My first night

8.8K 293 1
                                    

Alexander POV

Inainte sa ajung la Kyle m-am intalnit cu Stephanie, ahhh catea nenorocita acum ti-ai gasit sa ma incurci.

-Oooo unde pleci asa grabit iubitule?

A spus venind spre mine si incercand sa ma ia in brate.

-Nu e treaba ta! Ce vrei?

-Sa ne impacam scumpule!

-Cred ca glumesti, am divortat deja!

-Daca te grabeai dupa dansatoarea aia a ta nu te mai agita! E cu Kyle si i-a spus ca esti casatorit!

-Ce?

-Exact scumpule!

-Ahhhh javra nenorocita tu l-ai trimis in seara aia la club!

-Normal! Doar nu era sa las o pustoaica sa mi te fure!

A incercat sa ma imbratiseze dar am impinso. Ahhhhh la cat de temperamentala e Ness pun pariu ca data viitoare cand ne vedem ma va lua la bataie si dupa va intreba daca sunt de vina. Curva de Stef nu-mi vine sa cred dupa ce ca ma inselat tot ea face pe victima. Offff frate ar fi trebuit sa o trimit mai demult la produs in Franta cand am avut ocazia. Am ajuns in fata clubului si am mers in birou incercand sa ma relaxez. Si sa ma gandesc la ce voi face mai departe.

Ness POV

Simteam ceva umed si cald cum imi linge si suge buzele... nu pot sa ma plang e o sezatie tare placuta, dar totusi ce este. Deschid ochii si-l vad pe Kyle.

-Mmmmmmm!

-Neata iubito!

-Neata! Ce faci?

-Pe aici! Cum ai dormit?

-Bine! Cat e ceasul?

-Pai depinde de marca si format si ....

-Cat e ora cretulinule?

-Aaaaaa pai e ora 3 somnoroaso!

-Ca tu ei fi mai breaz!

Am spus intorcandu-ma cu spatele in sus, bagand capul intre perne si incercand sa ma mai bucur de senzatia de somnolenta pe care o am. Dar bineinteles Kyle nu ma putea lasa in pace asa ca a inceput sa ma muste de spate asezandu-se comod intre picioarele mele.

-Kyle mai lasa-ma sa dorm!

-La noapte!

-Acuuuuuum!

Am spus miscandu-mi fundul. Fara sa-mi dau seama el statea cu barbatia pe fundul meu si miscarea mea la cam intaratat.

-Parca vroiai sa dormi.

A spus incepand sa se frece de mine.

-Si inca mai vreau!

-Pai bine atunci!

-Pai lasa-ma...

-Insarcinata vreau!

-Ce? Nu! Lasa-ma sa dorm!

-Ohhhhh!

-Immmmm!

Nu gemeam de placere sau ceva, o faceam doar sa il necajesc. Se tot freca de mine lasandu-se din ce in ce mai tare pe fundul meu.

-Ce faci azi? L-am intrebat incercand sa-l fac sa se opreasca.

-Dragoste cu tine!

Mi-a soptit la ureche incepand sa ma sarute pe gat.

-Immmm vrei sa incepem de pe acum?

-Cum vrei ca oricum tu faci toata treaba! Am spus zambind.

-Bine atunci!

A new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum