OKULUN İLK GÜNÜ

1.1K 22 0
                                    

Bugün okulumun ilk günü, yeni insanlar tanımak , şu sıralar sürekli yaptığım şey bu okulun bahçesi çok geniş , görünüm için bir şey diyemem okul işte, geç kaldığım için direk sınıfa girdim, nasıl geç kaldığımı anlayamadım. İncelemek için detaylarını hiç zamanım yoktu.

Kapıyı çaldım geç kaldığım için özür diledim, Arkada bir kız yalnızdı yanına oturdum. Herkes yüzüme heyecanlı gözlerle baktı. Sanki; ilk kez yeni bir öğrenci görüyor gibiydi. Allahım bu ne sinir bir gündü...

Buraya yeni taşındığımızı , Babamın öldüğünü herşeyi anlattım, acıyan gözlerle baktılar,hep bir ağızdan . Bu kadar çok şeyi anlattığım için sonradan kendime çok kızdım, çünkü; herkesin içinde ağlamıştım.

' 'ALLAH SABIR VERSİN'' DEDİLER. Neden böyle dediklerini anlayamamıştım.

Sabırın hangİ konuda yaşayacağımı bilmiyorum. Ben; çok farklı birine dönüşmeye başladım.

Annem depresyonda, Mahalledeki insanlar annemden bana daha yakın, düşüncelere dalarken okulun ilk günü olduğu için her derste aynı şeyleri anlattım.

Tenefüslerde herkes bir arkadaşıyla dağıldı yanımdaki kız hariç , beraber sohbet ettik, oda annesini kaybetmiş ben babamı bizim mahallede oturuyormuş yarın beraber geleceğiz sınıfa.

Bir ses duyduk  korkudan herkes çığlık attı , sonra Sınıfa Sefa gelince herkes. Boyu 1.80 gözleri elâ üzeri kırışık içinde kalmış serseri tipli biriydi.

'' Aman be herzamanki sefa'' dedi. Neresi komikti anlamadım, herkes gülüyordu.

Gömleği dışarda, saçları dağınık küfür ede ede hemen benim yan sırama oturdu, yanındaki  çocuklarla bir şeyler konuştu bir an göz göze geldik, ne garip bakıyordu öyle bana.

''Kim bu hatun '' dedi. Bana çok dikkatli bakarak. Öksüzmüş dediler. Acıdıkları çok belli
Olan bir sesle. öksüzmüş? kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemiştim çocukluğumdan beri el bebek gül bebek büyüdüm ben, sinirlerim çok bozuldu.

Seda  ile okuldan evimize yürüdük sohbet ettik cebimi evde bıraktım, heyecanla telefonumu açtım bir sürü mesajlar gelmişti Feride bize gelmek istiyor, etkinliklerden bahsediyor mesajlarda çok yorgunum bugün kendimi iyi hissetmiyorum. Benim önümü görecek bir param yok, bunlar kalkmış bana ne anlatıyor ya! Diyerek söyleniyordum.

Dün gelen hamur işlerini yedikten sonra odama kapandım müzik dinlemeye başladım.

Parasızlık ne kadar kötüymüş, erkenden uyuyacağım İyi geceler           

  LAVİNİA MAHALLESİ.

                                                        

                                                                            2

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin