Kyle POV
I-am scos imediat tarusul din inima, dar tot nu se misca. Jasper si-a muscat incheietura mainii si i-a pus-o Vanessei pe buze lasand sangele sa-i patrunda printre buze si sa-l inghita.
Am asteptat cinci minute dar tot nu s-a miscat, de obicei sangele vampirilor batrani pot vindeca un vampir sau orice creatura, ba mai mult o pot salva de la moarte in orice stadiu s-ar afla respectiva creatura.
-Mai exista o singura vatianta.
Am soptit ridicandu-mi privirea spre Jasper care o privea la fel de ingrijorat pe Ness ca si mine.
-Sangele unui inger.
Am dat din cap aprobator, gandindu-ma unde as putea sa gasesc un inger. In ultimele decenii nu am mai dat de vreunul si asta ma ingrijoreaza foarte tare acum.
Privind corpul inert din bratele mele urc scarile pana la etaj si o asez pe Ness in pat, sarutand-o cast pe buze. Pentru ea merita sa incerc orice. Am coborat la parter unde Jasper ma astepta gata de plecare.
L-am privit cu dispret, e numai vina lui. Daca nu reusim sa o readucem la viata pe Ness, pffffff chiar ca nu ma mai opresc, il omor chiar daca stiu ca va fi ultimul lucru pe care il voi face. Oricum viata mea nu are nici un rost fara Ness.
-Pealizezi ca e doar vina ta.
Spun in timp ce parasim casa.
-Ce ar fi sa ne concentram pe gasirea unui inger si sa ne certam dupa?
-Spuneam doar!
-Ai vreo idee unde ar putea traii ingerii?
-In rai.
-Uite Kyle imi pare foarte rau pentru ce i-am facut, dar mistourile tale si tonul sarcastic nu ajuta la nimic in clipa de fata.
-Nu nu stiu unde sunt.
-Cred ca mai traiesc cativa in zonele reci de pe glob.
-Cum ar fi la Poli?
-Da.
-Poti zbura pana acolo?
-Normal. De ce vrei sa te car in spate?
-Nu mersi.
Spunand asta a disparut de langa mine, nu am mai stat nici eu mult pe ganduri ci mi-am desfacut aripile si am inaintat pierzandu-ma usor in zare.
Ness POV
Simt ceva arzandu-mi pieptul, o senzatie foarte neplacuta. Nu-mi amintesc ce s-a intamplat. Deschid usor ochii odata cu ei dispare si arsura din piept. Ma uit in jos si vad camasa sfasiata in jurul inimii si patata cu sange, ce naiba s-a intamplat?
O imagine neclara mi se zareste in minte, imi amintesc.
-Kyle!
O Doamne, Kyle era la un pas de moare, m-am pus in fata lui si am incasat un tarus in inima. Dar unde e acum?
Ma ridic de jos, in mai putin de cinci minute verific fiecare camera din casa dar nici urma de Kyle sau Jasper.
-Oare unde or fi?
Intreb cu voce tare constienta ca nu ma aude nimeni. Verific sa vad daca pot iesi din casa. Da, se pare ca zidul transparent care ma tinea captiva pana acum a disparut. Hmmmm macar o veste buna pe ziua de azi.
Insfac telefonul de pe masa si il sun pe Damon. Dupa ce telefonul suna de doua ori vocea ingrijorata a lui Damon imi raspunde.
-Da?
-Buna, Damon.
-Ness? Unde esti?
-La Jasper.
CITEȘTI
A new life
Fantasy(+18) O poveste despre o fata care ramane orfana si care decide sa se mute intr-un alt oras. Dar acolo se aliaza cu oameni peiculosi si face lucruri pe care nu ar fi crezut ca le va face vreodata ajungand astfel sa se schimbe mai mult decat ar fi cr...