Διάβαζε την αναφορά της υπόθεσης που πριν λίγη ώρα είχε επιλύσει η ομάδα του. Έκλεισε τον φάκελο, τον άφησε στην άκρη, έβγαλε τα γυαλιά μυωπίας του και έτριψε τα μάτια του έπειτα από μια κουραστική νυχτερινή βάρδια και μια δύσκολη υπόθεση.Σήκωσε το ακουστικό και πάτησε τον αριθμό που έβλεπε στο λευκό χαρτί μπροστά του. Βολεύτηκε καλύτερα στην θέση του κοιτάζοντας απ το παράθυρο έξω που είχε ξημερώσει.
<<Απ ότι θυμάμαι οι συνήθειες σου δεν ήταν φυσιολογικές όπως και οι δικές μου.>> είπε και γέλασε κοιτάζοντας το κενό.
<<Ο αγαπημένος μου περίεργος Πάρης. Με ξέρεις τόσο καλά οφείλω να ομολογήσω. Πριν λίγο τελείωσα την βάρδιά μου και τώρα θα γυρίσω πάλι σε δύο εβδομάδες.>> άκουσε από την άλλη γραμμή την φωνή της.
<< Κάπου διάβασα πως είχατε δολοφονία πέντε αστέρων.>> συνέχισε την συζήτηση και δάγκωσε την άκρη απ τα γυαλιά του.
<<Ναι, εντέλει ήταν αυτοκτονία πέντε αστέρων, όσο και αν προσπάθησε να σκηνοθετήσει τον θάνατο του δεν τα κατάφερε να μοιάζει με δολοφονία, οπότε και η χήρα του χάνει την ασφάλεια ζωής.>> του εξήγησε την υπόθεση.
Ο Πάρης πήρε μια βαθιά ανάσα <<Μυρτώ σε χρειάζομαι.>> αγχωμένα της είπε και άδειασε τα πνευμόνια του.
<<Όοου για να βγει αυτή η λέξη από το στόμα σου τα πράγματα πρέπει να είναι σοβαρά.>> η Μυρτώ έκανε μια παύση και την άκουσε να γελάει <<Που μπορώ να φανώ χρήσιμη κύριε Μυλωνά;>> τον ρώτησε.
<<Χθες έφυγε μια συνεργάτης μου, η ομάδα μου είναι μείον ένας, ξέρεις καλά πως εγώ δεν εμπιστεύομαι εύκολα κάποιον που δεν ξέρω. Δεν θέλω να μπει κάποιος άσχετος στην ομάδα μου, θέλω σαν επόπτης να έχω εμπιστοσύνη στους συνεργάτες μου. Θα στο πω ξεκάθαρα. Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να αφήσεις το Las Vegas και να έρθεις στην Αθήνα;>> της πρότεινε και δάγκωσε τα χείλη του, αγωνιώντας για την απάντησή της.<<Ώπα, μισό λεπτό... Μου ζητάς να γίνω μέλος της ομάδας σου;>> μπερδεμένη τον ρώτησε.
<<Ναι, λοιπόν τι λες;>> ξεκούμπωσε ένα κουμπί απ το γαλάζιο του πουκάμισο, για να πάρει περισσότερο αέρα. Αγχωνόταν κάθε φορά που μιλούσε με την Μυρτώ.
<<Δεν θα σου πω ψέματα. Μου είναι δύσκολο να αφήσω κάτι τόσο μεγάλο όπως το τμήμα εδώ, όμως από την άλλη εσύ...>> την άκουσε να ξεφυσάει <<είσαι ο Πάρης Μυλωνάς, ξέρω άτομα που θα έδιναν την ψυχή τους για να μπουν στην ομάδα σου. Σε εκθειάζουν όλοι, είσαι κορυφή στο είδος σου. Νομίζω πως αν πω όχι θα είναι μεγάλο λάθος.>>
<<Άρα;>>ανασηκώθηκε απ την θέση του.
<<Άρα κύριε Μυλωνά με μεγάλη μου χαρά θα ενταχθώ στην ομάδα σας.>> την κατάλαβε που γελούσε.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...