Κεφάλαιο 40: 24 ώρες. (2)

104 33 28
                                    


Περπατούσε στον διάδρομο διαβάζοντας τον φάκελο της υπόθεσης.
«Αφεντικό!» άκουσε από το εργαστήριο δίπλα του. Σήκωσε το βλέμμα του και είδε τον βοηθό του Γρηγόρη να του κάνει νόημα να πλησιάσει.
«Ναι...» είπε και έκλεισε τον φάκελο πηγαίνοντας κοντά του.
«Η ουσία στο χέρι της Ισμήνης είναι ίδια με αυτή στα σεντόνια.»
«Το είπες στον Νίκο; Δικό του θέμα είναι.»
«Τι ακριβώς έγινε στο δικαστήριο; Πήγα να μιλήσω στον Νίκο και ήταν απότομος.»
«Με σένα ήταν απότομος.» αυστηρά είπε «Τι ήταν η ουσία;» ρώτησε.
«Λιπαντικό.»
«Τι είδους λιπαντικό;»
«Ακόμη ερευνώ τι είδους είναι.»
«Εντάξει. Διασταύρωσε στο διαδίκτυο τις ετικέτες προϊόντων. Αν θες να μιλήσεις σε κάποιον...»
«Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή;» τον ρώτησε διακόπτοντάς τον.
«Έρχεται ψυχολόγος κάθε Τρίτη και Παρασκευή.» τον ενημέρωσε και βγήκε έξω από το εργαστήριο.

Τους παρατήρησε για λίγα δευτερόλεπτα που στεκόταν όλοι πάνω από το μηχάνημα DNA .
«Το DNA απ' το καζανάκι.» τον ενημέρωσε η Κατερίνα.
«Σε τρία με πέντε δευτερόλεπτα θα ξέρουμε.» συμπλήρωσε ο Γρηγόρης.
«Η Μυρτώ που είναι Νίκο;» ρώτησε και σκούπισε το μέτωπό του.
«Τελειώσαμε με το αυτοκίνητο και εξετάζει τα στοιχεία.»
Το χαρτί της εξέτασης DNA βγήκε και ο Γρηγόρης το έδωσε στην Κατερίνα και αυτή με την σειρά της κοίταξε τον Πάρη.
«Το DNA του υπόπτου δεν ταιριάζει με το σπέρμα που βρήκα.»
«Πάρη...» η Μυρτώ χώθηκε στο γραφείο «Σε ζητάει ο διευθυντής. Θέλει να τον ενημερώσεις.»
«Καλύτερα να τον αποφύγεις.» μουρμούρισε ο Νίκος.
«Πολύ καλή η ιδέα σου.» συμφώνησε βλέποντας την εξέταση DNA.
«Τι έχει γίνει;» απορημένη τους κοιτούσε η Μυρτώ.
«Ο ύποπτος μάλλον είναι αθώος.» απάντησε η Κατερίνα.
«Και όλα αυτά δέκα ώρες πριν την δίκη. Ξεκουραστείτε λίγο, θα τα πούμε σε μισή ώρα στην αίθουσα συντονισμού.

Όλα τα χέρια της υπόθεσης ήταν απλωμένα σε κάθε σπιθαμή του μεγάλου τραπεζιού. Είχε καθήσει στην θέση του και τους παρατηρούσε.
«Το DNA αποκλείει τον ύποπτό μας. Το σπέρμα ίσως προέρχεται από άλλο σεξουαλικό σύντροφο.» υπέθεσε η Μυρτώ.
«Και πάλι ο Φαναριώτης μπορεί να είναι ο δράστης.» είπε και δάγκωσε την άκρη του στυλό του.
«Η λεκάνη ήταν καθαρή. Το σπέρμα ανήκει σ' αυτόν που τράβηξε το καζανάκι.» η Κατερίνα ανακάθησε στην θέση της.
«Δεν έχουμε στοιχεία ότι την βίασε όπως επίσης δεν έχουμε στοιχεία ότι την σκότωσε. Το αόρατο στοιχείο δεν τον στέλνει στον τόπο του εγκλήματος. Η τριάδα των στοιχείων είναι ατελής.» τους είπε και στήριξε καλύτερα τα γυαλιά του.
«Αν ο Φαναριώτης δεν έβαλε το μαχαίρι στο αυτοκίνητο, ποιός το έβαλε;» αναρωτήθηκε η Κατερίνα.
«Μένει μόνος;» ρώτησε η Μυρτώ.
«Ναι.» απάντησε ο Νίκος «Πρόσφατα χωρισμένος και δεν έχει κανένας άλλος πρόσβαση στο αυτοκίνητό του.» συνέχισε ενημερώνοντάς την.
«Ίχνη διάρρηξης;»
«Κανένα Μυρτώ.»
«Τι στοιχεία μας έχουν μείνει;»
Ο Πάρης έστρεψε το βλέμμα του πάνω στην Κατερίνα «Λιπαντικό. Το αναλύει ο... πως τον λένε.»
«Ίχνη από λιπαντικό στα σεντόνια και στο σώμα του θύματος. Στο μαχαίρι;» τους ρώτησε η Κατερίνα.
«Δεν πρόσεξα.» απάντησε ο Νίκος.
«Το μαχαίρι άλλωστε έχει αποκλειστεί.» τους είπε η Μυρτώ.
«Το μαχαίρι έχει αποκλειστεί μόνο για τον ύποπτο που έχουν καταπατηθεί τα δικαιώματά του. Αν έχουμε άλλον ύποπτο το μαχαίρι είναι μέσα στο παιχνίδι.» πέρασε το βλέμμα του απ' τον καθένα που βρισκόταν στο τραπέζι.
«Πάρη...» η Κατερίνα του έκανε νόημα να κοιτάξει πίσω.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.Where stories live. Discover now