Yalnız kalmak nasıl bir duygu? Kendimizi ne zaman yalnız hissederiz? Yalnız kalmak sanki; kimsesiz kalmak gibi bir boşluk hissi yaratıyor.
Böyle bir sonbahar Sabaydı ; Annem öldüğünde 23 yaşındaydım. 3 Eylül 'de evime yeni gelecek olan Kişiyi bekliyordum. Tam her şey istediğim gibi gidiyor. Sadece Annem tatildeyken ; yalnız kalmamak adına kendime ev arkadaşı arıyordum. Telefon uzun uzun çaldı ve arayan kişi Annemin Yengesiydi. Annem tedavi için oraya gitmiş ve Hastane dönüşü trafik kazasında dayısıyla ölmüştü.
Yaklaşık bir hafta neler oldu hatırlamıyorum. Sakinleştirici iğneler, Mahalledeki teyzelerin okuduğu dualar, Sürekli yiyip , içip giden insanlar. Ağladım mı çok? Ne çok ölüm sığdırdım yaşamıma.
Tek başına yaşayamazsın dediler bana, Kadınsan seni hep başkasına muhtaç görürler benim bir evim, işim ve kendime bakacak kadar iyi bir birikmiş param vardı.
Bir kocaya değil, biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Tabii ki kimse beni dinlemedi, Benim evlenmem artık zorunlu olmuştu.Sonunda tüm Mahalleli bana uygun bir aday buldu. Adını ilk orada duydum ben üstelik bu kişi benim gibi kimsesizdi. Benim evimi tutmak isteyen ve benimle ev arkadaşı olmak isteyen adamdı bu.
Askerden geldikten sonra; ailesini oda bir yangında kaybetmişti. Kendine bir yoldaş arıyordu. Hem iki öksüz birbirine sahip çıkar dendi ve doğru düzgün tanıyamadan kendimi Nişan hazırlıklarında buldum.
Kudret 25 yaşlarında Esmer,1. 70 boylarında genç bir delikanlıydı. Üzerinde eskimiş kıyafetler vardi. Dudakları çok güzeldi. Arada gulumserken kizariyordu. Böyle damızlık hayvanlar gibi her bir tarafımızı çaktırmadan inceledik.
Çok uzun zaman geçmeden nişan gecemiz geldi
Lavinia Mahallesi senden ayrılmak başka yere gitmek beni çok üzecek......
44
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA MAHALLESİ
Chick-LitHER EVİN VE MAHALLENİN KENDİNE ÖZEL SIRLARI VARDIR. Yıldız Babası intihar ettikten sonra; Zengin Hayatından vazgeçip. Annesinin Eski Mahallesine taşınmak zorunda kalır. Zengin bir kız olarak 17 yaşına kadar büyüyen Yıldız. Seneler Sonra Annesinin; S...