Ölümcül Sır

162 3 0
                                    

Gaye'nin günlüğünü okumaya devam ediyordum; şöyle yazıyordu bu sefer.

Zayıflama hapları  giderek bana kilo verdirmeye başladı, istediğim fiziğe ulaşsamda bazen garip olaylar görmeye başlıyordum.

TELEFONUMA BİR MESAJ GELDİ

'' Gaye genç modeller arıyoruz, bize katılmak istermisin?

Sanırım hayallerime kavuşmama az kalmıştı, Bu kadar kilo verip , Model olacağımı hayal bile edemezdim.
Defteri yere bıraktım ağlamaya başladım. Ogünü; çok ama çok iyi hatırlıyorum.
O gün şöyle olmuştu:

Gaye bir ajanstan teklif aldığını ve oraya gideceğini söyledi yapma dedim, ben sanki onun
İçin bir hayallettim , tek derdi benimle inatlaşmaktı ve beni hiç dinlemedi. Beni okadar zor durumda bırakmıştı ki bir anda üzerimde bir çok sorumluluk yetmezmiş gibi bir de kız kardeş eklenmişti.

Gaye gece eve geç geldi, o gün  onu aradım , mesaj attım  ama ulaşamadım.

Gaye eve geldiğinde üzeri kan içerisindeydi. Biliyordum bir haltlar döndüğünü ve sonunda korkutuğum şey başıma gelmişti.

'' Ne oldu gaye , bu halin ne?'' Diye sordum ona. Zaten bir halt olacağını biliyordum.

'' YILDIZ , YILDIZ BEN BİRİNİ ÖLDÜRDÜM.'' Ağlamasından bir şey anlamadım. Bir bu eksikti , bir cinayete bulaşmıştık şimdide.

Gaye'nin başına ne geldiğini çok merak ediyordum.                                

                             12

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin