Κεφάλαιο 12: Η ανατομία της αλισίβας.

241 52 51
                                    


Περπατούσαν δίπλα-δίπλα με την Μυρτώ στο πάρκο ακολουθώντας τον Δημήτρη.
<<Τι κάνει η ΕΜΑΚ εδώ;>> απορημένος τον ρώτησε.
<<Ένα παιδί έπεσε στο χώμα...>> τους έδειξε το αγοράκι που καθόταν στο ασθενοφόρο <<και απόκτησε έγκαυμα πρώτου βαθμού στα χέρια του.>> τους εξήγησε ο Δημήτρης.
<<Περίμενε... Μας κάλεσαν για ένα πτώμα.>> του είπε η Μυρτώ.
<<Θα φτάσω και εκεί. Η ΕΜΑΚ ήρθε, υποθέσαμε ότι πρόκειται για κάποιου είδους χημικού. Απομακρύναμε το τοξικό χώμα και ένα φτυάρι χτύπησε σε κόκαλο.>> σήκωσε τον δείκτη του και τους έδειξε το σημείο.

Φόρεσαν τις άσπρες στολές για να προφυλαχθούν από τοξικές ουσίες και πλησίασαν την λακκούβα με το πτώμα.
<<Τα ρούχα έγιναν κομμάτια.>> του είπε η Μυρτώ και γονάτισε μπροστά στην λακκούβα <<Ο επιδερμικός ιστός έχει διαλυθεί. Το πτώμα έχει αποξηρανθεί.>>
<<Κολλώδεις υγρό με την σύσταση και την υφή σαπουνιού;>> απόρησε ο Πάρης <<Ο δράστης σκότωσε το θύμα μας και το κάλυψε με αλισίβα.>> άναψε τον φακό του.
<<Σκέφτηκε ότι έτσι θα κατέστρεφε το σώμα.>> θεώρησε η Μυρτώ.
<<Ναι. Χοῦς εἶ καί εἰς χοῦν ἀπελεύσει.*, χωρίς επιστροφή.>> την κοίταξε και σήκωσε το φρύδι του.
"Μου επιτρέπεται κύριοι; Με συγχωρείτε αλλά πρέπει να εξουδετερώσω το χημικό." τους φώναξε ένας άντρας της ΕΜΑΚ.
<<Αν αγγίξεις το χώμα, παραποιείς τον τόπο του εγκλήματος μας. Αλλά θα σε ενημερώσω όταν τελειώσουμε.>> του είπε ο Πάρης.
<<Εντάξει, ευχαριστώ.>> ο άντρας γύρισε την πλάτη του και έφυγε.
<<Τι βρήκες;>> ρώτησε την Μυρτώ και έκανε ένα βήμα πιο κοντά της.
<<Το πορτοφόλι του ή... ο,τι απέμεινε απ αυτό. Θοδωρής Μαρίνου, τριαντα-ένα ετών, έμενε στο κέντρο...>> διάβασε την ταυτότητα του <<Έχει είκοσι ευρώ. Αποκλείεται η ληστεία.>> του έδωσε το πορτοφόλι.
Η Μυρτώ έπιασε κάτι με το τσιμπιδάκι της και το σήκωσε ψηλά <<Κοίτα αυτό.>> είπε στον Πάρη.
Ο Πάρης έπιασε προσεκτικά το τσιμπιδάκι απ το χέρι της <<Μοιάζει με κομμάτι μπογιάς, ίσως είναι κομμάτι μετάλλου.>>
<<Τι σου είπε ο δασοφύλακας;>> τον ρώτησε.
<<Κανείς δεν είδε τίποτα ύποπτο. Το πάρκο κλείνει στις 22:00. Δεν υπάρχει security, ούτε φωτισμός. Βασικά είναι ιδανικό μέρος για να ξεφορτωθείς ένα πτώμα.>> της απάντησε και έκλεισε το βαλιτσάκι του.
<<Δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.>>
<<Πάμε πίσω στο εργαστήριο. Πρέπει να πάω για την νεκροψία.>>
<<Να έρθω και εγώ στην νεκροψία;>> τον ρώτησε η Μυρτώ και ξεκίνησαν να περπατάνε.
<<Αφού ξέρεις πως πάντα σε θέλω δίπλα μου.>> της απάντησε κοιτάζοντάς την στιγμιαία.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن