Another I love you!

10.7K 361 7
                                    

Ness POV

Am deschis ochii cascand somnoroasa. Eram in bratele lui Alexander care dormea ca un ingerasi. Era asa de dulce si linistit ca imi venea sa-l mananc. M-am ridicat usor din bratele lui dar cand sa ma ridic din pat o mana ma tras inapoi in pat.

-Unde pleci?

Ma intrebat cu o voce de ursulet somnoros.

-Ma duc sa fac un dus.

-Mai stai 10 minute si vin si eu.

-Immmm poate mai tarziu.

I-am dat un pupic pe buze si am fugit la dus.

Am stat ceva timp sub apa fierbinte care ma relaxat si ma trezit. Pe cand am iesit eu din baie Alexander era tot in pat motaind. Mi-am luat lenjeria pe mine si un tricou de al lui alb cu ceva model negru si am coborat jos la bucatarie.

Cabana era superba amenajatat cu tot ce trebuie. Am luat din frigider o sticla de apa dar cand am vrut sa o duc la gura am simtit o mana la gura cu ceva material care mirosea ciudat dupa asta mi s-a intunecat privirea si am lesinat.

Alexander POV

Nu am mai auzit apa la baie si m-am sculat sa vad unde a mers iubita mea. Am coborat in bucatarie dar nu era, pe jos era o sticla cu apa, m-am apucat sa curat apa sa nu alunecam pe ea. Am colindat prin toata casa strigand-o incontinuu pe Ness. Dar nu era nicaieri. Am iesit afara din cabana si am inceput sa o strig iar, dar nu era nicaieri.

Bun deja intru in panica unde ar putea fii? Am intrat inapoi in casa si am mai intrat in fiecare camera sa verific mai bine dar nu chiar nu era. Dumnezeule unde e puiul meu.

Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Kyle.

-Hai raspunde odata idiotule! Hai odata boule!

Nu-mi vine sa cred acum nici asta nu raspunde. Am luat o pereche de pantaloni pe mine si un tricou. Am sarit in masina si am pornit spre casa lui Kyle.

Ness POV

Incheieturile de la maini ma dureau ingrozitor deoarece eram legata, eram legata si la pocioare si ochii dar macar stateam pe ceva moale. S-a auzit o usa deschizandu-se si niste pesi inaintand spre mine. Am simtit o atingere pe ceafa si cum ochii imi sunt eliberati. A durat cateva minute sa ma obisnuiesc cu lumina din camera dar mi-am revenit. Cel care imi dezlegase ochii mi-a dezlegat si mainile si pe urma a trecut la picioare. Cand si-a ridicat privirea de jos am putut sa-i vad fata. Era o Doamne era Kyle ...

-Kyle ce faci aici? Tu m-ai rapit?

-Imm rapit suna urat eu te-am recuperat. Alexander te-a luat de langa mine.

A spus lipindu-si buzele de ale mele. M-am dezlipit de el si l-am impins.

-Lasa-ma in pace!

-Ce sa intamplat iti placea sa te ating?

-Acum nu imi mai place. Si apeopo ce vrei de la mine?

-Pe tine! Nimic mai mult!

-Lasa-ma sa plec!

-Nu!

-De ce?

-Pentru ca te vei intoarce la Alexander.

-Da! Si care e problema?

-Problema e ca e ca casatorit.

Nu mi-a venit sa cred ce am auzit. Nu se poate! De ce mi-a spus ca ma iubeste daca e casatorit?

-Minti!

-Nu! nu mint de ce te-as minti?

-Nu stiu si nici nu vreau! Vreau sa plec!

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum