Κοιτούσε το κενό και περίμενε κάποιο νεότερο από τις έρευνες. Άκουσε το κουδούνισμα του κινητού του.
<<Πάρης Μυλωνάς.>>
"Κύριε Μυλωνά ο Γρηγόρης είμαι απ το εργαστήριο. Η Κατερίνα μου είπε να σας καλέσω." αγχωμένα του είπε.
<<Τι έχεις να μου πεις;>> ρώτησε και ανέβασε την βελόνα απ το πικάπ.
"Ο τύπος με την κέτσαπ στο σπέρμα. Είναι στην βάση δεδομένων, πιάστηκε για άσεμνη συμπεριφορά, τον έπιασαν σ ένα δρομάκι πίσω απ το "Μονακό". Τον άφησαν πριν δύο μέρες. Η Κατερίνα μου είπε να την βρείτε στην διεύθυνση εργασίας του άντρα."
<<Μπορείς να μου την στείλεις σε μήνυμα παρακαλώ;>> του ζήτησε.
"Ναι φυσικά."
<<Ευχαριστώ.>> κλείδωσε την πόρτα και έφυγε απ το σπίτι του.Έφτασαν σε ένα απόμερο μπαρ, ακουγόταν μέχρι έξω η ροκ μουσική.
<<Πιστεύεις ότι συμβαίνει κάτι παράνομο εδώ;>> τον ρώτησε η Κατερίνα.
Δεν της απάντησε, άνοιξε την πόρτα και την άφησε να μπει πρώτη μέσα.Σταμάτησαν μπροστά στο μπαρ, ο Πάρης κρατούσε την φωτογραφία του άντρα. Σκούντηξε την Κατερίνα και της έδειξε τον μπάρμαν που έβαζε πάγο.
<<Συγγνώμη ο κύριος Χρηστίδης;>> ρώτησε ο Πάρης.
Ο μπάρμαν τους κοίταξε και γέλασε πλησιάζοντας κοντά τους.
<<Φαίνεστε χαμένοι. Σαν να στρίψατε σε λάθος στροφή.>> τους είπε.
<<Είμαστε του εγκληματολογικού. Μάθαμε ότι σας είχαν πιάσει για άσεμνη συμπεριφορά.>> τον πληροφόρησε η Κατερίνα.
<<Να με συγχωρείτε, αλλά δουλεύω.>>
<<Εμ...Όχι.>> ο Πάρης άφησε τέσσερις φωτογραφίες στον πάγκο <<Αναγνωρίζεις κάποια από αυτές τις γυναίκες;>> τον ρώτησε και έκλεισε τον φάκελο που κρατούσε.
<< Ναι, τα κορίτσια του Στραγγαλιστή. Είναι παντού στην τηλεόραση.>> απάντησε ο άντρας κοιτάζοντας τις φωτογραφίες.
<<Τις γνωρίζεις;>> συνέχισε ο Πάρης.
<<Όχι.>> απάντησε κουνώντας αρνητικά το κεφάλι του.
<<Τότε πως εξηγείται το DNA σου που βρέθηκε στα σεντόνια που κείτονταν νεκρές;>> τον ρώτησε η Κατερίνα.
<<Δεν ξέρω.>>
<<Το δεν ξέρω δεν μου φτάνει.>> είπε ο Πάρης <<Το DNA είναι σαν το αποτύπωμα. Ήσουν στα δωμάτια αυτών των γυναικών.>>
<<Πιστέψτε με κύριε. Το τελευταίο μέρος που θα μπορούσατε να με βρείτε ποτέ, είναι τα δωμάτια γυναικών. Κύριε με έπιασαν γιατί κατουρούσα κοντά στο δρόμο. Οτιδήποτε με δολοφονίες γυναικών είναι καθαρά αντρικά ζητήματα.>>
<<Σου προσέφεραν ποτέ χρήματα για κάτι περίεργο, όπως δείγμα του σπέρματός σου;>> ο Πάρης κοίταξε στιγμιαία την φίλη του.
Ο άντρας γέλασε <<Κυρία μου, είδες την γειτονιά. Περίπου πέντε φορές αυτόν τον μήνα.>>
<<Θα ήσουν σε θέση να αναγνωρίσεις κάποιον απ αυτούς τους τύπους;>> τον ρώτησε ο Πάρης.
<<Λοιπόν, θα πρέπει να τους δω στο πρόσωπο, έτσι δεν είναι;>> ο άντρας χαμογέλασε και απομακρύνθηκε από κοντά τους.
<<Έπρεπε να φανταστούμε ότι όπως φύτευε τρίχες, θα φύτευε και σπέρμα.>> του είπε η φίλη του.
<<Ναι. Ίσως τα έβαζε σε μικρά σακουλάκια από κέτσαπ.>> υπέθεσε ο Πάρης μαζεύοντας τις φωτογραφίες.
YOU ARE READING
Let's talk about, 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆.
AdventureΟ Πάρης Μυλωνάς είναι ένας γεμάτο μυστήριο σαραντάρης άντρας. Δεν λέει πολλά και δεν υποθέτει τίποτα. Είναι προϊστάμενος του Εγκληματολογικού εργαστηρίου, λατρεύει την νύχτα άλλωστε γι αυτό και δουλεύει μόνο την νύχτα και τον Sinatra. Του αρέσει να...