Περπατούσε αργά και με σταθερά βήματα, κρατώντας στο χέρι του το βαλιτσάκι της δουλειάς του. Πέρασε μέσα στο πανάκριβο δωμάτιο του ξενοδοχείου, μπροστά απ το μεγάλο κρεβάτι η τεράστια τζαμαρία που έξω έβλεπες από ψηλά τα φώτα της νυχτερινής Αθήνας. Πάνω στο κρεβάτι το νεκρό σώμα της μελαχρινής κοπέλας. Κατέβηκε τα μαρμάρινα σκαλιά και σταμάτησε απέναντι απ τον Δημήτρη.
<<Ο Στέργιου λέει ότι ήταν με δύο κοπέλες μεταξύ 1:00 και 2:00 τα ξημερώματα. Τις άφησε στο κρεβάτι και πήγε να παίξει ζάρια. Γύρισε μισή ώρα μετά και βρήκε την Μαίρη έτσι...>> του έδειξε τον λαιμό της κοπέλας <<με κομμένο τον λαιμό.>>
Άφησε το βαλιτσάκι του κάτω, πλησίασε κοντά στο θύμα γονάτισε και άναψε τον φακό του εξετάζοντας πρόχειρα με το βλέμμα του το θύμα.
<<Η πήξη του αίματος δείχνει ότι πέθανε πολύ νωρίτερα.>> κοίταξε το ρολόι στον καρπό του <<Πιθανόν πριν την μια.>>
<<Τότε που τοποθέτησε τον εαυτό του στο δωμάτιο.>>
Ο Πάρης σηκώθηκε <<Είπες κοπέλες. Που είναι η άλλη;>> ρώτησε κοιτάζοντας το δωμάτιο γύρω του.
<<Η Τάνια. Εκείνος είπε ότι έφυγε όταν επέστρεψε στο δωμάτιο.>> απάντησε ο Δημήτρης διαβάζοντας τις σημειώσεις απ το μικρό τετράδιο που κρατούσε.
<<Έφυγε;>> παραξενεμένος ρώτησε <<Δεν σημαίνει τίποτα.>> συνέχισε.
<<Ο βοηθός του Στέργιου, ο Γιώργος Φιλίππου ειδοποίησε την ασφάλεια του ξενοδοχείου και κάλεσε την Άμεσο Δράση.>> συνέχισε την ενημέρωση.
<<Τι ξέρουμε για τον Φιλίππου;>> ρώτησε κοιτάζοντας το κρεβάτι με το πτώμα.
<<Ήταν στον κάτω όροφο όταν έγινε αυτό. Τώρα είναι στην Θεσσαλονίκη σε ένα meeting. Θα γυρίσει το απόγευμα.>>
<<Και ο κύριος Στέργιου;>>
<<Είναι στο άλλο δωμάτιο.>> του έδειξε με τον δείκτη του την πόρτα του απέναντι δωματίου.Ο Πάρης βγήκε από το δωμάτιο και κοίταξε τον Στέργιου, ψηλός με εκφραστικά μάτια, γυμνασμένος γύρω στα τριάντα. Λογικό να νομίζει ότι είναι κάποιος μεγάλος σταρ. Στεκόταν στην πόρτα του δωματίου και μοίραζε αυτόγραφα στους αστυνομικούς.
"Κάνεις τις επικίνδυνες σκηνές;"
"Τις κάνω μόνος μου. Αλλά δεν κατηγορώ όσους χρησιμοποιούν κασκαντέρ. Δεν είναι εύκολο πράγμα να κρεμιέται κανείς από τις γέφυρες. Πρέπει να το σκεφτείς διπλά."
Άκουγε την συζήτηση, φόρεσε τα γυαλιά του και κοίταξε καλύτερα τον άντρα, προσπαθώντας να καταλάβει ποιος είναι αυτός ο "σταρ του σινεμά".
<<Δεν τον αναγνωρίζεις έτσι;>> τον ρώτησε ο Νίκος πλησιάζοντας δίπλα του <<Είναι ο Θάνος Στέργιου, σταρ του σινεμά.>>
<< Ο Marlon Brando ήταν σταρ του σινεμά.>> απάντησε στον Νίκο και πλησίασε τον Στεργίου.
<<Με συγχωρείτε παιδιά.>> είπε στους αστυνομικούς και αυτοί έφυγαν <<Ευχαριστώ.>> τους φώναξε και έμεινε μόνος του με τον νεαρό άντρα <<Κύριε Στεργίου, ονομάζομαι Πάρης Μυλωνάς είμαι απ το εγκληματολογικό Αθηνών.>>
<<Έχεις κάποιο κομμάτι από χαρτί; Δεν έχω που να υπογράψω.>>
<<Τι;>> απόρησε ο Πάρης <<Δεν είναι ώρα για αυτόγραφα κύριε Στεργίου. >> σοβαρά του είπε <<Μήπως αγγίξατε το θύμα, αφού την βρήκατε;>> τον ρώτησε.
<<Όχι.>> του απάντησε ο άντρας.
<<Είστε σίγουρος;>> ξαναρώτησε ο Πάρης.
<<Κοίτα, δεν θέλω να το ξέρει ο κόσμος αυτό αλλά φρίκαρα.>> του ψιθύρισε <<Κράτησα απόσταση και περίμενα το ασθενοφόρο.>> ολοκλήρωσε την πρότασή του.
<<Αυτό ήταν το μόνο που κάνατε;>>
<<Την ρώτησα ποιός της το έκανε... Μου είπε η Τάνια.>> του απάντησε.
<<Αλήθεια;>> ρώτησε σηκώνοντας το φρύδι του <<Η άλλη κοπέλα.>> ο άντρας κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.
<<Ει... Νίκο.>> φώναξε και ο Νίκος πλησίασε κοντά τους <<Μας επιτρέπεται να δούμε τα χέρια σας;>> ρώτησε τον άντρα.
<<Ναι, φυσικά.>> απάντησε, άφησε τον μαρκαδόρο στο τραπεζάκι πίσω του και άπλωσε τα χέρια του.
<<Με τις παλάμες προς τα κάτω παρακαλώ.>> του ζήτησε και ο άντρας το έκανε.
Ο Πάρης άναψε τον φακό του εξετάζοντας σχολαστικά τα χέρια του άντρα.
<<Είπατε ότι ποτέ δεν αγγίξατε το θύμα...>>
Ο Νίκος πέρασε την μπατονέτα από την άκρη των νυχιών και κοίταξε τον Πάρη <<Είναι αίμα.>> του είπε.
<<Ξεχάσατε να πλύνετε τα χέρια σας από την πάνω μεριά, σωστά;>> τον ρώτησε ο Πάρης.
<<Δικαιούμαι ένα τηλεφώνημα, έτσι;>> αντερώτησε αγχωμένα ο άντρας.
<<Φυσικά, ακριβώς όπως στις ταινίες.>> άφησε ένα αχνό χαμόγελο <<Δημήτρη, μπορείς να τον συλλάβεις.>>
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...