VE MAHALLENİN KENDİNE ÖZEL SIRLARI VARDIR. Yıldız Babası intihar ettikten sonra; Zengin Hayatından vazgeçip. Annesinin Eski Mahallesine taşınmak zorunda kalır. Zengin bir kız olarak 17 yaşına kadar büyüyen Yıldız. Seneler Sonra Annesinin; S...