Şenlik Ve Hüzün

33 1 0
                                    

Annem gibi olmaktan çok korkardım. Meşhur olmak Uğruna ne bedeller ödemiş.
   Oynadığım ufacık rolü anneme geçte olsa anlatmıştım. Annem çok sevinmiş ve Tüm Mahalleye yaymıştı. O zamanlar Tv'ye sinemalar çekilir. Sinemaya gidemeyenler evinde özel izlerdi.

Annem Tüm Mahalleyi bizim eve çağırmış ve ilk kez onu bu kadar mutlu görmüştüm. Ben kendi yaşamıma dalmış annemin aksine Meşhur olmak istemiyordum.

Bir şekilde düzenimi kurmuştum. Annemi üzmek ve kırmak istemediğim için mutlu gibi davranıyordum.
  Lavinia Mahallesi şenliklere  bürünmüş ve herkes beni konusuyordu. Annem uzun bir aradan sonra mutfağı donatmış. Oturma odamıza komşulardan sandalye getirmişti.
Oo kimler gelmişti kimler.... Dedikoducu Teyzeler, Mahallenin Abileri, Tonton dedeleri, Güzel hatunları. Herkes bize toplanmıştı. Heyecanla sinemanın başlamasını bekledik.
   Ev sanki bir bayram akşamıydı. Herkes sesini kesmişti.

    Yaşlı bir adamın;gençlik yıllarında yaptığı yanlışlar ve Nasıl bataklığa sürüklendiğini anlatıyordu. Ben 6 dakikalık ufak bir sahnede yer almıştım. En azından ben öyle sanıyordum.

  Daha çok Adamın yaşamı anlatıldığı için. Mahalleli Adama bedava bir bakıcı ayarlıyorlar ve bunun öncesinde beni çok övüyorlar.
    Sanırım ben annem ve Babamın kızıyım. Nasılda ufacık rolde herkesi etkilemiştim . Herkes ağlamaya ve beni tebrik etmeye başladı.

   İlk kez o adama  Baba demek içimden gelmişti. Rahmetli kız kardeşimi hemen benimsesemde içten içe affedememiştim.
  
      "Öz Babamı ilk Kez kendi Babam gibi benimsemiştim."

Gece sonunda aldığım kararı Annemle paylaşmak istedim.
Annemin tepkisi ne olacaktı bilmiyorum.

Herkes gitmiş, ortalığı toplamıştık. Annem çok yorulduğu için erkenden yatmak istedi fakat ben fikrimde kararlıydım.
 
İki kişilik eski yatağına ben de uzandım. Ve ağzımdan kelimeler dökülmeye başladı..
"Anne Öz Babamın mezarına ziyarette gidelim mi?"
Evi kocaman bir sessizlik kaplamıştı o sessizliğin arkasında kocaman bir çığlık saklıydı....
    LAVİNİA MAHALLESİ "Bazı şeyler Öyle kolay affedilmiyor..."

                                        41
Canım okurlarım. Sizi bekletmiş yeni bölümleri geç yazmış olabilirim. Adalet Rüyalarda Kitabımın tanıtımı, 2.seri yazımı baya yoğundum. 2.seriyi yazmaya Devam ediyorum.

Profilimdeki linkten" Adalet Rüyalarda kitabımı satın alabilirsiniz ❤️❤️❤️

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin