28. Kapitola

35 1 0
                                    

Maya's pov

„Co je? Co se děje? Proč nejsi v Seoulu?“ chrlila na mě Jee, když jsem otevřela dveře od pokoje a propukla v neovladatelný pláč.

Divila jsem se, že mě mé třesoucí nohy dokázaly donést až k posteli. Usadila jsem se na její okraj a zírala do země.

„Jungkook mě podvedl.“ zašeptala jsem.

„Cože?“ řekla zaraženě Jee. Poté se zvedla a přišla ke mně, načež se také posadila vedle mě.

„Přijela jsem tam a šla za ním a on... On tam líbal jinou holku. Oba už neměli tričko, kdybych tam přišla později, tak bych asi viděla...“ hlas se mi zlomil. Přitiskla jsem si dlaně na obličej, opřela se lokty o svá kolena a rozplakala se.

„Mayo, to mě moc mrzí.“ řekla Jee a dala mi ruku kolem ramen, načež si mě přitáhla do pevného přátelského objetí plného lásky a soucitu.

„To je kretén. Nechápu to, já myslela, že tě vážně miluje. Zabiju ho.“ zavrčela.

Popotáhla jsem a objala ji pevněji.

„Při odchodu mě osočil z toho, že jsem ho podvedla jako první. Nevím, jak na to přišel a proč něco takového řekl.“ řekla jsem tiše. Snažila jsem se sama sebe nějak uklidnit a přestat brečet, ale příliš se mi to nedařilo. Naopak se mi zdálo, že mi je čím dál tím hůř.

„Tak to tedy taky nechápu. To je debil, to není možný.“ vrtěla hlavou Jee a rukou, kterou měla přehozenou přes má ramena, mě hladila po paži.

Zničehonic se otevřely dveře a mezi nimi se zjevila Jiminova hlava a milý úsměv. Ten ale zmizel ve chvíli, kdy si všiml mých uplakaných zarudlých očí.

„Co se stalo?“ zeptal se nechápavě.

„Ten kretén ji podvedl.“ procedila skrz zuby moje kamarádka a Jimin vykulil oči.

„Cože?“ řekl nechápavě a vešel dovnitř, zavřel za sebou dveře a došel až k nám, načež se vedle mě posadil z druhé strany.

Chtěla jsem mu říct, jak jsem ho viděla, když líbal jinou holku, ale nedokázala jsem to vyslovit už podruhé.

„Maya za ním jela do Seoulu, aby ho překvapila. Když přišla do jeho pokoje, píchal tam nějakou couru.“ řekla naštvaně Jee. Normálně by mě její volba slov pohoršovala, v tuto chvíli mi to ale bylo srdečně jedno.

„To... To vážně?“ zeptal se Jimin. Bylo vidět, že tomu vážně nerozumí a nevěří vlastním uším.

„Jo. Nebo... Ne tak úplně. Nespali spolu, ale ani jeden z nich neměl tričko. Jungkook byl v posteli nad ní a líbal ji.“ řekla jsem.

Ucítila jsem, jak mě Jimin objal z druhé strany, z jedné už mě objímala má kamarádka.

Zavřela jsem oči a zabořila mu obličej do ramene. Je pravda, že mi Jimin přirostl k srdci a vždy mě dokázal nějak povzbudit. Vnímala jsem ho jako svého bráchu a on mě jako svou sestru. Jiné holky by na náš vztah žárlily, ale Jee ne. Věděla, že nám oběma může věřit a že jeden v druhém doopravdy vidíme pouze dobrého kamaráda.

„Mám mu něco udělat? S radostí seznámím jeho obličej s mou pěstí.“ zamumlal a já se pousmála.

„Ne. Nic nedělej.“ řekla jsem.

Od obou přátel jsem se odtáhla a vyndala z kapsy od mikiny mobil. Chtěla jsem se podívat, jestli tu třeba nemám nějakou zprávu od něj, ale byla jsem na omylu. Naopak jsem zjistila, že si mě zablokoval na Instagramu. Pokud jsem doteď neměla roztříštěné srdce na padrť, tak teď už mám.

„Půjčíš mi svůj mobil?“ zeptala jsem se prosebně Jee. Ona přikývla a odemkla svůj telefon.

Vzala jsem ho do ruky, otevřela Instagram a najela na Jungkookův profil. Má domněnka byla správná, všechny fotky se mnou, i highlight, kam ukládal naše společné fotky, byly pryč. Nezůstala tam ani jediná stopa po našem vztahu.

Roztřesenou rukou jsem Jee opět podala její mobil a nervózně si prohrábla vlasy. Měla jsem pocit, že můj život skončil, i když vím, že to nebyla pravda a život není pouze o klucích a lásce.

„Do háje,“ vydechla Jee. Já i Jimin jsme se na ni nechápavě podívali.

„Ehm, no... Teď bys to asi vidět neměla.“ řekla a nervózně se na mě zadívala. Nechápavě jsem se zamračila a naklonila hlavu na stranu.

„Když už jsi to nakousla, tak to ukaž.“ zamumlala jsem.

Jee k nám opatrně otočila displej svého mobilu a já zalapala po dechu. Byl to příspěvek na instagramovém profilu "Drbna z Jeonju", o kterém mi řekli Namjoon s Jinem.

Byla to fotka mě a Jina, jak se líbáme v knihovně, respektive jak on líbá mě. Bylo to ale vyfocené ve chvíli, kdy jsem mu položila dlaně na hrudník, abych ho odstrčila, takže to vypadalo, že mu polibky oplácím a nejsem proti.

„Jee, kdy to bylo zveřejněno?“ zeptal se Jimin.

„Včera.“ řekla má kamarádka. Jimin se zatvářil zamyšleně a já nechápavě nadzvedla obočí, hned poté se mi ale rozšířily zorničky.

„Počkej, ty myslíš, že to Jungkook viděl?“ zeptala jsem se a hleděla Jiminovi do očí.

„Já nevím, těžko říct. Říkám si, že kdyby to viděl, tak by ti nejdřív zavolal a chtěl vysvětlení. Ale neznám ho tak dobře, jako ty. Třeba to vážně viděl, těžko říct.“ řekl Jimin a nervózně se podrbal na zátylku.

„Ach jo,“ zakňučela jsem a opět zabořila svou hlavu do dlaní, „já nevím, co si myslet.“

Jee mě pohladila po zádech a já si povzdechla. Co mám sakra dělat?

you're still my favorite crime | j.jk ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat