KALBİM KARIŞIK

46 2 0
                                    

Gece diğer gecelerden; daha aydınlıktı. Hissetmediğim duygular her hücreme karışmıştı. Erkeklerden korkuyorum  oto kontrolümü bırakınca ; tüm yaşamımı kaybedecek gibi hissediyordum.

"Korktuğun şeylere bulanırmışsın" ben de öyle oldum. O gece olanları tam olarak hatırlamasamda; Arıcan'ın içimde yaratmış olduğu hisleri inkar edemezdim.

Sabah uyandığımda; Hayat benim için taze bir çiçeğin kokusu kadar mis Yeniden doğmuş gibi  mutluydum.
Bu olanları Sıla'ya anlatmak için sabırsızlanıyordum. " keşkeler kendi zamanımızın mezarlıklarıdır." Keşke Gaye'ye ilk öpücüğümü anlatabilseydim. Bir yerlerden; beni izlediğini biliyordum. Sıla " ne güzel bir geceydi be!, ama sen hep kayıptın, neredeydin?"Sorusundan sonra kendimi tutamadım .
" ilk kez birini öptüm." Kahvaltı masasını hazırlıyordu elinde bulunan tabağı düşürdü.
" kiminle ? Ne zaman? Hemen anlat." Bir insan kardeşiniz olmasada; bazen öyle anlar vardır " işte dersin bu benim kardeşim.

Kardeşlik: " çıkarsız  herşeyini dinlemek, zor zamanında kol kanat germek ve daha bir çok şeydir."
" Arıcan anlamadım ben de , nasıl oldu."
Suratı düştü , acaba yanlış bir şey mi yaptım ? Diye kendime sorarken.
" Yıldız o; Elfida'nın sevgilisi off ! İşte bu tam bir olay.
Elfida Grupta bulunan kızların ; en kötü ve alaycı olanıydı. Bilmeden başıma belaların en büyüğünü almıştım. O gün hasta olduğu için gelememişti.

Gülmekten; konuşamıyor " Bir daha görüşmezsin olur biter üzülme! Anı yaşamak güzeldir. Dedi ve İştahla kahvaltısını etmeye başladı.

Ben de " haklısın , unuttum bile. Dedim ve aslında;" sabahlara kadar  hıçkıra hıçkıra ağlasam doymazdım."
Telefonuma mesaj geldi
1 yeni mesaj✉️
Günaydın, annenden izin aldım, yeni bir mekan açılmış, konuşacaklarım var gelirmisin ben seni alırım.
Okundu.
Giray'ın bana aşıktı en başından beri belki ona kapılıp; bu yaşamıma alışmalıydım.
1 yeni mesaj
Tamam , gel al beni.
İletildi.
Herşeye yeniden başlayacaktım. Hazırlandım, Pembe bir etek,üzerine beyaz çiçekli askılı badi giydim, hafif makyaj yaptım ve O gün; ilk karışıklığın çıkacağından habersizdim.
Arıcan'nın arabası ve Giray'ın arabası yanyanaydı ve ikisi beni bekliyordu.
Seçim yapmak benim için; çok zor olacaktı.
22

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin