A new life, the end
Dupa ce poloaia s-a oprit am incercat din nou sa ma ridic din bratele lui Kyle. Stiu ca ne-am impacat dar vreau sa mai astept, de fapt vreau sa-l mai chinui. Mai vreau si sa aflu niste detali de care nu sunt prea sigura, trebuie neaparat sa-mi mai raspunda la inca cateva intrebari altfel o sa am mari dubii in legatura cu povestea pe care mi-a spus-o.
- Kyle vreau sa merg acasa.
- Ce? De ce?
- Pentru ca daca mai stau mult aici stiu ce va urma.
- Si?
- Si nu vreu asta.
- De ce?
- Pentru ca nu vreau acum.
- Dar credeam ca ne-am impacat.
- Ne-am impacat dar asta nu schimba cu nimic situatia.
- Cum adica nu schimba cu nimic situatia?
- Exact.
- Adica nu suntem impreuna?
- Ba da, doar ca inainte trebuie sa-mi dai niste lamuriri.
- Ce lamuriri mai vrei?
- Poftim?
- Ce lamuriri mai vrei!?
- Kyle!
Nu apreciez de loc tonul pe care mi la adresat, am impresia ca iubitul meu Kyle s-a cam schimbat sau imi ascunde ceva, in orice caz asta este grav.
- Imi pare rau doar ca mi-a fost dor de tine si te vreau.
- Ei bine nu ti-ar fi fost dor de mine daca nu ai fi plecat, deci e vina ta.
- Da stiu si incerc sa repar asta.
- Nu prea reusesti.
- Imi cer iertare, intreaba-ma orice doresti.
- Nu cred ca mai are rost.
- Nu Ness, te rog.
Eram deja in fata usii de la intrare cand ma prins de brat si ma tras inapoi spre el. Ce se intampla?
- Te rog.
- Daca raman imi vei raspunde la toate intrebarile?
- Da.
- Fara sa mai faci scene de genul?
- Fara.
- Bun.
L-am lasat sa ma conduca inapoi pe canapea dar am pastrat o oarecare distanta intre noi, simt ca deja m-am saturat de jocul asta.
- Ideea ca ai plecat pentru a evita o lupta iminenta si ca peste cativa ani te-ai intors asa pur si simplu ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat e un scenariu cam prost.
- Crezi ca am inventat asta?
- Nu, dar cred ca imi ascunzi ceva.
- Ce?
- Nu stiu, tocmai de asta te intreb.
- Nu am ce sa-ti ascund.
- Atunci explica-mi, te rog.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...