Λίγο πριν σβήσει την μηχανή, έβλεπε έξω τον τεράστιο χαμό που είχε μπροστά του. Πανίκος, αυτή ήταν η κατάλληλη λέξη. Οι πολίτες με τρόμο στα μάτια στεκόταν στην πόρτα του λευκού κτηρίου. Αστυνομικοί διασκορπισμένοι παντού μιλούσαν και προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τον κόσμο, ασθενοφόρα έφευγαν και αλλά ερχόντουσαν στον τόπο. Οι τραυματιοφορείς μετέφεραν καμμένα σώματα και τραυματισμένους πολίτες. Δεξιά του λίγα μέτρα πιο κάτω οι αστυνομικοί έριχναν νερό πάνω σ' ένα καμμένο αυτοκίνητο. Όλα αυτά συνέβαιναν έξω από το μεγαλύτερο κέντρο διασκέδασης κυρίως τον πιο εύπορων οικογενειών. Έκλεισε την πόρτα του τζιπ του και προχώρησε κοιτώντας την Μυρτώ που περπατούσε δίπλα του. Ο διευθυντής του εγκληματολογικού πλησίασε κοντά τους μοιράζοντας την απόσταση.
«Βόμβα σε αυτοκίνητο. Οδηγός και παρκαδόρος νεκροί και άλλος ένας σε κρίσιμη κατάσταση. Τουλάχιστον δώδεκα τραυματίες. Είχα έρθει για φαγητό και ετοιμαζόμουν να φύγω. Αν είχα βγει λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα θα με μαζεύατε με τα κουταλάκια.» τους είπε γρήγορα.
«Ευτυχώς είσαι καλά.» είπε ο Πάρης και κοίταξε για λίγο το χάος πίσω του «Έλεγξαν την περιοχή για άλλες βόμβες;» τον ρώτησε.
«Μας είπαν ότι η περιοχή είναι καθαρή.» απάντησε στον Πάρη.
«Θα τραβήξω φωτογραφίες από κάθε γωνιά και αεροφωτογραφίες.» ο Πάρης έγνεψε καταφατικά.Ξαφνικά ακούστηκαν πυροβολισμοί, ο Πάρης άρπαξε την Μυρτώ την έσφιξε στην αγκαλιά του και έσκυψαν πίσω από ένα αυτοκίνητο. Κοίταξε την Μυρτώ.
«Είσαι εντάξει; Πονάς κάπου;» ταραγμένος την ρώτησε.
«Οχι, είμαι καλά. Σ ευχαριστώ που με προστάτευσες.»
«Πάντα Μυρτώ.»Μετά από λίγα λεπτά σταμάτησαν να ακούγονται πυροβολισμοί ο Πάρης σηκώθηκε. Πλησίασε στο καμμένο αυτοκίνητο, άναψε τον φακό του. Ο διευθυντής τον πλησίασε.
«Τα πυρομαχικά ήταν στερεωμένα στο πορτμπαγκάζ. Ήταν στερεωμένα αρχικά εδώ.» ο Πάρης έδειξε το σημείο στο καμμένο πορτμπαγκάζ «Η πυρίτιδα υπερθερμάνθηκε και εξεράγη.» εξήγησε στον διευθυντή.
«Πάρη, πάω να καταγράψω στοιχεία.» η Μυρτώ έπιασε το βαλιτσάκι της.
«Εντάξει Μυρτώ.» της είπε χωρίς να πάρει το βλέμμα του από το πορτμπαγκάζ «Πιστεύω ότι το εκρηκτικό κύμα ήρθε από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου στο μπροστινό...» με αργά βήματα προχώρησε στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου «και χώρισε το σώμα του οδηγού στους αστραγάλους.» χαμήλωσε το φως από τον φακό του φέρνοντας το στα καμμένα μέλη σώματος «Αντώνη, έχουμε ανθρώπινα μέλη στο αυτοκίνητο.» φώναξε.
«Ψάχνω τα πόδια.» του είπε ο άντρας.
«Τα βρήκα.» απάντησε στον Αντώνη.
«Πρέπει να βρούμε την ταυτότητα του οδηγού όσο πιο σύντομα γίνεται.»
«Ο αριθμός του αυτοκινήτου παραμένει άθικτος.» απάντησε στον διευθυντή.
«Γραψ'τον και τηλεφώνησε για να τον μάθεις.» ο διευθυντής έδωσε εντολή σ έναν αστυνομικό δίπλα του.
Με την άκρη του ματιού παρατήρησε ένα ασημί βαν να πλησιάζει κοντά τους.
«Ήρθαν οι δημοσιογράφοι. Είναι όλοι δικοί σου.» είπε στον διευθυντή που τον έβλεπε να φτιάχνει το κουστούμι του «Θα ήθελα πολύ να βοηθήσω αλλά πρέπει να ερευνήσω το αυτοκίνητο.» συνέχισε και έβαλε τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού του.
«Βοήθησέ με Μυλωνά. Όλοι πιστεύουν ότι είναι τρομοκρατικό χτύπημα. Εσύ τι πιστεύεις;» τον ρώτησε.
«Δεν πιστεύω, απλά κοιτάζω.» του απάντησε άνετος.
«Αυτό ήταν καλό. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω;» φεύγοντας μακριά του τον ρώτησε.
Ο Πάρης φόρεσε τα γυαλιά του και γέλασε κουνώντας το κεφάλι του.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...