GİRAY'IN GÜNLÜĞÜ

38 2 0
                                    

Giray'ın Günlüğünü okumak için sabırsızlanıyorduk.  Yaşamını çok merak ediyordum. İnanılmaz derecede onun neler yazdığı ; Melek'in kim olduğunu herşeyi çok merak ediyorduk. Bu merak; korku hazının içinde karışarak karnıma ağırmasına sebep oluyordu. Defterde ; bulunan yazılar çok düzgün yazılmıştı.
GİRAY'In Günlüğü " ELVEDA BABA"
 
Annem Başka bir adama kaçınca; beni de yanında götürdü. Babam beni de sildi.
  İstanbul'un en güzel yerine taşındık. Karşımızda; eşsiz bucaksız deniz manzarası vardı. Annem bu adama para için kaçmadı dersem; inan sevgili günlük sana varya; öyle bir palavra yazmış olurumki. İyice delirdim
günlükle konuşuyorum. Neyse sana neden yazıyorum biliyormusun? Annem kadar doymadım ben.
  Burada ; arkadaş edinemedim, Yazarsam rahatlarmışım gibi geliyor. Rahatlamanın bir başka yolu; boğaz manzarasını; içime çekerek. Bir yandan at koşturacak kadar geniş odamda kaleme bir şeyler dökmek. Yazar olduğumu düşünmüyorum. Ama Türkçe öğretmenim geçenlerde ;bana şiir yaz demişti. Denedim ama yazamadım. "Şair olmadan; yazar olunmazmış" öyle derdi hep öğretmenimiz. Geçenlerde; bir şeyler karaladım.  Olmadı be ! Neyse bak sana ne diyeceğim; Canım sıkıldıkça sana yazacağım. Üvey Babamda bir şeyler dönüyor; bizim evin arkasında bir bahçe var; oraya gidip geliyor şu sıralar.
   Kendi kendime; seri katil olmasın lan bu diyorum. Yarın sana olanları yazarım . İyi geceler. 
" ÜVEY BABAM ANNEMİ  ALDATIYOR"
   Bu sayfayı okumak için; gücüm kalmamıştı. Çok uykum gelmişti. Annesini nasıl aldattığını çok merak ediyordum. Fakat artık uyumalıydım.
Yarın devam etmek en mantıklısı olacaktı.
 
                                 24
   

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin