Maya's pov
Vánoce proběhly poměrně poklidně, mamka byla ráda, že tam mě a Jungkooka má a všichni jsme si to moc užili. Lee byl dost smutný, když jsme odjížděli. No, spíš byl smutný kvůli Jungkooovi, kvůli mně zas tolik ne. Bral ho jako svého bráchu a miloval, když s ním mohl hrát počítačové hry. Jungkook byl sice pak vážně vyždímaný a kolikrát ho z toho bolela hlava, já nad tím ale jen pobaveně kroutila hlavou. Překvapilo mě, jak moc můj odjezd mrzel tátu. Ale nejspíš je pravda, že pouto otce a dcery je doopravdy silné a on mě chtěl mít pořád na očích.
S Jungkookem jsme odjeli už dva dny po Vánocích ke mně na kolej. Chtěli jsme strávit nějaký ten čas spolu. Navíc Jee s Jiminem tam jeli také hned po Vánocích a chtěla jsem s nimi být.
Asi není nutno zmiňovat, že ta zamilovaná roztomilá dvojka strávila celý večer bůhví kde. Byli spolu tak moc krásní a šťastní, že jsem jim to neměla za zlé. Já a Jungkook jsme takoví ze začátku byli také, chtěli jsme být všude spolu a sami. No, možná jsme takoví pořád.
Už bylo kolem deváté a Jungkook zrovna vylezl ze sprchy. Měl na sobě jen teplákové kraťasy a z vlhkých vlasů mu kapala voda.
Se skousnutým rtem jsem pozorovala jeho hruď a břicho. Sice jsem ho už takto viděla nesčetněkrát, i tak se mi z toho pohledu ale podlamovala kolena.
Mou největší slabostí byla jeho ramena a paže, proto se mi zrychlil dech, když jsem viděla, jak se natáhl na poličku pro mobil, který zde měl položený, a napjaly se mu svaly na paži.
Dobře, potřebuju ledovou sprchu.
Otočila jsem se čelem k posteli a na chvíli zamrzla na místě, když jsem ucítila jeho dlaně na mém pasu.Na svém krku jsem ucítila jeho horký dech, následně se o něj jemně otřely jeho rty.
Rozhodně mi nepomáhá.Otočila jsem se čelem k němu a s růžovými tvářemi ho sledovala.
„Jsi nějaká ztuhlá. Co je?“ zeptal se.
„Ty mi to děláš schválně, viď?“ vydechla jsem a on naklonil hlavu na stranu.
„Copak nevidíš, jak mě znervózňuješ a co se mnou děláš?“ nervózně jsem se zasmála a odolala nutkání položit ruce na jeho obnaženou hruď.
„A co s tebou dělám?“ řekl provokativně a přesunul své ruce z mých boků na můj zadek.
„Přestaň s tou komedií. Já vím, jsem trapná. Půjdu se osprchovat a můžeme si jít lehnout.“ řekla jsem a snažila se potlačit zklamání v mém hlase.
Chtěla jsem se kolem něj protáhnout a jít do koupelny, on mě ale popadl za ruku.
„Nejsi trapná,“ zašeptal a bez otálení přitiskl své rty na mé. Na nic nečekal a přetáhl mi tričko přes hlavu, abych nebyla pozadu, když on už tady stojí jen v kraťasech, „a už vůbec si nechci jít lehnout.“
Položil mě na postel a já se usmála do jeho rtů, načež jsme jeden druhého začali zbavovat jednotlivých kousků oblečení.
Rukama bloudil po mém nahém těle a já nevěděla, jak dlouho to ještě vydržím. Když se ode mě na chvíli odtáhl, využila jsem situace a rukama se zapřela o jeho hrudník, načež jsem ho donutila lehnout si na záda. Obkročmo jsem se na něj posadila a začala svými polibky zasypávat jeho krk, hned poté hrudník a břicho. Poté jsem se přesunula zpět k jeho rtům a věnovala mu pár krátkých polibků. Odtáhla jsem se a chtěla naše těla konečně spojit v jedno, on mě ale popadl za boky a zabránil mi v dosednutí.
Nechápavě jsem se na něj zadívala a lehce se zamračila. Proč mě nenechal?
„Já se o tebe dneska postarám.“ řekl a mrkl na mě. Než jsem se stihla vzpamatovat, přetočil si mě zpět pod sebe.
Stejně, jako už nesčetněkrát tento večer, vzal mé rty do svých a líbal mě s takovou vášní, jako kdyby to mělo být naposledy.
Rozkročila jsem nohy, abych mu dala najevo, že už má něco začít dělat, on se ale jen pro sebe ušklíbl.
„Proč nic neděláš?“ zeptala jsem se. V mém hlase byl znát náznak zklamání.
„Nechci, aby to hned skončilo. Chci, abychom z toho taky něco měli, když už to je delší dobu, co jsme... Vždyť víš.“ řekl a zadíval se mi do očí.
V tom měl nejspíš pravdu, moje tělo bylo ale v rozporu s mým mozkem. Vážně jsem se nedokázala ovládat.
„Asi máš pravdu.“ zašeptala jsem. On se jen samolibě ušklíbl a v očích mu zajiskřilo.
Opět mě začal líbat a já cítila, jak se mi do tváří hrne horkost. Měla jsem pocit, že mám úplně vygumovaný mozek. Byla jsem to jen já a on a nic jiného neexistovalo.Po chvíli přestal a přiblížil se opět ke mně. Oběma rukama se zapřel vedle mých ramenou a zadíval se mi do očí.
„Připravená?“ zašeptal a já přikývla. On se ještě ptá?
Políbil mě na čelo, poté se otřel špičkou o můj vchod a následně do mě začal centimetr po centimetru vnikat. Chvíli mě nechal, abych si zvykla na celou jeho délku, protože byla pravda, že jsme spolu teď nějakou dobu nespali a já si trošku odvykla. Nejspíš se chtěl ujistit, že mi neublíží.
Poté začal pomalu přirážet. Jednou rukou jsem ho objímala kolem krku, tou druhou jsem sevřela peřinu, která ležela vedle nás a zhluboka jsem dýchala.
Vyšla jsem mu svými boky naproti a on pochopil, že může přidat na tempu. I druhou ruku jsem přesunula za jeho krk, načež jsem mu zaryla nehty do zad.
„Jungkooku-“ zasténala jsem a viděla, jak se samolibě usmál. Věděl, co se mnou dělá a moc dobře věděl, že snesu víc.
Položil jednu svou ruku na mou tvář a přejel mi palcem po spodním rtu. Zachvěla jsem se a s červenými tvářemi se mu zadívala do obličeje.
„Mám zrychlit?“ zašeptal. Já beze slov přikývla.
Bude to znít divně, ale i v těchto chvílích jsem si uvědomovala, co pro mě znamená. On byl můj anděl, moje radost a nejlepší kamarád zároveň. Nikdo mi nerozuměl tak, jako on. S nikým jsem nebyla tak moc šťastná, jako jsem s ním. Nikdo mi nedokázal splnit mé potřeby tak, jako on. Sice byl jediný kluk, s kterým jsem kdy spala, ale stejně jsem věděla, že by se mu nikdo nevyrovnal. Byl můj první a bude můj poslední. Zkrátka je můj a já jeho.
Poznala jsem, že nejsem daleko od vrcholu. Hlasitě jsem zasténala, prohnula se v zádech a poté cítila, jak se mi roztřásly nohy. Netrvalo dlouho a Jungkook si vyčerpaně lehl vedle mě.
Leželi jsme na bocích čelem jeden k druhému a zhluboka dýchali. Jungkook mě jednou rukou objímal kolem pasu a přiblížil se ke mně, načež mě začal něžně a s láskou líbat. Pokaždé, když dosáhl vrcholu, se ta jeho vášeň změnila v roztomilost a něhu. Jednou rukou jsem mu odhrnula z čela zpocené vlasy a usmála se na něj.
„Miluju tě.“ zašeptala jsem.
„Miluju tě.“ řekl a políbil mě na čelo.
ČTEŠ
you're still my favorite crime | j.jk ✔️
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ KNIHY "FAVORITE CRIME" ___________________________________ Maya a Jungkook se společně vydají na tábor, na který se oba moc těší. Čeká je krásné společné léto, které si plánují náležitě užít, protože je po prázdninách čeká něco, co nelze...