Yeni Plan.

805 57 0
                                    


Elena


Mahzenin girişi büyülü meşalelerle aydınlanıyor ve iki tane muhafız nöbet tutuyordu. Mağaranınkine benzeyen nemi boğuk bir hava oluştururken burada bir cam alsa fena olmaz diye düşündüm ama elbette ki burası mahkumlar rahat olsun diye tasarlanmamıştı o yüzden mahzenle ilgili kötü yorumlarımı kendime sakladım.

''Mahkumu bizzat kendiniz mi sorgulayacaksınız?'' Derek'in sorduğu soruyla kafamı ona çevirdim.

''O bir kara büyücü, henüz büyücü yardımcılarım olmadığı için kara büyü yapmadığından emin olmak bana kalıyor.''

''O zaman büyücü öğrencileri bu yüzden istediniz.'' Korumam her zaman ki gibi çok zekiydi.

''Bu ve başka şeyler için.''

Mahkumun bulunduğu bölüme geldiğimizde işaret verdim. Muhafızlar adamı çıkarıp bizimle birlikte sorgu odasına yöneldiler. Sordu odası mahzenin sonunda yer alıyor işkence çeşitlerine göre bölümlere ayrılıyordu.

Adam zaten konuşmayı kabul ettiği için bana istediğimi verdiği sürece ona bir şey yapmayacaktım.

Muhafızlarım onu odanın ortasında bulunan eski ve paslanmış demir bir sandalyeye oturttular, bağlamak için ipleri ellerine aldıklarında gerek olmadığını göstermek için elimi kaldırdım.

Steve ve Derek iki yanımda duruyor, diğer iki muhafız mahkumun arkasında bekliyordu. Bir adım öne çıkıp mahkumu süzdüm üzerinde çamurdan kirlenmiş siyah bir cüppe vardı, gözleri kara büyünün yan etkisiyle delilikle parlıyordu. Ama korktuğunu biliyordum, yaşamak istiyordu.

''Yaşamana şimdilik izin verdim. O yüzden bu kararımdan pişman olursam anında canını alırım. Şimdi bunu aklında bulundur ve konuşmaya başla.'' Titrek bir nefes aldı.

''Ne bilmek istiyorsunuz?'' Hırslı bakışlarımı gözlerine diktim.

''Her şeyi.'' Kafasını salladı.

''Ben en düşük seviye kara büyücüyüm o yüzden her bilgiye sahip değilim.''

Steve ''Dün neden saldırdınız? Bir amacınız var mıydı yoksa her zaman yaptığınız baskınlardan biri miydi?''

''Kara büyü ile yaratılan yaratıklara fiziksel şeyler zarar veremez bu yüzden büyü gücü olmayan hiç kimse onları öldüremezdi. Salondaki cadı ve büyücülerinde güçlerini yeni yeni kullanmaya başladıklarını bildiğimiz için onları öldürebilecek tek kişi prensesti. Bu yüzden amacımız prensesin gücünü test etmekti.''

''Yani sizi ölümünüze yolladılar?'' diye sordum. Daha önce hiç aklına gelmemiş gibi bir surat ifadesine büründü.

''Ne, hayır bizi sizi test etmemiz için yolladılar.'' Alayla gülümsedim.

''Peki beni test edince ne olacaktı? Benden kaçabilecek miydiniz? Sizin için bir kaçış planı hazırladılar mı? Elbette hayır sizi gözden çıkarmışlardı, benim gücümün boyutunu öğrenebilmek için sizi feda ettiler. Gerçekten bunu anlamamış mıydın? Neden düşük seviye olduğun belli oldu.''

''Gezginlere neden katıldın? Ne elde etmek istiyordun da kendi hayatını bile riske atıyorsun?'' Ellerini yumruk yaptı.

''Güç elde etmek istedim, bizi güçten düşüren kraldan intikam almak istedim ve onlarda bana istediklerimi verdiler.'' Gerçekten her gezgin bu kadar saf mıydı?

''Sana güç vermediler, sana kara büyü öğrettiler ve sen kara büyünün seni mahvetmeye başladığını bile göremiyorsun? Sen ve senin gibi zayıf iradeleri olanları kullanıyor, bir piyon haline getiriyorlar. Ve sen bana bunu yapanlara nasıl ulaşacağımı söyleyeceksin!''

MELEZİN SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin