Στην δικαστική αίθουσα παρακολουθούσε την κατάθεση του Νίκου. Αποφάσισε να καθίσει ακριβώς πίσω από τον δικηγόρο για να βοηθήσει σε περίπτωση που τον χρειαστούν με την Μυρτώ να τον ακολουθεί και να κάθεται δίπλα του.
«Ερεύνησα το όχημα στο γκαράζ του Εγκληματολογικού. Εντόπισα το μαχαίρι κάτω από την θέση του οδηγού.» ξεκίνησε ο Νίκος απαντώντας στην πρώτη ερώτηση.
«Αυτό ήταν το μαχαίρι που βρήκατε;» ο δικηγόρος πλησίασε δίνοντας στον Νίκο το μαχαίρι που ήταν προστατευμένο σε θήκη.
Ο Νίκος το έπιασε στα χέρια του και το επεξεργάστηκε λίγα δευτερόλεπτα.
«Μάλιστα. Αυτό ήταν.»
«Σε ποιόν ανήκει το όχημα;»
«Στον κατηγορούμενο Μιχάλη Φαναριώτη.»
«Παρακάλω, περιγράψτε την κατάσταση στην οποία ανακαλύψατε το μαχαίρι.»
«Ήταν τυλιγμένο σε πετσέτα. Το μαχαίρι και η πετσέτα είχαν αίμα.»
«Και πως ερευνήσατε τα στοιχεία;»
«Έστειλα δείγμα αίματος στο εργαστήριο DNA. Το DNA ταυτοποιήθηκε και ήταν της Ισμήνης Λαυρέντη, θύμα βιασμού και ανθρωποκτονίας.»
«Η οποία έμενε στο συγκρότημα διαμερισμάτων "Κυκλάμινο". Εκεί έμενε και ο κατηγορούμενος.»
«Σωστά.»
«Το μέγεθος του μαχαιριού ταυτίζεται με το τραύμα του θύματος;»
«Ναι ταυτίζεται.»
«Ευχαριστούμε. Κύριε δικαστά δεν έχουμε άλλες ερωτήσεις για τον εγκληματολόγο Καλογήρου.»
Ο δικηγόρος της οικογένειας γύρισε στην θέση του. Ο δικαστής φώναξε τον δικηγόρο του κατηγορουμένου να πλησιάσει.
«Κύριε Καλογήρου. Αναφέρατε ότι βρήκατε το μαχαίρι στο όχημα του κυρίου Φαναριώτη, σωστά;» ρώτησε ο δικηγόρος όσο έφτιαχνε την γραβάτα απ το κουστούμι του.
«Ναι, σωστά.»
«Γιατί ερευνήσατε το όχημα;»
«Έλαβα κλήση από τον αξιωματικό Θεοδωρίδη. Έδωσε κλήση στον κατηγορούμενο επειδή είχε ένα σπασμένο φανάρι. Ανακάλυψε ότι εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για ναρκωτικά. Μου ζήτησε να ερευνήσω το όχημα για ναρκωτικά και εγώ βρήκα το μαχαίρι.»
«Εξασφαλίσατε ένταλμα για έρευνα στο όχημα του κυρίου Φαναριώτη;»
«Ο αστυνόμος Θεοδωρίδης το είχε κάνει πριν να με ειδοποιήσει.»
«Ο αστυνόμος Θεοδωρίδης δεν εξασφάλισε ένταλμα. Μήπως εξασφαλίσατε εσείς;»
Ο Νίκος αγχωμένα κοίταξε τον Πάρη και ανάσαινε γρήγορα και βαριά.
«Όχι.» απάντησε.
«Κύριε δικαστά το μαχαίρι είναι προϊόν παράνομης έρευνας. Σύμφωνα με τον νόμο, δεν πρέπει να γίνει αποδεκτό. Όλα τα στοιχεία της έρευνας δεν πρέπει να ληφθούν υπόψιν.»
«Η υπεράσπιση έχει δίκιο. Αποκλείονται όλα τα στοιχεία. Τι άλλο έχετε πέρα από το μαχαίρι;» ρώτησε ο δικαστής.
«Εκκρεμούν ακόμα μερικά πειστήρια. Το μαχαίρι ήταν αρκετό για την προκαταρκτική εξέταση.» απάντησε ο δικηγόρος της οικογένειας.
«Δεν έχετε άλλα στοιχεία να μας παρουσιάσετε;»
«Όχι προς το παρόν.»
«Ανεπαρκή στοιχεία κατηγορίας. Ο κατηγορούμενος είναι ελεύθερος.»
«Κατηγορείται για τον βιασμό και την δολοφονία μιας δεκαεννιάχρονης κοπέλας. Δεν μπορείτε να τον αφήσετε έτσι!» ο δικηγόρος ανέβασε τον τόνο της φωνής του.
«Μου προτείνετε να παραβιάσω τα συνταγματικά δικαιώματά του;»
Ο Πάρης σηκώθηκε από την θέση του και πλησίασε τον δικηγόρο.
«Ζήτα του εικοσιτέσσερις ώρες προθεσμία.» του ψιθύρισε στο αυτί και επέστρεψε στην θέση του.
«Κύριε δικαστά, δεν ήμαστε ενημερωμένοι για αυτή την κίνηση. Ζητάμε την δυνατότητα να ξανανοίξει η υπόθεση. Θέλουμε μόνο εικοσιτέσσερις ώρες προθεσμία.» ο δικηγόρος φανερά πιο ήρεμος ζήτησε από τον δικαστή.
«Εντάξει. Αν δεν βρείτε άλλα στοιχεία ο κύριος Φαναριώτης θα αφεθεί ελεύθερος. Έχετε εικοσιτέσσερις ώρες.» κοπάνησε το σφυρί με δύναμη λήγοντας την δικαστική υπόθεση. Ο κόσμος έφευγε αθόρυβα από την αίθουσα.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...