S trhnutím jsem se probudila ležela jsem na posteli a nebyla jsem v pokoji sama. Byla tam Agnes s Miou a Cassaras. O něčem se dohadovali. Neslyšela jsem je. Pořád jsem měla mžitky před očima. Pomalu jsem otočila hlavou. Velde mě leželo ono dráče stočené do klubíčka. Vypadalo to že spí ale, jakmile jsem se pohnula zvedlo svojí roztomilou hlavičku a vydalo jakýsi radostný skřek. Toho si všiml Cassaras i holky a všichni tři se ke mě přihnali.
Cassaras: ,,Taro, vnímáš mě?"
Já: ,,Už nějak jo. Co se stal?"
Cassaras se na chvíli zamyslel a pak řekl Agnes a Mie aby šly pryč. Tak také učinili.
Cassaras: ,,Víš jak ti král říkal že jsi zlatý drak?"
Já: ,,Ano vím."
Cassaras: ,,No tak k tomu aby jsi se mohla proměňovat jsou tři takzvané etapy kterými když si přijdeš tak se můžeš proměňovat. Ta první je při narození. Ta druhá je neurčitá. Může se ti stát kdykoliv v životě. Je to bolest, ale tak velká že ne každý ji zvládne. A ta třetí je spojení s drakem. Když si těmito etapami přijdeš, tak by se ti měli ukázat ve snu duchové, kteří tvou druhou stránku vyvolají. To se stalo tenkrát na té louce. A pak je tu ještě příprava na druhou podobu kterou už jsi si také prošla. Tehdá na balkoně. Lámali se ti kosti. Ale neboj to už se nikdy nestane. No a když všechno tohle splníš, jsi připravená."
Já: ,,Takže mi chceš říct že díky tomu jsem teď připravená na svou druhou podobu?"
Cassaras: ,,Ano, díky tomu malému se to dokončilo."
Já: ,,Aha a jak dlouho jsem spala?"
Cassaras: ,,Zajímá tě jestli už bylo představení draků králi že? Neboj je to až za čtyři hodiny."
Já: ,,Alespoň že tak. Stejně ale musím vstát."
Cassaras: ,,Předpokládám že ještě nemá jméno že?"
Já: ,,No, nemá."
Cassaras: ,,Tak si zase lehni a přemýšlej nad jménem. Nemůžeš tam jít s drakem bez jména. A já teď už musím jít."
Cassaras se vydal ke dveřím a odešel. Já jsem se podíval na dráčka. Když se tak na něj dívám, okamžitě vím že je to kluk. Ale jaké mu dám jméno. Koukám se na něj a přemýšlím. Jaké jméno by se k němu hodilo. A pak mě něco napadne. Když jsem byla menší, hrozně jsem chtěla černého koně, hřebce a dala bych mu jedno určité jméno. A tak mě napadá že to jméno by se k tomu malému drakovi skvěle hodilo.
Já: ,,Tak co říkáš na jméno Storm."
Dráče zvedne hlavu a radostně vypískne.
Já: ,,Tak dobře, odteď jsi Storm."
...
Jdu i se Stormem na rameni do hlavního sálu kde se máme všichni sejít. Agnes a Mia mi ušily nové šaty. Jsou podobné těm předtím ale jsou s jinými ornamenty. Jsou opět zlaté ale jsou tam i malé vyšité flíčky stejné modré barvy jako Storm. Prostě nádhera. Jdu dál a pak jsem konečně před dveřmi. Stráže mi otevřou a já vstoupím. Jsem poslední kdo má přijít. Všichni na mě upřou své pohledy když se najednou Storm vyhrabe z pod mích vlasů. Všichni ho pozorovali. I mě připadal zvláštní ale nevím proč ho pozoruje například král. Zřadím se k ostatním a čekám.
Král: ,,Takže jsem moc rád že jste se sem všichni dostavili. A jsem ještě raději že jste zde i se svými draky. Teď bych byl rád kdyby jste mi každý představil svého draka."
Šlo to postupně a já byla jako poslední. Izildurův drak se jmenuje Black, Sebastianova dračice se jmenuje Sky, Nelina dračice se jmenuje Flame, Lilyin drak se jmenuje Dark a pak je tu ještě několik dalších draků. Pak jsem přišla na řadu já a vystoupila jsem z řady.
Já: ,,Můj drak se jmenuje Storm."
Král kývl ale stále mi nedal svolení se vrátit do řady.
Král: ,,Taro vím že to nejspíše nepůjde a také vím že se vylíhl teprve včera, ale chci aby jsi mu řekla aby zkusil vychrlit trochu ohně."
Rozuměla jsem dobře? Vždyť se vylíhl včera.
Já: ,,Mohu to zkusit."
Nastavila jsem ruku a Storm mi na ní skočil. Položila jsem ho na zem a klekla jsem si k němu. Ale něco zkusím. Jezdec může se svým drakem komunikovat pomocí mysli. Tak fajn zkusím to.
Já: ,,(Takže Storme, zkus vychrlit trochu ohně prosím.)"
Storm se na mě podíval a zdálo se mi jako by přikývl. Stoupla jsem si trochu dál a pozorovala Storma co se stane. Ten vypadal že se soustředí ale pak se rozezněl smích.
Izildur: ,,Ten tvůj malej drak neumí nic. Podívej se na Blacka."
Black mu seskočil z ramene na zem a začal chrlit až černý oheň. Ale ne jen tak, nýbrž na Storma. Ten uskočil ale to už Démon znova útočil. Ti draci byli sice malí ale i tak může být spálení opravdu ošklivé. Pak ale najednou Storm začal chodit svůj oheň proti tomu Blackovo. A ten oheň byl modrý. Modrý oheň tomu černému snadno vzdoroval a Black musel nakonec uskočit. Všichni a s nimi i já jsme překvapeně pozorovali Storma. Ten vypadal opravdu naštvaně ale otočil se a po oblečení mi opět vyšplhal na rameno. Black se uraženě vrátil ke svému pánovi který mě vraždil pohledem. Vrátila jsem se do řady. Král si nás ještě jednou prohlédl a pak nás propustil. Šla jsem hned do svého pokoje. Nemohu uvěřit že Storm je drak s modrým ohněm. Ale vlastně už jenom ta jeho modrá barva. Podle toho to zřejmě král a Cassaras poznali. Vklouzla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře. Storma jsem položila na postel a šla jsem se převléct. Vzala jsem si na sebe noční košili když se mi v hlavě rozezněl hlas. Lekla jsem se ale pak jsem to uslyšela znovu. Byl to Storm.
Storm: ,,(Já mám hlad.)"
Já: ,,(Ty máš hlad? Tak já ti něco seženu.)"
Vyšla jsem z koupelny a Storm už seděl u dveří. Vzala jsem si přez košili přehoz, vzala jsem Storma na rameno a šla do kuchyně. Před dveřmi jsem se ale málem s někým srazila.
Já: ,,Omlouvám se."
Sebastian: ,,V pořádku, nic se nestalo. Kam jdeš?"
Já: ,,Jdu do kuchyně najít něco k jídlu pro Storma. A co tu vlastně děláš?"
Sebastian: ,,Jdu ti vyřídit vzkaz od Cassarase. Máš přijít zítra v devět na tréninkový kruh. Prý ti vysvětlí jak učit Storma a tak dále. "
Já: ,,Dobře děkuji."
Sebastian: ,,Když tak přemýšlím, Sky bude mít taky hlad tak tě doprovodím."
Já: ,,Tak dobře."
ČTEŠ
Příběh draka
FantasyTara je obyčejná holka z vesnice nedaleko města. Chodí do školy jako každý jiný ale už od malička ji nikdo nemá moc v oblibě. Má zvláštní povahu. Dává přednost zvířatům před lidmi a chová se občas zvláště. Vlastně celý její život je zvláštní. Za pos...