<<Ο Θάνος...>> ξεκίνησε να λέει φτιάχνοντας καλύτερα τα γυαλιά ηλίου του <<νόμιζε ότι ήταν στο κρεβάτι με δύο κοπέλες. Όταν πλησιάζει ερωτικά την μια μπερδεύτηκε πάρα πολύ, έπαθε σύγχυση. Οι πιο πολλοί άντρες θα έφευγαν από το δωμάτιο, θα έπιναν ένα ουίσκι αλλά... Ο σταρ μας, που καμαρώνει ότι δεν χρησιμοποιεί κασκαντέρ, δεν άντεχε στην σκέψη ότι ήταν με άντρα στο κρεβάτι. Και έτσι φρίκαρε.>> γύρισε το βλέμμα του κοιτάζοντας τον Φίλιππο μέσα από τα μαύρα γυαλιά ηλίου του.
<<Είμαι εδώ για να δω τις τεχνικές έρευνας του Εγκληματολογικού.>> αυστηρά του είπε ο ηλικιωμένος άντρας.
<<Ο Νίκος το χειρίζεται μια χαρά.>> άνετος είπε παρατηρώντας τον Νίκο.
<<Εσύ δεν εξετάζεις στοιχεία; Ή μήπως άλλαξες γνώμη;>>τον ρώτησε χωρίς όμως να λαμβάνει απάντηση από τον Πάρη.
<<Να δώσεις χαιρετισμούς στην μητέρα σου, την επόμενη φορά που θα της μιλήσεις. Εντυπωσιάστηκα αρκετά εκείνο το βράδυ που φάγαμε όλοι μαζί. Η νοηματική... Το πως ερμηνεύεις για εκείνη. Ερμηνεύεις υπέροχα, δεν έχανες τίποτα.>>
<<Τι θα κάνεις; Θα κλητεύσεις και τον γιατρό μου στην δίκη;>> τον ρώτησε χωρίς να τον κοιτάζει.
<<Γνωρίζοντας την γενετική σου προδιάθεση για κώφωση...>>
<<Έχεις πέσει πολύ χαμηλά Φίλιππε.>> τον διέκοψε.
<<Δουλεύεις με τις πέντε αισθήσεις. Το ότι χάνεις μια απ αυτές κάνει την αξιοπιστία σου στην ερεύνηση των στοιχείων να πλήττεται.>>
<<Όλα αυτά τα χρόνια που δούλεψα για σένα δεν με έμαθες καθόλου, σωστά;>> τον ρώτησε, έβαλε τα χέρια στις τσέπες του και απομακρύνθηκε αφήνοντας ένα χαμόγελο να σχηματιστεί στο πρόσωπό του. Πέρασε δίπλα απ την σκηνή του εγκλήματος, λίγο πιο κάτω είδε δυο άντρες να παίζουν γκόλφ. Κοντοστάθηκε και αντιλήφθηκε ότι δεν άκουγε καθαρά, συνέχισε να σκουπίζει τα γυαλιά του και λίγα δευτερόλεπτα μετά η ακοή του επέστρεψε. Φόρεσε τα γυαλιά του και συνέχισε το αργό βήμα του βγαίνοντας έξω από το γήπεδο.Η μέρα της δίκης είχε φτάσει, τους είδε μαζέψει όλους στο γραφείο του. Έκανε μερικά βήματα και στήριξε το σώμα του στο γραφείο του.
<<Λοιπόν... Όπως ήδη γνωρίζεται δεν θα σας ακολουθήσω στο δικαστήριο θα μείνω στο εργαστήριο για να συνεχίζω την έρευνα. Πιστεύω σε όλους σας...>> τους κοίταξε όλους έναν προς ένα <<είστε εξαιρετικοί στην δουλειά σας. Αν κάπου νιώσετε να κολλάτε ή να σας στριμώχνουν τηρήστε την ίδια στάση, αν δουν νευρικότητα θα θεωρήσουν ότι λέτε ψέματα. Ξέρω ότι το έχετε ξανακάνει αλλά εγώ το έχω κάνει περισσότερες φορές. Κάτι τελευταίο, να θυμάστε πως ο,τι και να γίνει δεν θα έχει καμία σημασία και κανένα αρνητικό για την καριέρα σας.>>
Φόρεσε τα γυαλιά του και βγήκε έξω από το γραφείο.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...