Fight for you

12.3K 437 11
                                    

Nu-mi vine sa cred, nu poate fi adevarat, asta e un vis de fapt un cosmar. Am ramas blocata in bratele lui Kyle si ma uitam la Alexander ca la felul paispe.

-Ce se intampla aici?

-Ne distram putin frate. Vreo problema?

-Da una mare!

Ma uitam la cei doi ca la doi extraterestri si nu eram capabila sa zic nimic. Atunci cand am acceptat sa ofer show-uri in privat nu ma gandeam ca voi pati asa ceva. Dar pur si simplu efectul pe care il are Kyle asupra mea e de nedescris, chiar nu stiu cum sa reactionez cand il vad.

Am simtit o atingere usoara pe bratul drept si m-am intors dandu-mi seama ca eram goala si Kyle incerca sa ma acopere cu camasa lui. Am tras-o repede pe maini inchizando la toti nasturii in timp ce ma ridicam din bratele lui. Sunt ferm convinsa ca am inrosit pana in varful firelor de par din cauza situatiei penibile in care am fost pusa. Alexander se uita la mine fara sa zica nimic dar pe fata i se putea citi furia. Timp de o secunda ochii mei i-au intalnit privirea care transmitea fulgere de furie. Pur si simplu nu mai puteam sa-l privesc imi era prea rusine.

-Vanessa dute in biroul meu vreau sa discut ceva cu tine.

-Sigur! Aveam vocea mai slaba decat credeam reusind sa scot doar soapte.

-Hai frate doar nu o pedepsesti ca s-a distrat putin cu mine. Sau iti pare rau ca nu esti tu in locul meu?

-Te rog sa nu fii obraznic si sa iesi din clubul meu acum.

Wow nu l-am mai vazut niciodata pe Alexander asa nervos sau auzit vreodata urland in halul asta.

-Nu ai ajuns inca in biroul meu?

-Hei! nu tipa la ea.

Kyle ma intors cu fata la el si ma imbratisat soptindu-mi la ureche.

-Ne vedem in parcare cand iesi din tura.

-Ok!

Mi-a dat un sarut pe frunte si a dat sa plece cand l-am intrebat:

-Stai camasa.

Nu a raspuns nimic doar mi-a facut cu ochiul si a iesit izbindul cu umarul pe Alexander.

Dupa ce a iesit Kyle in camera sa asternut o liniste mormantala. Nu aveam curaj sa ma uit la Alexander fiindu-mi mult prea frica de ce va urma.

Tacerea a mai continuat inca vreo 5 minute pana l-am auzit oftand de nervi.

-Imi, imi pare rau ca am urlat la tine dar pur si simplu nu suport sa te vad in bratele altora!

Cand am auzit asta am ridicat privirea nevenindu-mi sa cred ce a spus.

-Uite Vaness imi place si chiar foarte mult!

A venit spre mine si mi-a prins fata intre palme mangaindu-ma usor cu degetele mari pe ambii obraji.

-Te plac!

A fost ultima soapta pe care a spuso inainte sa-si apropie buzele amenintator de mult de ale mele.

Mi-a capturat buzele intr-un sarut fin deabia atingandu-si buzele de ale mele.

Mi-am desprins buzele de ale lui si am fugit in camera unde ma schimb si machiez.

Am luat pe mine o pereche de iegari negrii si un sutien negru cu tinte aurii iar in picioare o pereche de pantofi asortati cu sutienul.

Restul serii am dansat dar fata show-uri in privat. L-am vazut de cateva ori pe Alexander la bar cu un pahar de whisky in mana si vorbind cu Chriss si cu Kyle.

Alexander POV

Dupa ce s-a intamplat in camera aia nenorocita am mers la bar sa beau ceva pentru a ma calma. De cand am vazut-o pe Vanessa in bratele nenorocitului de Kyle sunt un pachet de nervii cred ca daca-l mai vad o data in preajma ei il omor fara alte comentarii.

-Hei frate iar te-ai apucat de baut?

M-am intors in spate sa-l vad pe "minunatul" meu frate.

-Nu. O votca te rog Chriss!

-Imediat!

-De ce ai venit? L-am intrebat in timp ce-mi turnam un alt pahar de whisky.

-Am venit sa te anunt ca Amir iar s-a apucat de ravolat fete dein preajma barului tau.

Nu-mi vine sa cred turcul ala imputit iar imi face probleme. Cand i-am auzit numele primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit dupa Ness sa ma asigur ca e bine. Din fericire era foarte bine si arata minunat unduindu-si corpul pe scena.

-Cine e ala? A intrebat Chriss nedumerit.

-E capul mafiei din turcia, rapeste fete le drogheaza facandu-le dependente si dupa le scoate la produs. Are fete trimise pe fiecare continent. De ani bunu politia incearca sa-l prind dar nu reuseste.

-Trebuie sa facem ceva. Am spus intorcandu-mi capul spre Ness.

-Putem inchide barul o perioada!

-Serios frate? Asta e singura idee care ti-a venit?

-Hei e spre binele tuturor. Chriss disparuse de langa nou pentru a servii clienti.

-In plus nu ai vrea ca frumoasa noastra sa peteasca ceva, nu?

-Normal ca nu asi vrea si apropo de asta voi lupta pentru ea!

-Nu crezi ca e cam tarziu? Cred ca a ales deja si nu tu esti castigatorul.

-Te inseli! Si nu uita ca sta in casa cu mine deci sunt cu un pas inaintea ta!

Dupa ce am spus asta s-a ridicat de la bar si a plecat. M-am intors spre scena sa urmaresc ce a mai ramasa din show dar Ness nu mai era pe scena. Am mers sa o caut in cabina dar nu era acolo, am mers si in camera unde dansa dar nu era nici acolo. Am fost napadit de ganduri negre gandindu-ma ca nenorocitul ala de turc umbla prin imprejurimi si ea poate a iesit afara. Am dat fuga spre iesire sa vad daca e afara.

Ness POV

Nu prea imi statea gandul la dans asa ca am mers ma ma schimb luandu-mi o pereche de blugi spalaciti si un maiou alb cu un model pe fata mai larg care cadea de pe un umar si in picioare niste tenisi negrii si am iesit din bar.

Pe strada nu era nici un om asa ca am hotarat sa ma plimb putin prin jurul barului sa-mi aerisesc creierul.

Am auzit niste pasi in spatele meu si m-am intors dar nu era nimieni. Hhhhm grozav am inceput sa aud chestii. Dupa ce m-am mai plimbat un timp am auzit dinou ceva in spatele meu dar cand m-am intors nu era nimeni. Mi-am continuat drumul si iar am auzit ceva :

-E cineva?

Ma simt ca o proasta dintr-un film de groaza care dupa ce intreaba asta este rapita sau ucisa. Sper sa nu mi se intample nici una nici alta.

Am simtit o atingere pe umar si cum o mana imi astupa gura.

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum