YENİ BİR HEYECAN

103 4 0
                                    

Gaye bize Yeni komşusunu anlatmaya başladı, ona okadar çok acıyordu ki . Onu bir abimiz olarak görmeye karar verdim. Üstelik  anlamadığım şekilde benimle ilgilenmeye başladı. Başına gelenleri bilmiyorum, hüzünlü bakışları vardı, nasıl biliyor musunuz? En sevdiğiniz bir yanınızı kaybeder ve ona bir daha ulaşamayacağınızı bilir ve bu kayıpla yaşarsınız ya işte öyle bir şey.

Okulum çok güzel gidiyor, hayatım düzene girdi Gaye'nin aksine benim sınıfımızda aylarca uzaktan bakıştığım , arkadaş olduğum birisi var. Lise nasıl bitti anlamadım, hiç birine ısınamadım, Zengin şahane bir yaşamdan sonra; Yıldırımın en şiddetli şekli yaşamıma düştü ve ben sağ kalmak için çarpılarak ve bu yıldırımın hasarı  canımı yakarak yaşamaya devam ediyorum.

Mahalle'ye alış, kardeşine alış, gerçeklere alış ben alışma oyunu oynuyorum sadece, Üniversite'yi kazandım,'' YILMAZ ECEL ÜNİVERTİSE HALK VE İLİŞKİLERİ Bölümünü; kazandım.

Annem ve Gaye ısrarla medya okumamı istedi, onlardan yeterince sıkıldım, buradan ne olursam olacağım, Buğra'yı düşünüyorum hep bugün aslında çok heyecanlıyım , Sınıfa girer girmez başıma gelen o olaydan sonra Buğra bana  yardım etti.

Sınıftan içeriye girdim; üzerimde siyah bir etek, onun üstünde hayallerim gibi toz pembe olan bir badi vardı, benden önce gelen bir kişi su dökmüş ve ben üzerine kayarak düştüm, herkes bana güldü , eteğim açıldı, ''rezil oldum'' işte tam hayatımın en kötü gününü yaşayacağıma inandığımda; o bana elini uzattı.

Turuncu saçları ,ela gözleri ve sanki hiç günah işlememiş gibi gülen o dudakları dikkatimi çekti.

'' iyi misiniz''? dedi bana acırmışcasına.

'' evet '' dedim , ağlıyordum, canım acımaştı.

Sonra tüm sınıfa bakarak.

'' siz ne acizsiniz, bir kız düşüyor, bacağından kan gelmiş gülüyorsunuz.'' işte o an içimde bir ağrı oluştu bunun tarifi zor.

Buğra'nın yanına giderek; arka sıraya geçtim , arkadaşlarıyla tanıştırdı, nasıl oldu anlamadım bir torbayla geldi.

'' Buğra yeni kıyafetler almamızı istedi, üzerindekiler olmaz, çorabın yıtılmış.'' Buğra ve bu hız neler oluyordu, daha bir saat olmamıştı , hemen giymek için torbayı aldım ve nazikce gülümsedim.''

Koşar adımlarla tuvalte gittim , pembe rengi sevdiğimi nasıl anladığını bilmiyorum, koyu sevinci anımasatan bir elbise almış ve bir siyah çorap, üzerime tam oldu bu kadarını tahmin edemezdim.

Sınıftan içeri girdiğimde alay eden bakışlar, gözlerini en sevdikleri yemeğe bakar gibi bana diktiler ve Buğra gülümsedi.

3 ay sonra:

En yakın arkadaşım Berfin bana mesaj attı , görmemezlikten geldim daha yeni 2000 senesine girmiştik, telefonlar yeni gelişmeye başladı, ama üst üste mesaj atınca , Goncalar'ın ısrarıyla aslında kiracılarıyla görüşcektik arkadaş olmayı borç edinmişti; son yaşananlardan sonra.

'' Yıldız ,Buğray'a numaranı verdim, sana yazdı mı? , aradı mı? benim numaramı nereden buldu bilmiyorum.''

Heyecandan; ne yapacağımı bilemedim , kızamadım odada deli gibi olta atarken , Gaye odaya girdi. Ve şaşkın bir suratla.

''İyimisin'' ? bu olanların hepsini bir çırpıda anlatmaya çalışırken bir mesaj sesi geldi.

''MERHABA YILDIZ, YARIN 14:00'da Sinemaya gidelim mi? Sen seç''.

''EVET'' Yazmştım neler olacaktı bilmiyorum. Heyecandan ;Gaye

'' tamam buluşma iptal.'' dedi , kıkırdayarak.

Bütün gece müzik dinledim ve yarın için sabırsızlanıyordum.

                               16

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin