Διάβαζε το βιβλίο του και μιλούσε με τον Δημήτρη για το μπάσκετ στον καναπέ που είχε στο γραφείο του. Ένας αστυνομικός χτύπησε την πόρτα και του έκανε νόημα να περάσει μέσα.
<<Αυτό είναι για εσάς, κύριε Μυλωνά.>> του έδωσε ένα μικρό πακέτο <<Το έφερε πριν λίγα λεπτά ένας κούριερ.>> συνέχισε και βγήκε έξω από το γραφείο του.
<<Τι ανώνυμο πακέτο είναι αυτό απ τις φυλακές;>> απόρησε ο Δημήτρης και ανασηκώθηκε από την καρέκλα.
Ο Πάρης σηκώθηκε, άνοιξε το συρτάρι του γραφείου του και πήρε έναν χαρτοκόπτη. Πήγε να ανοίξει το πακέτο.
<<Ει...Ει... Περίμενε ένα λεπτό...>> τον σταμάτησε ο Δημήτρης <<Δώσε σ έναν αθώο μια ευκαιρία.>> ειρωνικά είπε και γέλασε.
<<Γιατί ανησυχείς γι αυτό;>> τον ρώτησε. Άνοιξε το πακέτο και από μέσα έβγαλε ένα CD.
<<Τι μια μέρα τρώω ήσυχα την σαλάτα μου, την άλλη είμαι gazpacho.*>> αστειεύτηκε.Ο Πάρης έβαλε το CD να παίζει και έκατσε στον καναπέ του. Στην τηλεόραση είδε έναν άντρα.
"Λέγομαι Γιάννης Μακρής. Θα δικαστώ για το φόνο της γυναίκας μου και του γιου μου..."
<<Είναι εμπρησμός. Ο εισαγγελέας θέλει ισόβια.>> τον ενημέρωσε ο Δημήτρης.
"Δεν σκότωσα την οικογένειά μου. Αλλά ο δικηγόρος μου λέει ότι έχουν αποδείξεις εναντίον μου. Υπήρξα καλός πατέρας. Τους αγαπούσα. Θα έδινα την ζωη μου για την Μαρία και τον Χρήστο, ήταν ο κόσμος μου. Κύριε Μυλωνά, είστε η τελευταία μου ελπίδα. Σας παρακαλώ βοηθήστε με."
<<Ένας αθώος άντρας. Οι φυλακές είναι γεμάτες.>>
<<Κάποιος μπορεί και να είναι.>> είπε στον Δημήτρη.Διάβαζε στην αίθουσα τον φάκελο της υπόθεσης, η Κατερίνα έσκυψε το κεφάλι της μπροστά του.
<<Σ ενοχλώ;>> τον ρώτησε.
<<Ναι.>> της απάντησε ενοχλημένος.
<<Ωραία.>> τον κοίταξε και τότε θυμήθηκε ότι τους είχε καλέσει στην αίθουσα.
<<Συγγνώμη...>> βολεύτηκε στην θέση του και άφησε τον φάκελο στην άκρη <<Σαν επόπτης έπρεπε να παραδώσω μερικές αναφορές απόδοσης.>> τους εξήγησε. <<Λοιπόν...>> άπλωσε το χέρι του δίνοντας ένα χαρτί στην Κατερίνα <<Στο πάρκινγκ του Mall βρέθηκε νεκρός μπροστά απ το αυτοκίνητό του. Στρατηγού είσαι μέσα;>>
Η Κατερίνα χαμογέλασε <<Είμαι μέσα.>> πήρε το χαρτί απ το χέρι του.
<<Εμείς τι έχουμε;>> τον ρώτησε η Μυρτώ.
<<Εσύ και ο Νίκος θα δουλέψετε μαζί μου.>> της απάντησε.
<<Ένας φυλακισμένος σου έστειλε ένα CD, σωστά;>>
<<Ναι Κατερίνα.>> γύρισε το βλέμμα του στους άλλους δύο <<Θα αναλάβουμε την υπόθεση, έχουμε λίγο χρόνο. Η δική του γίνεται σε τρεις μέρες.>> τους είπε.
<<Πώς σε βρήκε;>> τον ρώτησε η Μυρτώ.
<<Ένα λεπτό...>> ο Πάρης γύρισε να κοιτάξει την Κατερίνα <<Ο Γεωργίου είχε την υπόθεση. Δεν μου αρέσει και πολύ αυτό.>>
<<Μπορούμε να αναλάβουμε την υπόθεση συναδέλφου;>> ρώτησε ο Νίκος.
<<Αν είμαστε ίσοι σε βαθμό. Δεν θέλουμε μπελάδες άλλωστε...>>
<<Κανένας μπελάς...>> διέκοψε την Μυρτώ <<Τρείς συνάδελφοι που ψάχνουν την αλήθεια. Φτάνει τώρα, πρέπει να ξεκινήσουμε από εδώ.>> σήκωσε το CD και το έδωσε στον Νίκο <<Εγώ θα κάνω μια επίσκεψη στις φυλακές.>> σηκώθηκε όρθιος και έφτιαξε το σακάκι του βγαίνοντας έξω.
أنت تقرأ
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
مغامرةΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...