Κεφάλαιο 13: Η ανατομία της αλισίβας.(2)

182 52 38
                                    

Στην αποθήκη του Εγκληματολογικού, ο Πάρης με την Μυρτώ έψαχναν στα απομεινάρια της Mercedes για κάποιο στοιχείο. Ο Πάρης σημείωνε στο τετράδιό του παρατηρώντας την Μυρτώ. Η οποία έριξε υγρό πάνω στην μπατονέτα και χρήμα της μετατράπηκε από άσπρο σε μωβ.
<<Η εξέταση για αίμα είναι θετική. Στο κάθισμα του συνοδηγού.>> του είπε.
Ο Πάρης έκλεισε το τετράδιο <<Είναι μόνο ένα ίχνος αίματος. Που είναι το υπόλοιπο;>> αναρωτήθηκε.
<<Μπορείς να μου δώσεις το luminol;*>> του ζήτησε η Μυρτώ.
Ο Πάρης άπλωσε το χέρι του πιάνοντας απ το τραπέζι το luminol το έδωσε στην Μυρτώ και έσβησε τα φώτα.
Η Μυρτώ σηκώθηκε όρθια και ψέκασε την θέση του συνοδηγού, το ταμπλό και τις ταχύτητες με το υγρό. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έγιναν όλα μπλε.
<<Ξέρεις πως να φωτίζεις ένα δωμάτιο.>> η Μυρτώ του χαμογέλασε.
<<Η τοποθεσία του αίματος στα καθίσματα και στο ταμπλό δείχνει ότι το θύμα ήταν μέσα στο αυτοκίνητο.>> της είπε και ανακάθησε στο σκαμπό.
<<Ίσως χτύπησε τον Μαρίνου, σταμάτησε και τον έβαλε στην θέση του συνοδηγού.>> έκανε μια εικασία η Μυρτώ.
<<Εντάξει. Και που πήγαν;>> απόρησε ο Πάρης.
<<Πάντως όχι στα επείγοντα.>> έστρεψε το βλέμμα της πάνω του <<Ούτε στο πάρκο, για σαράντα οκτώ ώρες. Θα πάρω δείγματα, θα τα πάω στον Γρηγόρη να τα συγκρίνει με το DNA του Θοδωρή Μαρίνου.>>
<<Αν βρεις αίμα που δεν είναι δικό του τότε...>>
<<Μπορεί να ανήκει σε άλλον τραυματισμένο οδηγό και να έχουμε νέο ύποπτο.>> συμπλήρωσε την σκέψη του.

Ο Πάρης είχε ξεβιδώσει την θέση του συνοδηγού και είχε σκύψει με τον φακό πάνω της εξετάζοντάς την.
<<Όλο το αίμα ήταν του θύματος.>> μπαίνοντας στην αποθήκη του είπε η Μυρτώ.
<<Κοίτα εδώ.>> της είπε και της έδειξε το σημείο με το φως του φακού του.
<<Ορατές κηλίδες αίματος κάτω από την θέση του συνοδηγού.>>
<<Αυτό είναι περίεργο μέρος για αίμα.>> του είπε η Μυρτώ.
<<Ακτινωτές κηλίδες. Τι νομίζεις;>> την ρώτησε <<Το αίμα έκανε λίμνη στο δάπεδο. Καθώς οι σταγόνες έπεφταν το αιμα πιτσιλούσε προς τα πάνω.>> συνέχισε λέγοντάς της την γνώμη του.
<<Εντάξει αλλά από που έπεφτε το αίμα;>> αναρωτήθηκε η Μυρτώ.
<<Ο Γρηγόρης μου είπε ότι ερευνάτε μια Mercedes της σειράς S.>> η Κατερίνα μπήκε στην αποθήκη.
<<Ναι, ο,τι απέμεινε απ αυτή.>> της απάντησε ο Πάρης.
<<Αυτό και αν είναι έγκλημα.>> η Κατερίνα πλησίασε κοντά τους. <<Θα ράγιζε την καρδιά του πρώην μου. Κάθε Σαββατοκύριακο πηγαίναμε σε test drive σε Mercedes. Έβαζα τα καλά μου για να πιστέψει ο πωλητής ότι μπορούσαμε να την πάρουμε...>> έσκυψε πάνω από το αυτοκίνητο <<Αν το αμάξι είχε κλαπεί η μίζα θα ήταν παραβιασμένη, σωστά;>> ρώτησε τον Πάρη.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.Where stories live. Discover now