Kafamdaki Ses.

374 27 2
                                    


Çok uzun bir zaman sonra yeni bölüm hazır. İyi okumalar.


Vampir kontları gördükleri şey üzerine konuşmakta tereddüt ediyorlardı ve böylelikle onları gafil avladığımı anlamıştım, zaten amacımda buydu.

"Eski vampir lordunuz bana ve krallığa ihanet ettiği için azledildi! Bunun aksini iddia etmek bile onun yolundan gitmek demektir ve sizler onun yolundan gidenlere ne yapacağıma şahit oldunuz!

Üstelik ben sizden savaşmanızı rica etmiyor, bunun için pazarlık yapmıyorum! Siz bu krallığın, halkının bir parçasısınız ve krallık için savaşmak siz dahil herkesin borcudur!

Şimdi, krallığa karşı olan borcunuzu ödeyecek misiniz?" Sözlerim herkese ulaşırken vampir kontları mutlak bir kabullenişle karşımda diz çöktüler.

"Hizmetinizdeyiz ekselansları." Hep bir ağızdan dile getirdikleri cevapları beni tatmin ederken yeni komutan Alan'ı işaret ettim.

"Komutan Alan Copper size konuşlanmanız gereken yerleri gösterecek."

Vampir kontlarının önümde diz çökmesiyle melezlerime yem ettiğim, kont Stefan'ın bölgesinin vampirleri de sakinleşip taşkınlık çıkarmayı kesmişti. Böyle olunca orduma baktım, hepsi bana güveniyor ve sabırsızlıkla düşmanın gelmesini bekliyordu.

Herkesin beni rahatlıkla görüp duyabilmesine rağmen öne doğru adım atıp konuşma yapacağımı belli ettim. Herkes merakla bana bakmaya başlamıştı.

"Burası Terra Lucis Krallığı, düşmanımız uzun zamandır hazırlanıyor ve sinsice planlar yaparak bizi bölmeye, krallığımızı ele geçirmeye çalışıyor.

En önemlisi de, sizlerin arasına ektikleri nefret tohumları.

Sizler kendi aranızda savaşırken bu durumdan faydalanıp sizi evlerinizden, hayatlarınızdan etmeye çalıştılar.

Çoğu zamanda bunda başarılı oldular.

Şimdiyse buraya geliyor ve son darbelerini başarıya ulaştırmak için harekete geçiyorlar.

Peki siz bunu yapmalarına, her şeyinizi ellerinizden almalarına izin verecek misiniz?

Sizleri öldürmelerine izin verecek misiniz?" 

Sesim sert ve baskın çıkarken son cümleyi bağırarak söylemiştim. Halkım ve ordum hep bir ağızdan nefretle bağırmıştı.

"Hayır."

"Vermeyeceğiz." Onlara gururla gülümsedim.

"O zaman birlik olacak ve düşmanın kalbini sökeceğiz." 

"Sökeceğiz."

"Evet." Bunun gibi kelimelerle bir uğultu oluşurken ufukta görünen karaltıyla gözcü bağırmıştı.

"Düşman geliyor."

Görüşümle yaklaşan orduyu gözlemledim. Bizden fazlaydılar, bunun nasıl mümkün olabileceğini anlamak için detaylara bakmaya çalıştım. 

Gördüğüm kadarıyla ordunun çoğunluğu vampirdi. Bu demek oluyordu ki insanları vampire dönüştürüp kendilerine bir ordu yaratmışlardı.

Bir kurt adamın askerlerimi aşmayı deneyerek buraya doğru gelmeye çalıştığını gördüm. Bu girişimi melezlerim tehdit olarak algılamış ve önümde bariyer oluşturmuşlardı ancak Derek ve Steve harekete geçmeden önce ihtiyatlı yaklaşmış ve benim emrimi beklemişti. 

Düşmanlar hızla yaklaşırken bana ulaşmaya çalışan bu kurt adamın amacını merak ettiğim için yaklaşmasına izin verdim.

"Bırakın geçsin."

MELEZİN SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin