Ο Πάρης με την Μυρτώ προχωρούσαν με αργά βήματα στο πάρκινγκ του εμπορικού. Πέρασαν τα αυτοκίνητα και έφτασαν στο τέλος -σχεδόν- του πάρκινγκ. Δεξιά κι αριστερά από το μαύρο αυτοκίνητο ο κόσμος ήταν αρκετός. Ο Πάρης σκούπισε το μέτωπό του και έφτιαξε το καπέλο του. Η σημερινή μέρα ήταν η πιο ζεστή απ όλες, πλησίασε στο αυτοκίνητο.
<<Δεν υπάρχει άδεια οδήγησης.>> τους είπε ο Δημήτρης καθώς καθόταν στην θέση του συνοδηγού <<Είμαστε σε εμπορικό. Η μητέρα του παιδιού δεν θα 'ναι μακριά.>> συνέχισε ο Δημήτρης και βγήκε απ το αμάξι.
Κοίταξε στην πίσω θέση, το νεκρό μωρό που ήταν δεμένο στο καρεκλάκι. Η Μυρτώ στάθηκε δίπλα του και πήρε μια βαθιά ανάσα βλέποντας το μωρό, ο Πάρης της έσφιξε το χέρι.
<<Πότε θα μάθουν οι γονείς ότι το αυτοκίνητο δεν είναι babysitter;>> τον ρώτησε.
Έβγαλε από την τσέπη του το θερμόμετρο και το άφησε για λίγο έξω <<Η εξωτερική θερμοκρασία είναι 42 βαθμοί Κελσίου.>>
<<Θα μετρήσεις και την θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο;>> του ζήτησε ο Δημήτρης και του άνοιξε την πίσω πόρτα.
Ο Πάρης άφησε το θερμόμετρο στην πίσω θέση και έκλεισε την πόρτα.
<<Πόσα τέτοια κρούσματα είχαμε φέτος;>> τους ρώτησε ο Δημήτρης.
<<Έχασα το μέτρημα μετά το πέμπτο.>> απάντησε η Μυρτώ.
<<Αυτό εδώ είναι το έβδομο.>> δείχνοντας το αυτοκίνητο τους είπε <<Με την διαφορά όμως ότι τα προηγούμενα μωρά έβγαιναν ζωντανά.>>Ένας άντρας κοντά στα πενήντα φώναζε σπρώχνοντας τον κόσμο που είχε μαζευτεί.
<<Ει...! Τι γίνεται εδώ; Αυτό είναι το αμάξι μου!>> ούρλιαξε σχεδόν και πλησίασε κοντά τους φτιάχνοντας το κουστούμι του.
Ο Δημήτρης έκανε μερικά βήματα προς το μέρος του.
<<Άνοιξε κανείς το αυτοκίνητό μου;>> ρώτησε.
Ο Πάρης με την Μυρτώ τον κοίταξαν.
<<Δημήτρης Γκούμας, απ το αστυνομικό τμήμα. Κύριε, έχετε γιο;>> τον ρώτησε.
Ο άντρας γύρισε το βλέμμα του στο αυτοκίνητο.
<<Ω Θεέ μου, Γιώργο!>> φώναξε και έπιασε το κεφάλι του.
<<Το αυτοκίνητο εσωτερικά έχει 62 βαθμούς Κελσίου.>> ψιθύρισε στην Μυρτώ δείχνοντας της το θερμόμετρο.Ο άντρας φαινόταν χαμένος, είχε παγώσει και κοιτούσε το αυτοκίνητο. Δεν τον λυπόταν, με τις πράξεις του πέθανε ένα μωρό. Μερικές φορές δεν είναι όλοι κατάλληλοι για να γίνουν γονείς. Όταν ένας φόνος ή ενα ατύχημα αφορούσε παιδί τον έκανε ευάλωτο.
<<Αν δεν είναι μωρά στο αυτοκίνητο, είναι μωρά στην πισίνα. Αυτή την εποχή όλο τέτοια γίνονται.>> η Μυρτώ ξεκίνησε να βγάζει φωτογραφίες.
<<Αυτό είναι το δυσάρεστο.>> είπε ο Πάρης <<Αντώνη τι έχεις να μας πεις για το μωρό;>> ρώτησε και κοίταξε τον άντρα.
<<Το σώμα είναι άκαμπτο. Θα έλεγα ότι πέθανε πριν πολλές ώρες. Αλλά μ αυτόν τον καιρό είναι πιθανό να πέθανε και πριν μια ώρα.>> ανασηκώθηκε και απομακρύνθηκε πηγαίνοντας προς το ασθενοφόρο.
Ο Πάρης έσκυψε δίπλα στην Μυρτώ.
<<Έφερα σεντόνι.>> άπλωσε το χέρι του και της το έδωσε <<Καλύτερα όλα αυτά τα βλέμματα να πιστεύουν ότι το μωρό είναι ακόμα ζωντανό.>> της εξήγησε.
Η Μυρτώ σκέπασε το μωρό και το κράτησε σφιχτά στην αγκαλιά της. Ο Πάρης προχώρησε δίπλα της, έβαλαν το μωρό μέσα στο ασθενοφόρο και το έδεσαν καλά. Βγήκαν έξω και ο Πάρης έκλεισε τις πόρτες. Στάθηκαν να κοιτάζουν το ασθενοφόρο που απομακρυνόταν.
<<Πάμε πίσω στο Εγκληματολογικό. Δυστυχώς έχουμε μια νέα υπόθεση.>> είπε στην Μυρτώ και φόρεσε τα γυαλιά του.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...