A beautiful night

12.8K 442 13
                                    

Alexander POV

Am dat buzna afara si am vazut-o pe Ness incercand sa scape de lesbiana zonei. Ok inteleg ca trebuie sa lupt pentru inima ei cu alti barbati dar in nici un caz nu voi lupta si cu femeile. Am mers spre ele si mi-am dres vocea incercand s-o fac pe Lexy sa-i dea drumul Vanessei:

-Deranjez cumva?

-Da Alexander deranjezi!

-Nu chiar de loc!

S-a grabit printesa mea sa spuna sarind in bratele mele. Nu aveam de gand sa ratez ocazia pe care mi-o ofera asa ca am inceput sa o strang tare in brate.

-Hei Alexander cat ceri pentru o noapte cu domnisoara?

-Ce? Asculta creier oxigenat oi dansa eu intr-un club dar nu sunt o curva, asa ca diapari de aici pana nu iti transform chestia aia de pe cap pe care tu o numesti par in mop, cateao!

Wow se pare ca Ness nu e chiar asa neajutorata pe cat credeam eu. Immm cred ca ma excita Ness cea dura si obraznica. Imediat ce Ness si-a terminat discursul Lexy a rupto la fuga fara sa mai zica ceva.

-Hhhhhhhhhh!!! Ce idioata!

-Esti bine?

-Da.

A tipat intorcandu-se spre mine.

-Adica da. Scuze nu am vrut sa tip la tine.

-Nu-i nimic.

Am spus in timp ce ma apropiam de ea. Mi-am pus mainile pe soldurile ei, prinzand-o intr-o imbratisare. Mi-am apropiat buzele de ale ei si i le-am atins usor dar s-a ferit repede.

-Incapatanat-o! I-am spus si am auzito chicotind.

-Mi-e frig!

-Mergem acasa?

A dat din cap fara sa mai spuna ceva. Jumatate din drum nu a spus nimic doar se uita pe fereastra. In drum spre casa mi-am adus aminte ca am o cabana la marginea padurii asa ca o sa schimba putin decorul whicendul asta. Oh iubito a mea vei fi! Far sa-si dea seama am pornit cu masina spre cabana, abia astept trei zile doar noi doi in pustietate. Bine nu e chiar pustietate cabana are tot ce trebuie dar idee e ca vom fi doar nou doi.

-De ce zambesti asa?

-Asa cum frumoaso?

-Asa malefic.

-Ma bucur ca esti langa mine.

-Hahaha!

-Ce? De ce razi?

-Nu de nimic! Mai avem mult?

-Nu iubito!

-De ce imi spui asa?

-Pentru ca asa imi place.

-De ce?

-Pentru ca imi place.

-De ce?

Mi-am dat seama ca face asta doar pentru a incerca sa ma enerveze dar nu va reusii nu m-asi supara niciodata pe ea.

-Puiule nu vei reusii sa ma enervezi.

-Owwwwwwww! Asa repede te-ai prins?

-Da am baut laptic azi dimineata!

-De ce? De ce? De ce?

-Ti s-a blocat placa.

Nu a mai spus nimic doar s-a uitat la mine si a facut botic. Ooo era atat de dulce ca imi venea sa o mananc. Totusi nu m-am putut abtine si i-am prins boticul intre buze muscand-o usor cu dintii. Dar s-a eliberat repede.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum