Κεφάλαιο 29: Μυλωνάς εναντίον παιδόφιλου.(2)

55 5 22
                                    


Έσπρωξε την φωτογραφία των δοντιών στο μέρος του άντρα.
«Το αναγνωρίζεται αυτό;»
«Με φέρατε μέχρι εδώ για να μου δείξετε μια φωτογραφία των δοντιών μου;» εκνευρισμένος ρώτησε «Το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να μου το δώσετε πίσω.»
«Θυμάστε εκείνα τα σκυλιά που σας τράβηξαν την προσοχή;» τον ρώτησε ο Πάρης «Μας οδήγησαν σ ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι όχι μακριά από εκεί που μένετε και εκεί βρήκαμε τα δόντια σας. Επίσης βρήκαμε φυσικά στοιχεία, αίμα. Στοιχεία που μας δείχνουν πως ο εγγονός σας και ο Λουκάς...»
«Θεωρείτε πως είστε έξυπνος κύριέ μου;» τον διέκοψε ο άντρας «Έτσι δεν είναι;»
Ο Πάρης σταύρωσε τα χέρια του και πλησίασε πιο κοντά στον άντρα.
«Πριν αρχίσω να πιστεύω πως σκοτώσατε αυτά τα παιδιά, γιατί δεν μου λέτε τι έγινε;»
«Προστάτευα τον εαυτό μου!»
«Ενάντιον δύο δεκάχρονων;»
«Σωστά, δύο αγόρια μπορούν να προκαλέσουν πολλές ζημιές. Ειδικά ο Λουκάς. Τους φώναξα για μεσημεριανό, μου είπαν πως θα φάνε στο σπίτι του Λουκά. Όταν πλησίασα κοντά στον εγγονό μου μου φώναξε πως μακάρι να μην ήμουν παππούς του και πως θα μείνει στο σπίτι του Λουκά. Έγινα έξαλλος και τον πέταξα με δύναμη σ εκείνη την παλιά ντουλάπα, ο Λουκάς μου επιτέθηκε, τον χτύπησα. Τους χρειαζόταν.» φώναξε «Αυτά τα παιδιά δεν έχουν καθόλου σεβασμό. Είναι αλήτες. Τώρα, αγαπώ τον γιο μου αλλά δεν έκανε καλά με τον Ορέστη.»
«Και θεωρήσατε πως με το ξύλο θα σας σεβαστεί.» φανερά νευριασμένος του είπε.
«Δεν χρειάζομαι διάλεξη για το πώς θα πειθαρχήσω τον εγγονό μου!» φώναξε στον Πάρη κουνώντας τον δείκτη του «Αυτό είναι το πρόβλημα με τους γονείς σήμερα, φοβούνται τα ίδια τους τα παιδιά.»
«Εμένα μου μοιάζει σαν να φοβούνται εσάς.» τον διέκοψε ο Πάρης.
«Έτσι έπρεπε να είναι.» κοπάνησε με δύναμη το χέρι του πάνω στο τραπέζι.
«Τι έγινε μετά τον διαπληκτισμό;» τον ρώτησε.
«Έφυγαν. Αν δεν θέλεις να φας, μένεις νηστικός. Έτσι βάζεις μυαλό.»
«Γιατί δεν μας το είπατε πιο νωρίς;»
«Σας είπα ότι ήταν σημαντικό. Τα αγόρια θα είναι μια χαρά. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν, είναι να με τιμωρήσουν. Αυτό θέλουν να κάνουν. Και θα το δείτε, θα γυρίσουν. Και τότε θα καθήσω και θα μιλήσω στον Ορέστη. Τώρα, τι θα γίνει με τα δόντια μου;»
«Είναι αποδεικτικά στοιχεία. Θα σας τα δώσουμε μόλις τελειώσουμε.» του απάντησε και σηκώθηκε από την καρέκλα.
«Ήταν αυτοάμυνα, δεν μπορείτε να με κατηγορήσετε.»
Ο Πάρης τον κοίταξε για λίγο «Εντάξει, θα σας αφήσω να φύγετε. Μέχρι να βρούμε τα παιδιά.» έκανε μερικά βήματα προς την πόρτα.
«Λοιπόν πως υποτίθεται θα πάω σπίτι μου; Πήρατε και το αυτοκίνητό μου.»
Ο Πάρης άνοιξε την πόρτα και τον κοίταξε «Υπάρχει μια στάση κάτω στο δρόμο.» του απάντησε και βγήκε έξω κλείνοντας την πόρτα.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.Where stories live. Discover now