Κεφάλαιο 36: Καζίνο.(2)

106 35 23
                                    


Τα περιπολικά ξεσήκωσαν την ησυχία που επικρατούσε την νύχτα. Πάρκαρε το τζιπ του, άναψε τον φακό του και κοίταξε γύρω του. Η Μυρτώ με τον Νίκο ακολουθούσαν πίσω του. Λίγα μέτρα πιο κάτω είδε ένα μικρό ξύλινο σπιτάκι και δίπλα του παρκαρισμένη μια μηχανή.
«Δείτε εδώ.» είτε έδειξε με τον δείκτη του τη μηχανή «Βρήκαμε ίχνη μοτοσυκλέτας εκεί που ήταν το αυτοκίνητο διαφυγής.» πλησίασε πιο κοντά ακολουθώντας τα ίχνη πυριτίου που γυάλιζαν.
«Δεν μυρίζει και τόσο ωραία εδώ.» είπε η Μυρτώ.
«Δεν θα έπρεπε να μυρίζει, αν το σημείο αυτό ήταν εγκαταλελειμμένο.» μουρμούρισε ο Νίκος όσο έβλεπαν το μικρό σπιτάκι μπροστά τους.
«Βγάλτε τα όπλα σας.» τους διέταξε «Θα ανοίξω την πόρτα.
Έπιασε το σιδερένιο χερούλι και άνοιξε γρήγορα την πόρτα. Ο Θοδωρής Χατζόπουλος καθισμένος με μια σφαίρα στο κεφάλι.
«Πείτε γεια στον Θοδωρή Χατζόπουλο.» είπε στους άλλους δύο.
«Πυροβολήθηκε με 45αρι. Είναι εκτέλεση.» παρατηρώντας το πτώμα είπε η Μυρτώ.
«Ο Άρης, η Νόρα και τώρα ο Θοδωρής είναι όλοι νεκροί.» ο Νίκος έσβησε τον φακό του.
«Και... Ξεμείναμε από υπόπτους.» ανασήκωσε τα φρύδια του χωρίς να αφήνει το βλέμμα του από το πτώμα.

Στήριξε τα χέρια του δεξιά και αριστερά του στρογγυλού τραπεζιού. Χαμήλωσε το κεφάλι του κοιτάζοντας τα χαρτιά μπροστά του.
«Στο καζίνο οι ληστές ήταν τρεις. Η Νόρα φορούσε μαύρα, ο Άρης φορούσε μπλε και μένει ο Θοδωρής.» έσπρωξε τις φωτογραφίες του φακέλου προς τους υπόλοιπους.
«Βρέθηκαν αποτυπώματα του Θοδωρή και της Νόρας στο κατάστημα ώρες πριν τη ληστεία σκότωσαν τον υπάλληλο.»
«Με το ίδιο όπλο που χρησιμοποιήθηκε για να σκοτωθεί ο Άρης στο καζίνο.» συμπλήρωσε την πρόταση της Κατερίνας η Μυρτώ.
«Σύμφωνα με το βίντεο από το σύστημα παρακολούθησης του καζίνου μας λέει ότι μόνο ο Θοδωρής ήταν σε θέση να σκοτώσει τον Άρη.» έπαιζε με το στυλό του γυρνώντας το στα δάχτυλά του.
«Γιατί σκότωσε τον Άρη ο Θοδωρής;» ρώτησε ο Νίκος.
«Απληστία. Λιγότερα μερίδια, περισσότερα λεφτά.» εύστοχα του απάντησε η Μυρτώ.
«Που αυτό εξηγεί γιατί σκότωσε την Νόρα.» συμπλήρωσε η Κατερίνα.
«Έχει επιβεβαιωθεί;» την ρώτησε ο Νίκος.
«Ναι.» απάντησε ο Πάρης «Τα επιθήλια στον λαιμό της συμφωνούν με το DNA του Θοδωρή.» συνέχισε.
«Ο Θοδωρής ήθελε να κρατήσει όλα τα λεφτά;» απόρησε ο Νίκος.
«Τωρα πέθανε. Ποιος τον σκότωσε και που είναι τα λεφτά;» η Μυρτώ κοίταξε τον Πάρη.
«Συνεχίζουμε να μην ξέρουμε γιατί ο Θοδωρής και η Νόρα έβγαλαν από την μέση τον υπάλληλο.» άλλαξε σελίδα στα χαρτιά του.
«Δεν σκοτώνεις για λίγα ευρώ, όταν πας να κλέψεις χιλιάδες.» είπε η Κατερίνα.
«Έχουμε πολλά αναπάντητα ερωτήματα.» η Μυρτώ σηκώθηκε από την θέση.
«Μίλησα με την αστυνόμο που είχε αναλάβει την υπόθεση στο καζίνο της θεσσαλονίκης.» άρχισε να τους λέει και έτριψε το μέτωπό του «Οι κάμερες στο καζίνο απαθανάτισαν τέσσερις δράστες όχι τρεις.»
«Οι κάμερες στην δικιά μας υπόθεση βρήκαν τρεις.» του θύμησε ο Νίκος.
«Περιμένω το υλικό από τις κάμερες. Μυρτώ θα έρθεις μαζί μου για την έρευνα στις κάμερες. Οι υπόλοιποι στις δουλειές σας.» έκλεισε τον φάκελο και έβγαλε τα γυαλιά του.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.Where stories live. Discover now