Müdürün odası beklediğimin aksine moderndi. Büyük bir çalışma masası, karşılıklı iki siyah deri koltuk ve ortada küçük bir sehpa vardı. Beni koltuklardan birine yönlendirdi ve ben oturunca oda iznimi isteyip oturdu.
''Prenses Elena size kendimi tanıtmadığım için affedin ben Wiliam Salvator, bir vampirim eskiden sarayınız baş korumasıydım.''
''Peki şimdi neden değilsiniz?''
''Haberiniz yok mu?''
''Neyden?'' diye tek kaşımı kaldırarak sordum. Konuşmasını beklemeye başladım, sinirlenmeye başladığımı görünce konuştu.
''Kral Robert öldükten ve siz kaçırıldıktan sonra sarayda varis kalmadığı için saray kendi kendini kilitledi.''
''Kimse kapıları açamadı. Saray çalışanları dağıldı, sarayda günden güne eskidi.
Böyle olunca bende kendime yeni bir iş buldum. Ama hala o günleri özlüyorum.''Jack bana sarayın canlı olduğundan ve sadece gerçek varise hizmet ettiğini söylemişti, ama pek umursamamıştım.
Kapı çalındı ve içeri otuzlu yaşlarının sonunda olan bir adam ve yaşı yirmi diye tahmin ettiğim sarışın, çok tatlı bir çocuk girdi.
Yaşlı olan ağaçtan bir asayla ve genç olanda kılıcıyla önümde diz çöktü. Elimle kalkmalarını işaret ettim.
Her ne kadar sarayda büyümesem de ben bir prensesim ve nasıl davranıldığını bilmek soyumdan gelen bir davranış.
İlk söze büyük olan girdi.
''Size kendimi tanıtmaktan onur duyarım efendim. Ben James Wentworth, dört kişilik konsey üyesinden biriyim ve bir cadıyım.''
Eliyle sarışın çocuğu işaret etti.
''Ve o da ordumuzun komutanı Jim Evanson, kendisi bir kurttur.''
''Konseyin kalanları nerede?'' diye sordum.
''Saldırılardan korktukları için gelemediler ekselansları.''
''En cesuru sizsiniz anlaşılan.''
''Ben sadece sizi sarayınıza götürmek için geldim, konseyin geri kalanları ve halk orada toplanıyor ve sizi bekliyorlar.''
''Sarayın kilitli olduğunu söylememiş miydin?'' dedim ve müdüre baktım.
''Evet ekselansları kilitli ama size açılacaktır ve halk prensesleri olduğunuza o zaman emin olacak.'' Bunu söyleyen komutan Jim'di.
Bakışlarımı müdürden aldım ve beni heyecanla ama bir o kadar da cesur duruşuyla izleyen komutana döndüm.
''Size sorduğumu hatırlamıyorum komutan!'' Bunu söylerken sesimi sertleştirdiğim için başını eğdi.
''Onu bağışlayın prensesim yenilerde tayin oldu ve hiçbir soyluyla konuşmadı.'' Konsey üyesi James hemen açıklama yapmıştı.Her neyse der gibi başımı salladım ve bu sırada müdür söze girdi.
''Prenses Elena yola çıkmadan önce sizden bir şey isteyebilir miyim?''
''Dinliyorum.''
''Eğer onaylarsanız Derek ve Sam'in sizinle gelmesini istiyorum eminim onları görmüşsünüzdür.''
Derek deyince içimde küçücük bir kıpırtı oldu, böyle olmaması gerekirdi!
''Umarım bunu istemenizde geçerli bir sebep vardır.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZİN SAVAŞI
VampireGüvenliği için daha bebekken sarayından kaçırılmıştı. Bu süreçte krallığı büyük darbeler almış ve çoğunluğunun doğa üstü yaratıkların oluşturduğu halkı kendi içinde anlaşmazlığa düşmüştü. Onun yokluğunda her şey karışıkken artık geri dönmesinin vak...