Kabuslarımız hayatımızın korkuları mı? Annem giderek psikolojik sorunlar yaşamaya başlamıştı.
Annem bize hâlâ sebebini anlatamadığı bir nedenle dükkanı yakmış ve beş parasız ortada kalmıştık.
Çalışmak için deliler gibi iş aramaya başlamıştım. Annem kendi kendine konuşmaya herşeyin benim suçum olduğunu söylemeye başladı . Neydi benim suçum? Bu olaydan önceleri de bana kötü davranmaya başlamıştı .Annemi Mahallemizin sevilen ablasıyla beraber doktora götürmeye karar verdim. Biraz olsun iyi gelir diye düşündüm.
Küçük bir apartmanın 3. Katıydı . Sıcak sevimli bir yerdi. Hastaların yüzleri sadece yaşamdan umutları bitmişcesine yorgundu. Annem odaya girdi ne konuştuklarını bilmiyordum. Hasta gizliliğinden dolayı doktor hanım bize birşey anlatmadı.
Bir kaç seans böyle devam etti. iyileşeceğine Annem daha kötü oldu. Bir kaç ay sonra ; kendini ipe asarak intihar etti. Mektubunda ise ; şunlar yazıyordu.
KIZIM YILDIZ SANA ANNELİK YAPAMADIM. SENDEN HERŞEYİ HEP GİZLEDİM. BEN BABAN ÖLDÜKTEN SONRA SANA BAKMAYA ÇALIŞTIM. DAYAK YEDİĞİNDE BİLE BAŞKASININ ÇOCUĞUNU SAVUNDUM. SENİ HİÇ BENİMSEYEMEDİM. SENİ SEVEMEDİM. HEP BAŞKASININ ÇOCUKLARINA ÖZENDİM. BİR OKULU BİLE OKUYAMAYAN. KENDİNİ TOPLAYAMAYAN. KENDİNİ GELİŞTİREMEYEN BİR KIZ TERBİYESİ VERDİM SANA. SEN BENİM ESERİMSİN. BAŞKA BİR ERKEĞİN VİCDANINA MAHKUM KALMAYI KENDİNE BENLİK EDİNMİŞ BİR KIZ OLDUN SEN. BEN ARTIK KENDİME BAKAMAZKEN SANA BAKMAKTAN SENİN GİT GELLERİNDEN YORULDUM.
SEN ZATEN BİR HATAYDIN. UMARIM AYAKLARININ ÜZERİNDE DURMAYI ÖĞRENİRSİN...
ŞİMDİ UYAN! KENDİNE GEL....Gözlerimi açtığımda; kendimi hastanede buldum. Annem yanı başımdaydı. Gördüğüm şey rüyaydı anneme sarılarak ağlamaya başladım ve o günden sonra hayat mücadelesini kendi adıma başlattım....
Çünkü intihar eden kişi annem değil bendim...
38
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA MAHALLESİ
Chick-LitHER EVİN VE MAHALLENİN KENDİNE ÖZEL SIRLARI VARDIR. Yıldız Babası intihar ettikten sonra; Zengin Hayatından vazgeçip. Annesinin Eski Mahallesine taşınmak zorunda kalır. Zengin bir kız olarak 17 yaşına kadar büyüyen Yıldız. Seneler Sonra Annesinin; S...