HER SON YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR

481 12 0
                                    

Annem Olayları Anlatmaya Devam Ediyordu

"Seçmeler için adımızı yazdırdık, Fikretlerin evine mektupla sonuçlar gelecek, 2 ay içinde sonuçlar belli oluyormuş.
Teyzeler bir yandan çaylarını, böreklerini yiyorlarmış. Annem aslında o gün hepsini çağırmış ve artık herşeyi anlatarak ceza işlemiş gibi olan bakışlardan kaçmak istemiş.

Beraber sinema izledik,müzik dinledik sürekli fikretle zaman geçirmeye başladım, ona aşık olduğumu sonradan anladım. Onunla aynı heyecanı yaşadığımızı sanıyordum hep, onu düşünmediğim tek bir anım yok, onunda kalbinin benim için çaptığına emindim. Teyzeler bir aşk hikayesini dinler gibi can kullağıyla dinliyorlarmış o gün. " e demiş sonra" tüm ağızla meraklı teyzeler.

08.09.1988

Lavinia Mahallemize yeni bir aile taşındı, arabaları son model, benimle yaşıt kızları var, Babaları buraya yeniden bir ev yapacakmış,Mimarmış, okadar havalı bir kız ki kimsenin yüzüne bakmıyor aradan bir ay geçti ve Fikret'e en sonunda Mektup geldi.

SUHAN HANOĞLU, FİKRET ERAY YARIŞMALARDAKİ ELEMELERİ GEÇTİNİZ 22.10.1988 TARİHİNDE YARIŞMAMIZA KATILABİLİRSİNİZ.

Ogün ikimizde Yeşilçam Sinemasından bir rol oynamıştık, Hayallerim artık gerçek olacaktı,haberi babamla paylaşmak o gün mahallemizde dayak seslerimi duymalarına neden olacaktı, ne yapmalıydım.Kapı çaldı gelen kişi Fikretti elinde çiçek, dedesiyle beni istemeye gelmişti, bundan haberim yoktu, tamam onu seviyorum ama benim istediğim şey evlenmek değildi, bu mahallede çürümek hiç değildi.

'' çaktırma senin namusun ben de olursa, rahat rahat gideriz babanda dövmez sonra bir yolunu bulur meşhur olunca , ayrılırız kız, şimdi dayak mayak yersin kıyamam.''

Babam işten geldi,Fikretleri görünce Bana sormadan bile evet dediler. Namus? Namus kavramını ben koruyamayacak kadar salakmıyım? Bugün yaşadığım şey çok canımı sıktı EKİM ayında Nişanlanacaktık, ve beklenen gün gelmişti.

22.10.1988

Aynen Fikretin dediği gibi oldu, babam hiç kızmadı ve artık Yarışmadaydık, ama istediğim olmadı derece bile alamadık, Bütün hayallerim yıkıldı, üstelik Fikret başıma kaldı, kokuşmuş Mahalleme döneceğim şimdi ben şimdi ne yapacağım?

Fikret beni o gece lüks bir mekana yemeğe götürecekti, yakında Nişanlanacaktık, o gece hayatımın dönüm noktası olacağını bilemezdim.

O kadar çok içmiştik ki, gece tenime dokunduğunda kalbimin çok hızlı attığı dışında birşey hatırlamıyorum, uyandığımda artık herşey bitmişti, ne yapacağımı bilmiyordum.

Aradan bir ay geçti, Fikret değişmişti, arada yine beraber oluyorduk ama birşeyler eksikti, kız arkadaşlarımla gezerken onu Yeni taşınan kızla elele gördüm, aldatılmıştım evet evet hemde kim bilir nezamandan beri, eve gittim ağladım ağladım sinirden midemin bulandığını düşündüm, adetiminde stresten geciktiğini YILDIZ'A hamile olduğumu bilmiyordum.

23.11.1988

Mahallede bir dedikodu aldı başını gitti, Fikret benimle anlaşamadığını söyleyip vazgeçtiğini söyledi, ve başımın dönmesinin sebebini, stresten sandım, ve ogünün ertes günü Asuman'ı istemeye gitmişlerdi, çıldırmıştım, evde sinir krizleri geçirdim, uyandığımda kendimi hastanede buldum.

1aylık hamileydim, babam beni evde bekliyordu, Fikrete sorduklarında;

'' biz uzun zamandır görüşmüyoruz, kızın artist olacağım diye kiminle fingirdediyse ona sor''dedi.

Babam beni öyle bir dövdü ki, kapı dışarı fırlattı attı iki üç bez parçasıyla.

'' yapma baba dedim, başka kimin olabilirim dedim''

Karnımda bebekle kapının önüne koyuldum , bir anda karşımda Caner'i gördüm, Buralar da dizi için kiralık ev bakıyormuş,işte ogün istediğim herşeye kavuşacağım gündü.

HOŞ ÇAKAL LAVİNİA MAHALLESİ..
" ah be kızım neden bize gelmedin " demiş alt komşumuz olan minnoş teyze, hep beraber Anneme sarılmışlar.
5

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin