YILDIZ KENDİNİ BULAMIYOR

43 1 0
                                    

Sıla'nın babası geleceği için; evi bir telaş aldı. Dükkanı bırakıp evi temizleme işlerine koyulduk. Uzun zamandan beri içimi yakan gerçeklerden kaçmak bana iyi geliyordu.

Ben kimim? Ben hep babamın kızı sanıyordum kendimi. Annem lükse düşkün bir kadındı ben Babamın aynısıydım.

"Annem ve Babam şöhret meraklısı ; kendi yaşamlarının içine etmiş ve beni bu dünyanın içine bir suç unsuru olarak getirmişler."

Peki ben?ne yapıyorum ?
Babama söz vermiştim.

" Bir mesleğe sahip olup ; kendi ayaklarımın üzerinde duracaktım."

Telefonuma mesaj geldi heyacanın tek belirtisi bile yoktu ben de. Babamın ara_ sıra mezarına gidiyorum. Onunla dertleşiyoruz beni duyduğunu ve içinden ölü bedenin bile bana hislenip ağladığını düşünüyorum.

Bugün tüm cesaretimi topladım ve Gerçek Babamın mezarına gitmeye karar verdim. Bu yüzleşme için ne kadar çok geç kalmıştım.
Kaçak kaçak anlatımlar kendi gerçeğinden kaçmalar ve kafamın bir köşesinin içinde; Giray'ın günlüğü bugün kendime bir söz verdim.

Bundan sonra hiç bir şeyden kaçmayacaktım. Üst üste mesajlar gelmeye devam edince; Giray'ın başına bir şey geldiğini düşündüm.

1 MESAJ ALINDI
YILDIZ BUNU SANA NASIL DİYECEĞİMİ BİLEMİYORUM BİR MEKTUP BULDUM. CANIM KIZIM YILDIZ 'A YAZIYOR.
ACİL GEL!

Tam kendimi toplamaya hazırlandığım bugün. Bu mektup nereden çıkmıştı. Babam beni tanımadığından emindim.

Giray' ın evine hiç böyle kalbimi ağzımda taşıyarak gitmemiştim.
LAVİNİA MAHALLESİ " SEN BANA SIRLARINI SUNARKEN.

BEN SANA GENÇLİĞİMİ VERİYORDUM.. "

ANNEM GİBİ BENİ DE Mİ? TÜKETECEKSİN...

Yine bir bilinmezin içinde kendimi bulacaktım...

26

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin