Never

4.5K 156 1
                                    

Ness POV

Se pare ca Alexander era nerabdator sa se piarda in bratele mele precum sunt eu sa ma pierd in bratele lui.

Ma luat in brate si a urcat cu mine pana in dormitor, in timpt ce buzele lui imi dezmierdau gatul.

L-am impins in pat si m-am asezat peste el preluand controlul. I-am sfasiat tricoul neavand rabdare sa-l dau jos si am inceput sa-i mangai pieptul bine facut presarand si sarutari pe alocuri care il faceau sa maraie. Am coborat cu buzele pana la banda pantalonilor si i-am dat jos lasandu-l doar in boxeri.

S-a intors peste mine preluand controlul, de data asta nu m-am opus de loc. A scapat intr-o secunda de hainele mele lasandu-ma doar in lenjerie intima. Buzele lui se plimbau peste tot pe corpul meu lasand in urma doar dare de foc si placere.

Ma simteam in al noualea cer, buzele lui ma inebuneau, mainile lui fietbinti si puternice mangaiau fiecare portiune de piele facandu-ma sa gem.

A scapat usor de sutien lipindu-si buzele de sfarcul meu intarit in timp ce celalalt san era dezmierdat de degetele lui lungi si fine.

-Immmmmm!

Nu puteam sa-mi stapanesc gemetele si tipetele de placere, Alexander era foarte priceput in ceea ce facea. A coborat cu buzele din ce in ce mai jos ajungand la banda chiloteilor. Prinzand-o cu dintii a tras de ea in sus maraind, a tras de ei in jos scapandu-ma astfel si de ultima bucata de material care ma acoperea.

-Immmmm!

Un geamat de placere ia parasit buzele cand mi-a gustat feminitatea umeda si fierbinte pregatita pentru al primii. Si-a afundat limba in feminitatea mea facandu-ma sa-mi musc buzele de placere si sa-mi ridic spatele. Gemetele mele erau acompaniate de sunetul telefonului lui.

S-a ridicat fara chef de langa mine injurand in barba si a mers sa raspunda la telefon. Se pare ca iar aveau nevoie de el la sediu. M-am acoperit cu un cearsaf pentru a nu-l ispitii mai mult. Dupa ce a inchis telefonul s-a intors spre mine privindu-ma suparat.

-Iubito...

-Sa vii repede.

Am spus zambind intelegator, mi-a raspuns la zambet si sa aplecat sa-mi dea un sarut scurt pe buze. S-a imbracat si a parasit camera in scurt timp si casa lasandu-ma singura.

Am stat vreo cinci minute in pat cu gandul la ce as fi facut acum daca nu suna telefonul ala nenorocit. Dupa m-am ridicat si am mers sa fac un dus. Am lasat apa fierbinte sa-mi rasfete trupul timp de o ora.

Iesind din dus am luat pe mine o pereche de boxeri rosii din dantela si un maiou alb lung pana la jumatatea fundului putin transparent si largut fara sa mai iau si sutien. Trecuse deja o ora si ceva de cand Alexander plecase, fiind plictisita am mers in living cu gandul de a vedea un film. O bataie hotarata in usa ma facut sa renunt la plan. Cu ajutorul vitezei vampirului am mers sa deschid usa.

Am ramas uimita cand am vazut cine ma vizita.

-Jasper?

-Buna seara!

Jasper statea in fata usii mele cu un buchet uriasi de trandafiri rosii imbracat complet in negru. Costumul negru contrasta puternic cu pielea lui alba facandu-l sa para de pe o alta planeta, din cauza frumusetii supraomenesti.

Mi-a intins buchetul de trandafiri si a intrat in casa trecand pe langa mine.

Stai putin a intrat in casa. Fara sa fie invitat de proprietar. Un vampir nu poate intra in casa unui om decat daca este invitat iar casa asta este a lui Alexander. Singura explicatie ar fi ca ori e mort ori a trecut casa pe numele lui.

M-am intors speriat spre Jasper, intelegandu-mi privirea a dat afirmativ din cap.

Nu-mi vine sa cred la ucis pe Alexander. Nu, nu se poate. Am scapat din maini buchetul de trandafiri repezindu-ma la el vrand sa-l strang de gat. Se pare ca forta mea nu il impresiona de loc avand in vedere ca m-am izbit in el cu toata puterea iar el nici macar nu s-a clintit.

-Ce vrei?

I-am urlat in fata incercand din greu sa-mi stapanesc lacrimile, ultimul lucru de care mai aveam nevoie era sa plang in fata lui.

-Pe tine!

A raspuns vrand sa ma ia in brate dar m-am dat la o parte la timp lasandu-l sa imbratiseze aerul. M-am repezit la un scaun rupandu-i piciorul obtinand astfel un tarus excelent. M-am intors iar spre el incercand sa-i infig tarusul in inima dar ma prins de maini si ma intors cu spatele la el tinandu-ma in brate.

-Nu vrei sa te schimbi in ceva mai decent si dupa sa incerci sa ma omori?

Mi-a soptit la ureche sarutandu-ma pe gat. I-am dat un cot in abdomen cu ideea de a scapa dar nu am facut decat sa ma lovesc puternic.

-Aaaaaauuuuuuuu!

-Scuze!

A inceput sa-mi maseze cotul facand durerea sa dispara usor usor.

-Mai bine?

-Te urasc!

-Cu timpul te vei abijnuii.

-Niciodata.

-Niciodata sa nu spui niciodata!

-Niciodata.

Am spus dupa care m-am smuls din bratele lui si am urcat in camera sa ma schimb. Dar nu am avut parte de prea multa liniste ca a intrat peste mine.

-De ce mai esti aici?

-As vrea sa te muti la mine.

-Niciodata.

-Ti-a mai spus cineva cat de frumoasa esti atunci cand te enervezi.

-Faci misto?

-Nu, nu mi-as permite niciodata cu tine.

-Ce i-ai facut lui Alexander?

-Un mic accident de masina in cate a explodat.

-Criminalule.

-Nimeni nu se va mai atinge de tine de acum inainte inafara de mine.

-S-o crezi tu!

-O cred.

A spus luandu-ma iar in brate. Ma ridicat pe umar si a iesit cu mine din casa. Alerga prin oras cu viteza maxima, fiind imposibil ca cineva sa ne vada. Aerul rece vajaia pe langa noi. Nu apucasem sa ma imbrac asa ca vantul imi ridicase maioul lasandu-mi fundul la vedere. In mai putin de cinci minute am ajuns in fata unei case construite in stil vechii dar care arata foarte bine. A intrat in casa incuind-o in urma lui. Ma lasat jos pe covor iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa trag de maiou in jos pentru a incerca sa ma acopar cat mai bine dar nu reuseam. Sfarcurile usor intarite strapungeau materialul maioului facandu-l pe Jasper sa ma priveasca insistent.

-Nu te mai holba asa la mine!

-Scuze.

Si-a intors capul si a pornit prin hol urcand scarile. Casa era foarte frumos amenajata, avea un aer vechi, era decorata precum palatele sau conacele de demult.

Pasi lui Jasper nu se mai auzeau asa ca am profitat de moment si am dat buzna spre usa. Am vrut sa ies din casa dar nu am putut, era ca si cum ma izbeam de un zid.

-Nu mai incerca, nu vei reusi.

M-am mai izbit inca o data dar in zadar. Am inchis usa trantind-o. Jasper statea in fata mea doar intr-o pereche de pantaloni negrii lasandu-ma sa-i admir patratelele. Oare cat sport facea cand era om, adica ce sport, banuiesc ca nu erau sali de sport cand s-a nascut sau transformat el.

Am trecut indiferenta le langa el si m-am trantit pe canapea. A venit si el si s-a intins pe canapea punandu-si capul pe picioarele mele.

-Ce se va intampla cu mine?

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum