Οι κάμερες ήταν παντού γύρω απ την μονοκατοικία με τα φλας να αστράφτουν, οι δημοσιογράφοι κυνηγούσαν τους εγκληματολόγους και τους αστυνομικούς για μια δήλωση. Κοίταξε το ρολόι στον καρπό του, η ώρα κόντευε δώδεκα τα μεσάνυχτα. Έσβησε την μηχανή και κοίταξε δίπλα του στην θέση του συνοδηγού την Μυρτώ.
<<Η υπόθεση αφορά την κοπέλα από το καμπαρέ που χάθηκε πριν έξι μέρες. Με τις κάμερες εδώ γύρω κάνε πως δεν υπάρχουν και...>>
<<Ξέρω κύριε Μυλωνά δεν θα σας ρίξω ούτε μισό βλέμμα.>> τον διέκοψε διαβεβαιώνοντάς τον.Βγήκαν έξω από το τζιπ με τα φλας να πέφτουν κατευθείαν πάνω του, δυσανασχέτησε δείχνοντάς το με το βλέμμα του.
"Κύριε Μυλωνά μια δήλωση παρακαλώ."
"Κύριε Μυλωνά τι γίνεται με την υπόθεση;"
Τους έσπρωξε απαλά με το χέρι του χωρίς να τους δίνει καμία σημασία προχωρώντας με την Μυρτώ δίπλα του. Σήκωσε την κίτρινη κορδέλα αφήνοντας την Μυρτώ να περάσει πρώτη. Μπροστά του ο Δημήτρης μιλούσε ή μάλλον καλύτερα φώναζε στον μεσήλικα άντρα. Ο Πάρης τον παρατηρούσε, ήταν σίγουρα μεθυσμένος φαινόταν απ το βλέμμα του. Χτύπησε τον ώμο του Δημήτρη και αυτός γύρισε να τον κοιτάξει.
<<Ηρέμησε, μας βλέπουν.>> αυστηρά του είπε.
Ο Δημήτρης σήκωσε το βλέμμα του κοιτάζοντας τους άντρες της αστυνομίας.
<<Πάρτε τον, να με περιμένει.>> τους διέταξε και ξεφύσηξε <<Το σπίτι είναι άδειο.>> τους ενημέρωσε.
<<Δεν υπάρχει πουθενά το κορίτσι...>>
Ο Δημήτρης κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
<<Τι βγήκε απ το αλκοτέστ που κάνατε στον τύπο;>> τον ρώτησε.
<<Το επίπεδο αλκοόλ είναι 2,1.>> απάντησε ο Δημήτρης.
<<Θα αργήσει να ξεμεθύσει.>>
<<Εγώ θα περιμένω.>> είπε στον Πάρη.
<<Είπε κάτι για εκείνη;>> τον ρώτησε η Μυρτώ.
<<Δεν ανέφερε καθόλου το όνομά της. Το μόνο που είπε ήταν "Δεν ήθελα να της κάνω κακό.">> απάντησε στην Μυρτώ.
<<Αγνοείται έξι μέρες. Δεν της έκανε απλώς κακό.>> σχολίασε ο Πάρης κοιτάζοντας την μονοκατοικία πίσω του."Η αστυνομία συνέλαβε τον Χριστόφορο Βερνάρδο. Θεωρείτε υπεύθυνος για την εξαφάνιση της Άννας Παπαδοπούλου. Η σήμανση "χτενίζει" την κατοικία του Βερνάρδου. Αναζητά στοιχεία που θα οδηγήσουν στην εύρεση της κοπέλας", άκουγε από την μεγάλη τηλεόραση της μονοκατοικίας τις δηλώσεις του Δημήτρη όσο αυτός μαζί με την Μυρτώ ερευνούσαν το σπίτι.
Το πάτωμα του σαλονιού ήταν καλυμμένο με σκόρπιες εφημερίδες και περιοδικά που όλα αφορούσαν την Άννα Παπαδοπούλου. Άναψε τον φακό του, έσκυψε κοιτάζοντας μερικά από αυτά.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...