***
- Mă scuzaţi, domnişoară, dar mă puteţi ajuta cu o livrare? a întrebat-o Rose pe recepţionista care arăta foarte profesional de la recepţia Nordului.
După ce Lukas i-a părăsit noaptea trecută, Asher şi Rose s-au dus la o mică bodegă de pe Fremont, unde şi-au făcut cinste cu câteva băuturi.
Rose se afla într-un mare conflict cu sine. Şi-a blestemat impulsul stupid de a vedea ce cărţi avusese Vikingul. Nu s-ar fi aflat într-o situaţie atât de neplăcută dacă doar ar fi plecat şi ar fi rezistat tentaţiei de a afla ce mână avusese.
„A renunţat! El s-a retras! Nu este problema mea dacă a aruncat o cvintă majoră!" a încerca să se convingă.
Ştia, adânc în sufletul ei, că Lukas Halstein a lăsat-o să câştige, iar acest fapt o bulversa total, neştiind cum să procedeze. Se săturase el să se joace cu ea? A realizat cumva din senin că aducea mai multe probleme decât valora? L-a lovit, oare, într-un final că era doar o bucată de gunoi, iar reputaţia lui va fi marcată pentru totdeauna dacă avea să iasă la o întâlnire cu ea?
Rose se simţea spintecată. Era ofensată şi frustrată şi nu era sigură care era mai exact motivul. De ce îi păsa că Lukas Halstein se decisese să o lase în pace? Nu era asta ceea ce şi-a dorit de la bun început? Nu avea nici un răspuns.
Din senin, o cuprinsese dorinţa de a intra în amorţeală şi a nu mai simţi nimic. Asher mai comandase câteva beri şi în vreme ce el a băut moderat, deoarece trebuia să se ducă la muncă de dimineaţă, Rose a băut până de abia mai putea să meargă drept. Au oprit un taxi şi au ajuns acasă la trei dimineaţa. Asher, care avea o toleranţă mai mare, a făcut un duş rapid şi a început să sforăie înainte ca Rose să termine de ieşit de la duş. Aceasta putea să vadă strălucirea portocalie a soarelui de dimineaţă când a reusit să adoarmă, într-un sfârşit.
Când s-a trezit mai târziu, cândva la amiază cu o durere îngrozitoare de cap, Asher deja plecase. I-a lăsat un bileţel spunându-i că plecase la Il Capriccio să se întâlnească cu Alcee şi că spera că avea să treacă pe acolo înainte de cină.
Rose şi-a făcut o cană de cafea, luând două pastile pentru a-şi linişti durerea de cap şi mahmureala. Şi-a luat cana, ducându-se şi aşezându-se pe canapea, care avea încă cearceaful şi pătura pe care Asher le-a folosit noaptea trecută. A început să dea din picior, gândindu-se la ce avea să facă în legătură cu Lukas Halstein. Nu înţelegea deloc de ce nu putea să îl citească.
Era un nesimţit - de asta era sigură, dar era el cu adevărat răul întruchipat? Nu credea că era. Şi asta din cauză că a lăsat-o să câştige. S-a decis ce avea să facă în legătură cu acea problemă. Avea să îi dea banii înapoi, împreună cu cei o mie de dolari pe care i-a folosit pentru buy-in.
Înainte să se ducă la Paiza, câştigase deja trei mii de dolari. A pierdut în favoarea lui Lukas Halstein, iar asta a lăsat-o cu doar câteva mii. Avea să depună o mie pentru acel cămătar şi apoi să împartă restul de bani între ea şi Asher, înainte ca acesta să se întoarcă în Haughton.
Mintea i s-a întors înapoi la paradoxul care era Lukas Halstein. Tocmai atunci când credea că îi dăduse de capăt, el făcea ceva care o obliga să îşi schimbe opinia pe care şi-o făcuse despre caracterul său.
Ca în acea zi când venise la Il Capriccio. Fusese atât de sigură că acesta venise să o umilească sau să îi ordone Ariei să o dea afară, dar nu a făcut-o. În schimb, şi-a terminat mâncarea, până la ultima îmbucătură, lăsându-i chelneriţei un mare bacşiş. Sau ca noaptea trecută când ar fi putut foarte uşor să o bată, dar a decis să renunţe la joc ca ea să ia potul.
CITEȘTI
Mâna omului mort
ActionEa, o tarancuta a Sudului plina de sarcasm si cu ziduri in jurul inimii care ar intrece pana si zidurile lui Jericho, doreste doar sa afle raspunsuri la intrebari de mult uitate. Un tata omorit intr-un mod suspect si o datorie la un camatar o fac pe...