Κεφάλαιο 24: Showgirl.(2)

155 42 29
                                    


Έσπρωξε την πόρτα και στάθηκε στην άκρη του εργαστηρίου παρατηρώντας την Μυρτώ με τον Γρηγόρη.
<<Αναζητάμε οτιδήποτε έκανε την Πέμπτη έξι Σεπτεμβρίου.>> η Μυρτώ κοίταξε στιγμιαία τον Πάρη και γύρισε ξανά στα στοιχεία.
<<Αν βρούμε που ήταν πριν από επτά μέρες ο Βερνάρδος τα βρούμε και την Άννα. Η Κατερίνα πήρε ρεπό, γιατί δεν βοηθάει στην υπόθεση ο Νίκος;>> απόρησε ρωτώντας και τους δύο.
<<Θέλεις να μάθεις; Μπορείς να ξεκινήσεις απ το να μην κάνεις τα λάθη μου.>> απάντησε η Μυρτώ.
<<Όμως κράτα το ότι είσαι εδώ επειδή θέλουμε να είσαι εδώ.>> συμπλήρωσε ο Πάρης <<Είναι δικιά σας υπόθεση, Μυρτώ οτιδήποτε και αν βρεις θέλω να με ενημερώνεις.>>
Η Μυρτώ τον κοίταξε και κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

Έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου, κοίταξε την Μυρτώ δίπλα του και προχώρησαν στο κτήριο που στεγαζόταν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Η Μυρτώ είχε κανονίσει να μιλήσει με τον διευθυντή.
<<Εσύ ή εγώ;>> τον ρώτησε.
<<Δικιά σου η υπόθεση, εσύ θα την χειριστείς. Σε εμπιστεύομαι.>> της απάντησε και άνοιξε την πόρτα αφήνοντάς την να περάσει πρώτη.
Τα τακούνια της ακουγόταν στον χώρο, έκπεμπε αυτοπεποίθηση και σιγουριά, ο Πάρης πίσω της την χάζευε. Ένας κύριος τους κοίταξε και άπλωσε το χέρι του ανταλλάσσοντας χειραψία.
<<Είμαι η Μυρτώ που μιλήσαμε νωρίτερα. Αυτός είναι ο Πάρης Μυλωνάς. Γιατί ο Χριστόφορος Βερνάρδος έχει απόδειξη για το αυτοκίνητό σας;>> ρώτησε η Μυρτώ.
<<Τον προσλάβαμε για να φωτογραφίσει το αυτοκίνητο.>> απάντησε στην Μυρτώ.
<<Του ζητήσατε να βρει μοντέλο για την φωτογράφηση;>> συνέχισε η Μυρτώ.
<<Μοντέλο; Ποτέ. Τίποτα δεν πρέπει να είναι πιο σέξι από το αυτοκίνητο.>>
<<Που είναι το αυτοκίνητο;>> ρώτησε ο Πάρης μένοντας πίσω από την Μυρτώ.
<<Δεν είναι απλό αυτοκίνητο. Είναι Μαζεράτι.>>
<<Όπως και να έχει θέλουμε να το δούμε.>> του είπε η Μυρτώ.
<<Καλή μου, το αυτοκίνητο έχει νοικιαστεί τρεις φορές από τότε που το γύρισε ο Χριστόφορος. Το χει κλείσει ένας λάτρης της Μαζεράτι για αύριο. Χάνετε τον χρόνο σας.>>
<<Ξέρετε τι έκανα την τελευταία φορά που ερεύνησα ένα αυτοκίνητο;>> η Μυρτώ έφτιαξε το σακάκι της <<Έκοψα ένα κομμάτι δέρμα από όλα τα καθίσματα. Ο τύπος ήταν έμπορος ναρκωτικών.>>
Ο άντρας κοίταξε αγχωμένος την Μυρτώ, ύστερα γύρισε το βλέμμα του πίσω βλέποντας τον Πάρη ο οποίος σήκωσε ψηλά τις παλάμες του και κρυφογέλασε.
<<Θέλω το αυτοκίνητο. Άθικτο.>> είπε στην Μυρτώ.
<<Δεν σας το υπόσχομαι αυτό. Αλλά αυτό που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι ότι το αυτοκίνητο για τις επόμενες ώρες είναι δικό μου. >> έβγαλε από το δερμάτινο τζάκετ της το ένταλμα και του το έδωσε, παίρνοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου.

Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt