Ma gandeam serios ca pe timpul drumului sa-l sun pe Justin si sa-i spun tot felul de chestii siropoase, poate chiar sa mimam si o scena de sex la telefon pentru a-l scoate din minti pe Kyle.
- La ce te gandesti?
A spart el tacerea intorcandu-si fata spre mine, in timp ce o mana i se odihnea pe picior iar cu cealalta tinea volanul. Pai din fericire sunt vampir deci daca va face vreun accident voi pleca nevatamata. Nu pot sa nu observ schimbarea lui drastica de comportament, daca pana acum nu ma prea baga in seama acum este atat de preocupat de mine incat vrea sa stie pana si ce gandesc. Pe cat de mult nu as vrea sa-i raspund, trebuie avand in vedere ca sunt in masina lui si nu vreau sa faca vreo prostie pentru a scoate cuvintele de la mine, dar nici prea amabila nu voi fi.
- Nu-i treaba ta.
- Auchy, asta a durut.
Intradevar tonul vocii mele era mult mai rece si aspru decat intentionam, dar sincer chiar o merita. Colturile gurii i s-au ridicat usor cand mi-a vazut expresia morocanoasa si suparata in oglinda, pai asta e nu pot sa ma prefac ca sunt cea mai fericita persoana de pe pamant.
- Probabil dar nu te-a ucis deci…
- Atat de tare ma urasti?
- Asta e o intrebare capcana?
- Oooooo, haide.
- Merg deja.
- Hahaha. Stii nu ti-ai pierdut simtul umorului.
- Multumesc, dar sa stii ca si cel al omorului este la fel de activ.
Am accentuat intentionat cuvantul „omor” pentru ai demonstra ca sunt suficient de puternica sa trec peste ce mi-a facut el si sa-mi vad de viata in continuare. Mi-am intors fata spre el doar pentru a observa ca si el ma priveste. Ochii ii erau intunecati si plini de sentimente contradictorii, dar cel mai puternic era cel de regret.
- Uite Ness…
- Vai asta probabil trebuie sa fie cea mai norocoasa zi a mea, Domn’ profesor tocmai mi-at spus pe nume, chiar porecla, nu-mi vine sa cred.
- Ce-ar fi sa lasam glumele la o parte si sa vorbim serios?
- Oh, ma scuzati ca v-am intrerupt, puteti continua.
- Multumesc.
- Cu placere.
- Imi dai voie?
- Desigur.
Imi dadeam seama ca asa nu vom ajunge nicaieri cu discutia, dar atata timp cat comportamentul meu il va enerva, am de gand sa o tin tot asa.
- Chiar regret ceea ce am facut, dar incercand sa ma faci gelos in mod deliberat cu unul din colegi tai este un comportament copilaresc.
- Care-i problema ta, nu pot fi cu baiatul pe care-l plac?
- Il placi?
- Da!
- Nu serios!
- Care-i problema ta?
- Problema mea este ca te minti singura si o faci degeaba.
- Cu ce ma mint singura?
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...