Προχώρησε μέσα στο σπίτι, μπήκε στο δωμάτιο. Πίσω του ακολουθούσε ο Δημήτρης. Κοίταξε το δωμάτιο γύρω του και έπειτα σταμάτησε μπροστά στο πτώμα της νεαρής γυναίκας που ήταν πάνω στο διπλό κρεβάτι. Τα χέρια της ήταν δεμένα στην κορυφή του κρεβατιού.
<<Μαριλένα Βερονίκου...>> ο Δημήτρης στάθηκε δίπλα του <<Δεν απαντούσε σε μια κυρία, ήρθε της χτύπησε την πόρτα και έπειτα κάλεσε την αστυνομία.>> Δημήτρης έκανε τον γύρω του κρεβατιού.
<<Είναι ακριβώς η ίδια υπόθεση με τις υπόλοιπες δύο.>> άφησε το βαλιτσάκι του κάτω.
<<Η μία στραγγαλίστηκε στο υπόγειο και η άλλη στο πάρκο.>> του θύμισε ο Δημήτρης.
<<Διαφορετική μέθοδος, ίδια υπογραφή.>> του είπε και σήκωσε το φρύδι του.
<<Η μέθοδος είναι πως μπαίνει, η υπογραφή του αυτό που κάνει.>>
<<Τρία με τέσσερα χτυπήματα στο κεφάλι με αυτοσχέδιο όπλο που βρίσκει στον τόπο.>> σήκωσε τον δείκτη του δείχνοντας τα χτυπήματα <<Την αναγκάζει να πιεί ένα περίεργο μείγμα. Το θύμα ναρκώνεται. Το αντικείμενο για βιασμό είναι έτοιμο. Μετά την στραγγαλίζει και εκσπερματώνει στα σεντόνια της. Και ως τελευταία πράξη περιφρόνησης την βάζει σ αυτή τη στάση.>
<<Καταραμένος να ναι!>> άκουσε πίσω του την Μυρτώ να φωνάζει.
Γύρισε λίγο το κεφάλι του να την κοιτάξει <<Μυρτώ.>> της είπε ήρεμα, την έπιασε απ το μπράτσο και την τράβηξε έξω από το δωμάτιο.<<Άκου...>> άφησε το κράτημά του <<Δεν θέλω συναισθηματισμούς εδώ.>> αυστηρά της είπε σηκώνοντας τον δείκτη του.
<<Αυξάνει τα θύματα Πάρη.>> απάντησε κοιτάζοντάς τον αγριεμένη στα μάτια.
<<Αυτό είναι το μοτίβο του. Είναι συνεχόμενο.>> της εξήγησε.
<<Φαντάζομαι, θα θέλει να τον πιάσουμε.>>
<<Οι δολοφόνοι που αφήνουν την υπογραφή τους ποτέ δεν θέλουν να πιαστούν. Δεν θα σταματήσουν μέχρι να τους πιάσουμε.>> σίγουρος απάντησε μιλώντας της ήρεμα. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε ήταν να την ταράξει κι άλλο.Στάθηκε στην πόρτα του δωματίου και κοιτούσε την Μυρτώ με τον Νίκο που ερευνούσαν το κρεβάτι.
<<Έχω ψάξει παντού και δεν βρίσκω ούτε μια τρίχα.>>
<<Οπότε τι σημαίνει αυτό;>> την ρώτησε και έκλεισε τον φάκελο.
<<Καθαρίζει το μέρος πριν φύγει.>> του απάντησε <<Χρησιμοποιεί υλικά που βρίσκει στο δωμάτιό του θύματος...>> η Μυρτώ πλησίασε στην ξύλινη ντουλάπα, άνοιξε και το δεύτερο φύλλο. Στην άκρη είδε μια ηλεκτρική σκούπα. Την έβγαλε έξω και την άνοιξε <<Έχει πάρει την σακούλα.>> γύρισε την σκούπα δείχνοντας την στον Πάρη.
<<Ψάξε για αποτυπώματα.>> προχώρησε στο δωμάτιο εξετάζοντας τον χώρο γύρω του.
<<Άδικος κόπος, δεν θα υπάρχουν.>> η Κατερίνα μπήκε στο δωμάτιο << Είναι ο κύριος Καθαρός. Ορίστε...>> έδωσε στην Μυρτώ το bluelight.
<<Ευχαριστώ.>> η Μυρτώ σηκώθηκε από το πάτωμα.
<<Αυτός ο άντρας παρακολουθούσε την γυναίκα. Ήξερε πόση ώρα έχει για να μπει στο διαμέρισμα, να την σκοτώσει και να καθαρίσει.>> είπε στις γυναίκες και φόρεσε τα γάντια του.
<<Θα πω στον Γκούμα να τσεκάρει και να βρει όλους τους σεξουαλικούς παραβάτες.>>
<<Να ψάξει να βρει καλύτερα και τους ματάκηδες πριν πέντε χρόνια.>> συμπλήρωσε. Η Κατερίνα κούνησε το κεφάλι της συμφωνόντας μαζί του και βγήκε έξω.
<<Οι ματάκηδες γίνονται δολοφόνοι;>> απόρησε ο Νίκος.
<<Όχι απλά περνούν τα όρια...>> του απάντησε βλέποντας τα πράγματα πάνω στην συρταριέρα της κοπέλας <<Είναι σαν να τρως τούρτα. Ξέρεις, αρχίζεις λίγο με την άκρη και καταλήγεις να την τρως όλη.>> συνέχισε γυρίζοντας λίγο να τον κοιτάξει.
ESTÁS LEYENDO
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AventuraΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...