6.Bölüm İHANETİ ATLATMA DÖNEMİ

53 1 0
                                    

Ne kadar sancılı bir dönemden geçtiğimin farkındaydım. Bu dönemi en rahat atlatma çabasına girmeye karar verdim.

Felsefe bölümünde düşüncemi geliştirecek bir çok felsefeci tanıdım. Kitaplarını okuyarak kendi yaşam felsefemi bulmaya karar verdim.

Hem bu kadar sancılı dönem hem çok garip bir şekilde çok güzel giden bir okul hayatım vardı. Ne yapabilirim? Bu sancılı ihanet acısı nasıl geçer?

İki kişi var benim içimde ve ben bu Kadınlarla savaşıyorum.

Birinci Yıldız: Güçlü olmaya çabalayan ve kafasından sürekli güzel şeyler düşünmeye çalışan.

İkinci Yıldız: İçinde kocaman bir alev topu olan, Yeni açtığı sosyal medya hesabıyla ;utanmadan paylaştıkları aşk pozlarını incelemek isteyen, güçsüz, her an günah işlemeye müsait, içinde fırtınaların en derinini koparan, canının acısını hafifletmek için ne yapacağını bilmeyen, ağlamak isteyip ağlayamayan, sanki bir parçası ölmüş ve bir diğer parçasını yaşatmaya çalışan ve daha nice sayamadığım bir çok şey olan kadın.

Çok sıkıldım bu kendimi suçlama evrelerinden kabullenmem lazım. Ben sadece bir duraktım. Sürekli bunları tekrarlıyorum.

21 yaşında genç bir kadındım. Kendimi 50 yaşında hissettiğim için kadın diyordum kendime. O günü hiç unutmuyorum.

Cumartesiydi günlerden gözümü bir titreşme sesiyle açmıştım

1 yeni mesaj: KERİM
Günaydın sabah 11'de seni alıyorum. Hazırlan 30 dakikada.

Hemen üzerime pembe bir tulum ve saçlarıma bir tarak sürdüm. Saçlarım dökülmeye başlamıştı ve buna bir kez daha canım yandı.


Parlatıcı bir ruj, allık saçma sapan bir makyajla hazırlanmıştım.
LAVİNİA MAHALLESİ  halime güler gibiydi o Sabah.

Yağmur abla beni böyle görünce Kahkahalara boğuldu. Mahallemizin en süslü ablasıydı tam 6 evlilik yaptığı için ona; Gelin başı derledi. Etine dolgun fiziği, sarı uzun saçları ve minik kuş boyuyla ne güzel bir kadındı.

"Ne bu makyaj kız, ay dur dur beni bekle ben hallederim."

Konuşmama bile izin vermeden beni öyle bir şaheser yapmıştıki ben bile şaşırmıştım.

Erkin Korayın'da dediği gibi acaba "çivi çiviyi sökebilecek miydi?

Bunun cevaplarını öğrenirken ; yeni beni de keşfedecektim..

31

LAVİNİA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin