kapitola 15.

37 3 0
                                    

Green se nám přenese přez hlavy a vrhne se na muže. Jejich zbraně mu přez jeho tvrdé šupiny nic neudělají. Já rychle vezmu Taru a běžím s ní i s Neli a Lily pryč. Doběhnu k jeskyni a vyběhneme dovnitř. Na jejím konci se zastavím a položím třesoucí se Taru na zem. Z kapsy vytáhnu kámen na provázku. Je zelený a na jeho povrchu jsou vyryté ornamenty portálu. Přiložím ho ke zdi jeskyně a odříkám slova. Stěna zmizí a místo ní je modrá hmota. Vezmu Taru a projdu portálem. Na druhé straně ji položím a vrátím se pro holky.

Cassaras: ,,Neli, Lily musíte tím portálem projít, honem!"

Neli a Lily se na sebe podíváji a pak projdou. Znovu z kapsy vyndám kámen ale slova neodříkávám. Čekám až se vrátí Green. A pak se najednou prožene portálem na druhou stranu sem k nám. Rychle portál uzavřu a přispěchám k Taře. Dýchá slabě a celá hoří. Už sebou tak nehází protože jsme dál od Démona ale přesto ji stále vnitřně zabíjí.

Cassaras: ,,Greene, potřebuji aby jsi jí co nejrychleji odnesl do hradu."

Green: ,,Ale přece tě tu nemůžu nechat."

Cassaras: ,,Také nenecháš."

Položím Taru na Greena a podejdu kousek stranou. Zavřu oči a soustředím se na jedinou věc. Zavolat pomoc. Jako poloviční elf mám možnost zavolat pomoc zvířat. Pak otevřu oči a rozhlédnu se. Pak je zaslechnu. Z mraků k nám letí dva Griffini. Přistanou před námi a vyčkávají. Pokývnu hlavou na znamení díku a otočím se na Neli a Lily.

Cassaras: ,,Musíte si na něj sednout. Musím vás odtud dostat. Tara pomalu umírá a já vím jak jí pomoct, ale proto se musíme dostat na jedno určité místo."

Obě dívky se vyděšeně podívají na Griffina a pak na mě. Pokývnu jim a pohledem je prosím aby si pospíšily. Každá dojde k jednomu z Griffinů a nasedne na něj. Já se vyhoupnu na Greena a chytím Taru. Green zařve a vzletí. Ohlédnu se rychle dozadu. Neli i Lily se křečovitě leží Griffinů. Podívám se zase dopředu a soustředím se. Green letí rychlostí jako nikdy předtím velice rád bych ho nechal soustředit se na let ale musím ho vyrušit.

Cassaras: ,,Greene, cítíš z ní draka?"

Green: ,,Ano cítím ale velmi velmi slabě."

Takže je to opravdu ona. Ještě více ji chytím aby jsem měl jistotu že nespadne a rozhlédnu se. Jsme už jen kousek od hradu a zanedlouho zahlédnu věže. Hrad stojící na skále okolo nějž létají draci. Green ohlašující náš přílet zařve. Už z dálky vidím jak všichni na nádvoří zvednou hlavy a někteří se rozběhnou do hradu. Green se začne připravovat na přistání a pak prudce přistane. Griffinové přistanou hned za námi. Rychle slezu a popadnu Taru. Rychle se rozejdu k hradu. Stráže mi otevřou a na druhé straně dveří se najednou objeví moje sestra. Nejdříve se tváří hrozně šťastně, ale pak si všimne Tary. Šťastný výraz ji vystřídá vyděšený. Na nic neberu ohled a jdu přímo k ranhojičům. Rozrazím dveře a položím Taru na jedno z lůžek. Ranhojiči se jí hned ujmou. Chci ti zůstat a dávat na ní pozor, ale nemůžu. Překážel bych. Vyjdu tedy pomalu ze dveří a stráže zavřou. Venku si povzdechnu a opřu se o zeď. Nelani ke mě přijde a jen mi konejšivě dá ruku na rameno. Pak si ale vzpomenu na Neli a Lily. Hned se vydám na nádvoří. Když tam přijdu, obě dívky se krčí u Greena a ten je chrání křídly. Někteří z vojáků se k nim snaží přiblížit, ale Green jim v tom brání. Odstrčím vojáky stranou a dojdu ke Greenovi. Najednou jeden voják vytáhne meč. Vytáhnu dýku a zaujmu bojový postoj. Najednou se přez nádvoří přenese hlas.

Nelani: ,,Tak a dost!"

Vojáci se všichni ukloní a zůstanou tak. Ten voják zandá meč a také se ukloní. V těchto případech nikdy nevím co dělat. Alespoň ženy skloním hlavu. Nelani ke mě dojde a jen mě plácne přez rameno. Překvapeně zvednu hlavu. Nelani, jakožto královna Dračí země má velkou autoritu. Pokyne směrem k vojákům aby se zvedli. Hned tak učiní. Jen děkovně pokývnu a jdu k dívkám.

Cassaras: ,,V pořádku?"

Obě kývnou. Pak přijde Nelani.

Nelani: ,,Zdravím, jsem Cassarasova sestra Nelani a královna Dračí země."

Neli i Lily se na sebe podíváji s nejistotou v očích.

Neli: ,,M....moc nás těší výsosti."

Nelani: ,,Nemusíte mi říkat výsosti. Jestli jste kamarádky tě dívky, kterou Cassaras přinesl, nemusíte se bát. A teď pojďte. Dáme vám něco k jídlu a čisté oblečení."

Obě se zvednou a jdou za Nelani do zámku. I já je následuji. Green se vznese a odletí do lesů. Hrozně mi chyběl. Chybělo mi létání s ním. Nelani zavede Neli a Lily do pokojů a já se vydám ven za Greenem. Vyjdu opět ven a pomocí telepatie s ním promluvím. Zanedlouho přistane předemnou. Bez váhání nasednu a Green se vznese vzhůru k mrakům.

...

Jen tak jsme se proháněli větrem. Občas někde přistáli a pak zase letěli. Právě ležím na trávě pod stromem a užívám si klid. Najednou se nedaleko mihne stín draka a pak před námi přistane draci jezdec z řad vojáků.

Voják: ,,Cassarasi, omlouvám se že vás ruším ale jde o tu dívku co jste přinesl."

Cassaras: ,,Proč, co je s ní?"

Voják: ,,Probouzí se."

Ihned jsem se zvedl, nasedl na Greena a letěl k hradu.

Pohled Tary:

Všechno mě bolelo, byla jsem rozlámaná a vyčerpaná. Pomalu jsem se pokusila otevřít oči. Byla jsem v bílé místnosti s dvěma okny. Já ležela na posteli a vedle byl noční stolek. Všechno v bílé. Pomalu jsem se posadila. Najednou uslyším kroky a z póza rohu vyjde žena v světle modrých obyčejných šatech. Posunula jsem se na kraj postele. Nevím kdo to je, ani kde to jsem. A kde jsou Cassaras s Neli a Lily.

Žena: ,,Ahoj, nemusíš se bát."

Já: ,,Promiňte, ale kdyby jste zažila to co já, nevím jestli by jste věřila cizím lidem."

Žena udělala pár kroků ke mě a já rychle slezla z postele. Bála jsem se. Nevím kdo to je.

Žena: ,,Okamžitě si musíš zase lehnout."

Najednou tam odkud přišla ta žena, přišli dva muži. Zvědavě si mě prohlíželi a pak se podívali na ženu. Pak se dali do pohybu směrem ke mě. Automaticky jsem zaujala bojový postoj a když po mě jeden sáhla, začala jsem se bránit. Do chvíle byli oba na zemi. Najednou se otevřely dveře a tam stáli čtyři muži v brnění. Podívali se že mě na může ležící na zemi a pak zase na mě. Pak se po mě vrhli.

Příběh draka Kde žijí příběhy. Začni objevovat