Προχωρούσε στο διάδρομο του ξενοδοχείου, το λιγοστό φως και οι λευκοί τοίχοι έκαναν τον χώρο να μοιάζει ακόμα πιο απόκοσμο. Ο Δημήτρης άνοιξε την πόρτα του δωματίου και άφησε την Μυρτώ να περάσει πρώτη.
<<Μάρθα Κυριακού, αεροσυνοδός...>> άρχισε να τους ενημερώνει <<ήρθε σήμερα το απόγευμα. Την μαχαίρωσαν μέχρι θανάτου. Ο ιατροδικαστής είναι καθ'οδόν. >>
Έσκυψε λίγο παρατηρώντας το νεκρό σώμα της ξανθιάς γυναίκας, αφήνοντάς το βαλιτσάκι του στο πάτωμα.
<<Παράξενο. Δεν υπάρχει κάποιο ίχνος πάλης.>> κοίταξε τον Δημήτρη <<Ούτε ρούχα, ούτε αποσκευές.>>
<<Το κρεβάτι είναι στρωμένο.>> συνέχισε η Μυρτώ <<Το καλάθι των σκουπιδιών είναι άδειο. Ίσως να αφαίρεσαν και την σακούλα.>>
<<Μυρίστε λίγο τον χώρο.>> τους είπε ο Δημήτρης.
<<Μυρίζει καθαριότητα.>> απάντησε ο Πάρης.
<<Μυρίζει σαν νοσοκομείο.>> τον διόρθωσε ο Δημήτρης.
<<Χλωρίνη, αποσμητικό χώρου. Ο δράστης σκότωσε το θύμα και μετά καθάρισε το δωμάτιο.>> θεώρησε η Μυρτώ και κοίταξε τον Πάρη.
<<Εδώ όμως συνεχίζει να μυρίζει το αίμα.>> της είπε δείχνοντας την κοπέλα <<Και όλα τα αρώματα της Αραβίας να φέρουν εδώ, δεν θα γλυκάνουν αυτό το δωμάτιο.>> συνέχισε και φόρεσε τα γάντια του.<<Θέλω να φωτογραφίσω λίγο τα τραύματα, μπορούμε να την γυρίσουμε;>> ζήτησε η Μυρτώ από τον βοηθό του ιατροδικαστή.
Ο Πάρης τους άκουγε από το μικρό μπάνιο του δωματίου καθώς έψαχνε για στοιχεία. Μπήκε μέσα στην μπανιέρα και έσκυψε εξετάζοντας το σιφόνι. Ένιωσε τα αυτιά του να βουίζουν και να κόβεται απότομα η ακοή του δεν έδωσε σημασία και συνέχισε παρατηρώντας την μπανιέρα. Ένα χέρι ακούμπησε τον ώμο του και τινάχτηκε. Γύρισε και είδε τον Νίκο.
<<Τι κάνεις;>> τον ρώτησε εκνευρισμένος, σμίγοντας τα φρύδια του.
<<Σου φώναζα εδώ και πάρα πολύ ώρα και δεν απαντούσες, είσαι καλά;>> ο Νίκος τον κοίταξε.
<<Ναι, είμαι μια χαρά. Απλά αφοσιώθηκα λίγο παραπάνω απ όσο θα έπρεπε.>> αστειεύτηκε και πήρε μια ανάσα <<Δώσε μου το πολυεργαλείο από την τσάντα μου. Χρειάζομαι το Phillip's. >> ζήτησε από τον άντρα.
Ο Νίκος του έδωσε το εργαλείο και ο Πάρης άνοιξε το σουγιά.
<<Τι κάνεις;>> ρώτησε τον Πάρη.
<<Μαχαιρώθηκε άγρια, αλλά η σκηνή του εγκλήματος είναι καθαρή. Δεν υπάρχουν ίχνη αίματος.>> του εξήγησε όσο ξεβίδωνε την μικρή βίδα του σιφονιού <<Θέλω να ξέρω αν ο δολοφόνος πέταξε το αίμα στην αποχέτευση.>> σήκωσε το σιφόνι και το εξέτασε με τον φακό του, συνέχισε βγάζοντας από την σιφονιέρα μια μπάλα από μαλλιά <<Βύσμα και φαινολοφθαλεΐνη.>>
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...