Afara ne astepta un splendid Audi r8 alb.
-Wow!!! e masina ta?
-Da vin-o! Ca un adevarat gentalman a mers si mi-a deschis usa dupa care a intrat si el in masina si am pornit la drum.
Dupa o ora de mers am ajuns undeva la marginea orasului.
-Am ajuns! A coborat din masina si a venit pe partea mea sa-mi deschida. Cand am coboarat din masina am observat ca nu avea o casa ci un adevarat palat.
-Wow!!!
-Pe aici draga mea!
Am urcat scarile, mi-a deschis usa si am intrat intr-un living urias, cu multe canaplele maronii, masuta de cafea din aceasi culoare, un televizor uriasi si cateva rafturi cu carti si diferite obiecte de decor, peretele din spatele televizorului fiind complet din sticla.
-Margem sa-ti alegi o camera? Nu am vrea s-a intarzii in prima ta "zi" de servici.
-Aaaaaa sigur. Ne-am indreptat spre scarii urcandu-le pana la ultimul etaj. A deschis a treia usa de pe partea dreapta si a aprins lumina in fata mea aparand o camera superba. Vopsita cu alb si negru, un pat imens cu asternuturi albe si plin de perne albe, negre si grii, patul era inconjurat de un covor alb si pufos putin mai incolo era baia, in fata peretelui opus baii se afla masuta de machiaj cu o oglinda mare, in centrul camerei se afla o canapea neagra si doua fotolii albe cu o masuta mica din sticla, un perete era complet din sticla cu draperii negre si albe, iar pe peretele opus erau niste rafturi cu carti si diferite obiecte de decor. A luat o telecomanda de pe masa si a indreptat-o spre masuta de machiaj aceasta intorcandu-se si lasand la iveala un dulap uriasi. Peretii erau plini de umerase si rafturi pentru haine, in centru era o canapea alba, a intrat in dulap si a mai deschis inca doua usi o incapere plina cu rafturi pentru pantofi si alta plina de umerase pentru rochii probabil. Dupa ce am iesit din dulap am intrat in baie care era uriasa avea cabina de duai, cada cu jacuzzi, in centru un covor pufos cu alb si gri, gresia fiind alba cu negru, un dulapior pentru prosoape si sub oglind un dulapior pentru coametice.
-Deci iti place camera? A spus Alex venind in spatele meu.
-Glumesti! o ador! este superba. Cand m-am intors nu mi-am dat seama ca era chiar atat de apeoape de mine si m-am izbit de el. Aaaaaa scuze. Si am facut un pas in spate.
-Nu-i nimic. Aaaaa mergem. Este deja ora 10 si jumatate.
-Da sigur. Doar ai putea s-a astepti cinci minute s-a ma schimb.
-Ok te astept jos dar grabeste-te.
Dupa ce a iesit afara am mai aruncat o privire prin camera si am mers s-mi iau gheamantanul s-a m-a schimb. Mi-am luat un surien negru din dantela, un maiou alb mai larg, o pereche de pantaloni albastri cu o haina albastra cu nasturi peste maiou si in picioare o pereche de pantofi cu toc tot albastrii si inalti. Am covorat scarile si am observat ca si el se schimbase, purta o camasa alba descheiata la primii nasturi si o perrche de pantaloni negrii cu pantofi asortati. Pot s-a jur ca ar fi decupat dintr-o revista.
-Arati superb!
-Multumesc si tu. Cred ca am inrosit deja.
-Mergem?
-Da sigur. Mi-a deschis usa in fata "casei" ne astepta un Lamburgini de culoare rosie mi-a deschis usa si am pornit spre club. În masina m-a intrebat despre viata mea si cum de am ajuns dansatoare intr-un club le 17 ani, l-am intrebat si eu despre viata lui si mi-a spus ca este orfan parintii lui au murit intr-un incendiu cand el avea 10 ani si de atunci se descurca singur dar nu a vrut sa-mi spuna cum de are asa un palat dar nici eu nu am insistat. Îmi place viteza iar modul lui de a consuce ne-a dus la club in 40 de minute dar tot am intarziat.
-Vom intra prin spate ca sa nu atragem atentia prea mult.
-Ok.
Odata ajunsa in club m-am indreptat spre cabina s-a ma achimb. Luandu-mi la revedere de la Alexander care mi-a promis ca va urmarii spectacolul. Cand sa intru in cabina Chriss m-a oprit sa ma intrebe ce s-a intamplat acasa la Alexander.
-Mi-a prezentat doar cateva camere din casa si bineinteles si camera in care voi sta.
-Îmmmmmm doar atat?
-Da. Dar de ce intrebi?
-Doar asa. In caz ca nu-ti place sa stai la el ai putea sta cu mine. Sigur nu stau intr-un palat dar am un apartament foarte dragut.
-Mmmm.... multumesc dar sigur ma voi acomoda.
-Aaaaa ti-a cerut bani pentru chirie?
-Nu am vorbit inca despre asta. Dar oricum nu o sa vreau sa stau pe gratis la el.
-Ok! Aaaa ne vedem dupa show. Multa bafta.
-Multumesc! Dupa asta a plecat si eu am inceput sa ma schimb dar fiind cu gandul la ceea ce spusese Chriss, adica ceea ce vroia sa zica, parca incerca sa ma avertizeze in legatura cu ceva.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...