Jungkook's pov
„Tak jakou jsi měl noc?“ ozvalo se za mnou a já polekaně nadskočil.
Čistil jsem si zrovna v koupelně zuby, jelikož Maya před chvílí odešla do jejího pokoje a ani jsem si nevšiml, že přišel Jaesang, který byl celou noc někde pryč. Předpokládám, že byl se Soomin.
„Nemůžeš příště zaklepat, když vidíš, že nevnímám?“ zahuhňal jsem, poté vyplivl pastu do umyvadla a vypláchl si ústa, načež jsem se na něj konečně otočil.
„Tak promiň. Očividně jsi byl myšlenkami ještě v posteli s tou tvojí zrzkou.“ ušklíbl se a já zakoulel očima.
„Já si můžu být myšlenkami kde chci. To spíš ty mi řekni, jak sis užil noc, když máš teď nový objev.“ řekl jsem a protáhl se kolem něj z koupelny do ložnice, abych si mohl vzít čisté tričko.
„Byl jsem s ní jen chvilku. Na nic jsme nespěchali, dali jsme si jen pusu. Ona by stejně asi nic víc nechtěla.“ řekl Jaesang a já nadzvedl obočí.
„A co jsi teda celou noc dělal?“ nadzvedl jsem obočí.
„No,“ odkašlal si, „musel jsem spát na chodbě na lavičce před naším pokojem. Proto tak nějak usuzuji, že jste si užili.“
Rozšířil jsem zorničky, poté vztekle zatnul zuby a hodil po něm polštář ležící na posteli.
„Ty jsi poslouchal?!“ zavrčel jsem.
„Ale ne úmyslně! Jen jsem neměl kam jinam jít. Buď rád, že jsem spal na chodbě, mohl jsem být hajzl a překazit vám to.“ pokrčil rameny Jaesang a já myslel, že mu vlepím.
„No, tak to jsi velmi šlechetný,“ ucedil jsem, „proč jsi nespal na jiné lavičce? Na té chodbě jich je nejmíň pět, to sis musel vybrat přímo tu před naším pokojem?“
„Tak promiň. Přiznám se, že jsem byl zvědavý. A docela jsem se pobavil,“ uchechtl se Jaesang, „přidej, Jungkooku, rychleji!“ nejspíš se snažil napodobit mou zrzavou přítelkyni, místo toho z něj ale vycházelo cosi přehnaně pisklavého.
„Takhle Maya nezní! A vůbec, přestaň s tím. Nebylo by jí to příjemný.“ založil jsem si ruce na prsou a zpražil ho pohledem.
„Seš sladkej, jak ji bráníš.“ řekl a já si povzdechl. Jaesang je vážně fajn kámoš, ale někdy bych ho nejradši zabil.
„Ale teď vážně. Je to fakt hezký. Nikdy jsem si neuvědomil, že bych chtěl víc než holku na jednu noc. Ale když jsem vás viděl spolu... Nějak mi došlo, že mi chybí po mém boku někdo, kdo by mě měl upřímně rád. Chtěl bych to, co máš ty a Maya.“ řekl. Rozmrzelost v mém obličeji vystřídal výraz překvapení. Nikdy bych to do Jaesanga neřekl.
„A Soomin se ti fakt upřímně líbí, nebo sis prostě usmyslel, že chceš vztah a chytl se jí jako první?“ zeptal jsem se.
„Líbí se mi. Je milá, je chytrá, je hezká. Do háje, všiml sis, že obdivuji její inteligenci? Dřív mě zajímal jen vzhled.“ zasmál se Jaesang a já se pousmál.
„Asi jsme dospěli. Ale vážně jsem si myslel, že pořád stojíš jen o to mít každou noc jinou holku.“ řekl jsem.
„Ty jsi byl taky takový, tak toho nech.“ uchechtl se.
„Jo, to máš pravdu. Ale... Ve vztahu pak pochopíš, že když s někým spíš proto, že máš toho člověka rád, tak je to taky úplně něco jinýho.“ řekl jsem a poplácal ho po rameni.
„Já chci vážně Soomin ukázat, že o ni stojím. Mám pocit, že mi to pořád moc nevěří.“ zamumlal můj kamarád.
„Tak o ni bojuj.“
<><><>
Maya's pov
„Dali jste si co?!“ vykřikla jsem u oběda. Ze Soomin až teď vypadlo, že si s Jaesangem dali včera večer pusu a já z toho byla celá vedle, Jee s Min stejně tak.
„Nemusíš tak hulákat. Bože, vy jste všechny tři úplně stejné.“ zamumlala Soomin.
„Přestaň nás komandovat a radši mluv! Bylo i něco víc?“ zeptala se dychtivě Jee.
„Ne, nejsem žádná běhna,“ zakoulela očima Soomin, „byla to jen pusa. Než se začnete ptát, ano, Jaesang se mi líbí. Fakt hodně. Ale bojím se, že mě chce jen dostat do postele. Nechci se s ním vyspat a pak se nechat odkopnout.“
„Můžu se klidně zeptat Jungkooka, jestli mu Jaesang něco neřekl. Třeba se mu svěřil.“ řekla jsem a na Soomin bylo vidět, že nad tím přemýšlí.
„Tak jo. Ale prosím, pokud spolu nemluvili, tak ať se ho na mě Jungkook neptá. Nechci vypadat trapně.“ řekla Soomin a já přikývla. Věnovala mi vděčný úsměv a já jí ho oplatila.
<><><>
Večer jsme seděli všichni u ohně a já se rozhodla vzít příležitost za pačesy a zeptat se Jungkooka na to, zda se mu Jaesang s něčím nesvěřil.
„Můžu se na něco zeptat?“ posadila jsem se vedle svého přítele do trávy a zadívala se před sebe. Přimhouřila jsem oči, když mě začaly štípat oči kvůli ohni, který byl přímo přede mnou.
„Ptej se.“ zamumlal.
„Nemluvil Jaesang o Soomin?“ zeptala jsem se a natočila hlavu směrem k němu.
„Vlastně ano. Proč tě to zajímá?“ nadzvedl obočí.
„Totiž, on se Soomin dost líbí, ale bojí se, že to s ní nemyslí vážně a že ji odkopne. Tak jsem jí slíbila, že se tě na něj zeptám.“
„Asi ti nemůžu úplně říct, o čem jsme se bavili, jelikož je to soukromé, ale... Můžu zaručit, že se mu Soomin taky hodně líbí. A rozhodně nemá v plánu ji odkopnout.“ řekl Jungkook.
„Dobře, děkuju. Dojdu to říct Soomin a vrátím se.“ políbila jsem ho na tvář a poté šla své kamarádce říct, jak se věci mají.
Vypadala šťastně, i když se snažila dělat, že ji to zas tak moc nezajímá. Nejspíš nechtěla vypadat až moc zamilovaně, ale nedařilo se jí to. Nakonec řekla, že v průběhu večera sebere odvahu a dojde za Jaesangem. Prý si s ním chce jen tak povídat a víc ho poznat. Doteď z toho měla strach, ale když teď ví, že se mu taky líbí, už není tak nervózní.
Vrátila jsem se za svým přítelem a opřela se hlavou o jeho rameno.
„Co jste vlastně řešili tak tajného a soukromého, že to nesmím vědět?“ zamumlala jsem.
„Ty jsi hrozně zvědavá, víš to?“ uchechtl se a dal mi ruku kolem ramen.
„Já vím, ale nemůžu si pomoct.“ zamumlala jsem.
„To vidím. Ale vážně ti to nebudu říkat.“ řekl.
„Týkalo se to mě?“ byla jsem vážně neodbytná, protože mě to fakt zajímalo.
„Trochu,“ odpověděl, „ale neboj. Říkal jsem o tobě jen to dobrý.“ vtiskl mi pusu do vlasů a já se rozhodla dál nevyzvídat. Nakonec jsem tedy zavřela oči a užívala si jeho přítomnost.
ČTEŠ
you're still my favorite crime | j.jk ✔️
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ KNIHY "FAVORITE CRIME" ___________________________________ Maya a Jungkook se společně vydají na tábor, na který se oba moc těší. Čeká je krásné společné léto, které si plánují náležitě užít, protože je po prázdninách čeká něco, co nelze...